Зачекайте...
Канал
Головна → Гостьова книга
Хочу отримувати нотифікації на відповіді моїх повідомлень

Новий коментар

Скільки можна!
Рейтинг не оновлюють 2 дні.
чому одеський мед досі не зараховує
АБІТУРІЄНТ 09:49 06.08.13 Відповісти
Чому Ужгородський національний університет досі не проставив у рейтингах Зараховано?
Большое Вам спасибо за сайт, за огромный труд и помощь абитуриентам!!!
чи маю я шанси на бюджет (одеса мед медико-профілактична справа) з 632.7 балами дякую
Я еще в 1 волну на бюджет прошел и оригиналы давно уже там, вчера я намного позиций поднялся но все равно не зарахований а рекомендований? И на сайте вуза тоже так, почему не зачисляют?
когда будет обновление
ААА, на кожній сторінці є таке питання. Рейтинг оновлено в цю ніч по НАЙСВІЖІШІЇ інформації зі вступ.инфо. Як тільки списки будуть оновлені на вступ.інфо, вони одразу перекочують сюди.

ПС: Адмінам величезне дякую за сайт!! Без нього я був би як на голках по самий останній день 3ї хвилі..
Коли оновиться рейтинг?
Дуже дякую Admin,Nata_ku та іншим небайдужим людям завдяки яким я стала студенткою внз моєї мрії і нарешті побачила таке омріяне ''зараховано'' навпроти свого прізвища чого й бажаю всім абітурієнтам ,які зараз лише надіються на це.Цей сайт просто скарб не лише тому ,що тут є доступ до кожного абітурієнта а й тому що тут є гостьова книга в якій ти можеш поділитися своїми проблемами,питаннями та допомогти іншим абітурієнтам.
З безмежною вдячністю
студентка ЛіЕТу
чому список від Політехніки ще досі не оновився....я як була на тому тому самому місці так і залишилась....хоча маю бути вище..??
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ КОЛЕДЖ ХАРЧОВОЇ І ПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ (СПЕЦІАЛЬНІСТЬ:виробництво харчової продукції)
скажіть будь-ласка яка ймовірність того що я попаду на бюджет(у відсотках) якщо по списку я 54,найкраща/найгірша позиції-11/34,на бюджет 15 місць?
минулорічний прохідний на мою спеціальність на бюджет 458,5.(мій бал 461,4).

Анонім 22:23 04.08.13 Відповісти
"У нас позиции 11/58, бюджетных мест - 14. По заявлениям - позиция 77-я. И то мы надеемся. Считаем 77-58=19 значит 19 абитуриентов, что выше меня в списке по рейтингу подали оригиналы в другие ВУЗы. Далее. Лучшая позиция - 11. Значит 10 абитуриентов, что выше меня в списке по рейтингу подали оригиналы в этот ВУЗ. 58-10=48 абитуриентов еще не определились. 14-10=4 места - осталось. Делим 48 на 4 - получается 12. Значит 12 человек на место. Всего подано 151 заявление. Делим 151 на 14 (количество бюджетных мест) получается 10,8. 12 и 10,8 сравниваем: 12/10,8=1,11 - почти попадаем на бюджет. Почти. Но, смотрим проходной бал прошлого года - 612. А у нас 644. 644/612=1,05 Количество бюджетных мест почти не изменилось. Было 15, сейчас - 14. Коэффициент 15/14=1,07. Итого 1,11/1,05=1,06 (учли прошлогодний проходной бал). Умножаем на 1,07 (поправка на изменение бюджетных мест)=1,12. Делим 1 (100%) на 1,12 - получается 89%.
http://abit-poisk.org.ua/gbook/?page=9
По цьому алгоритму розрахувала ,що ймовірність ,що я поступлю на цей напрям на бюджет 99,4% по суті 100% . Nata_ku дуже вас прошу скажить будь-ласка наскільки цей прогноз правильний,адже результат дуже обнадіює хоча вчора ви казали що мої шанси на бюджет на цей напрям хиткі.....
УРРРААААА!!!! МЫ ПОСТУПИЛИ!!!!!!!!!!СПАСИБО ЗА ПОМОЩЬ,НАДЕЖДУ И КОНСУЛЬТАЦИИ!!!!!!!!!!!!!!ВАША РАБОТА ОООООЧЕНЬ НУЖНА И ВАЖНА!!!!!!
Скажіть будь ласка чому вчора на сайті БМК я була в списку 20 і рекомендована а сьогодні вже 27. Як таке може бути
если у меня первая позиция в рейтинге и сданы оригиналы. меня могут сдвинуть?
xprsabcju.qpjtl, <a href="http://www.rhdnrixkgn.com/">oglvsstcer</a>
fisqubcju.qpjtl, <a href="http://www.zaknhhwczp.com/">onpbriicsc</a>
Админ, спасибо за обновку))

З.Ы. Если можно, то лучше ещё и завтра часика в 2 дня. Тогда уже обновиться вступ.
Бюджетних місць 175. Найкраща/Найгірша: 80/175. Це означає, що я 100-відсотково потрапляю на бюджет? Просто на даний момент я 238(5 серпня) і по моїх розрахунках дещо інша найгірша позиція виходить.
Як найгірша позиція вираховується на цьому сайті? Вона вираховується по оригіналах уже поданих на інший напрям, мінус ті, які уже лежать і мінус ті, які ще не визначились, так? Буду дуже вдячний за відповідь.
Найгірша як раз враховує той факт, що ті люди, які ще не визначились, можуть принести свої оригінали. Тобто це уявна ситуація, коли на даному напрямі захочуть вчитись ВСІ, хто ще не подав кудись документи. Звісно, це чиста теорія, може так трапитись, що хтось із тих, що обрали інший напрям, передумають і принесуть оригінали сюди. Але разом з тим малоїмовірно, що з всієї кількості тих, хто не визначився, не знайдеться людей, які захочуть вчитись де-інде, але не тут. Не забуваємо про квоту для пільговиків, вона також врахована при підрахунках. Висновок - якщо бюджетних місцбь175, і Ваша найгірша позиція 175, то це привід нести у виш оригінали, бо тоді Ви будете зараховані на бюджет. Вітаю!
Можна питання...
а у Львівській політехніці на факультеті менеджер і адміністрування,ті люди які не здали оригінали(були рекомендовані на бюджет)Тепер їх рекомендують на контракт...У них буде декілька днів для того,щоб привести оригінали,чи як для всіх до 25?(Дуже прикро що у списках ті люди які мабуть і не думають вступати вже на цей факультет,не інформують про це...І ми тоді з жахом дивимось на позицію в рейтингу.І вважаємо,що шансів вже немає...
Телефонували майже з усіх ВУЗів а з омріяного ні.Як ви гадаєте,якщо я зателефоную і запитаю про шанси на вступ,(тому що білети на перед потрібно брати,чи на машині ...говорять білетів вже не має на Львів) це буде правильно так зробити?Чи що мені робити взагалі?(
Оля, у Вас же оригінали вже там! Ви тут писали якось, що Вам байдуже, як не бюджет, тот нехайц контракт, аби саме менеджмент НУ ЛП. Чи я щось не так зрозуміла?
До речі, Політех ні до кого практично не телефонує. У них надто докладні рейтингові списки на сайті, всі самі бачать свою позицію.
ну з тим що Політех практично ні до кого не телефонує я не погоджуюсь так як до мене особисто дзвонили з пк при чому з кожного факультету і ознайомлювали з моїми шансами потрапити на бюджет(було приблизно 5-6 дзвінків)
Звичайно, телефонуйте самі і питайте про свої шанси.І майте на увазі, що найбільша кількість зарахованих припадає саме на третю хвилю, тому що вузам потрібно заповнити всі бюджетні місця, тому братимуть в першу чергу тих, хто принесе оригінали ( звичайно, якщо у вас не зовсім "галімі" бали. А щоб визначити своє більш-менш реальне місце у рейтингу, діліть на 5. Я в минулому році була на 240 місці, а в результаті опинилася на 48. А ще, якщо у вас багато вільного часу ( а я так думаю, що в основному ви вивчаєте рейтингові списки:) ), то не полінуйтеся і знайдіть всіх абітурієнтів, які стоять поперед вас, подивіться, хто куди подав оригінали, самі побачите, наскільки ви піднімитесь:)
Як у всіх, до 25... А чому Ви гадаєте, що вони не думали вступати? Просто у них є вибір. Зрозуміло, що і на контракт ніхто із них не піде, тому їх сміливо можна скидати з рахунків.
Я маю на увазі,що наприклад ті люди які не принесли на бюджет оригінали...навряд чи захочуть вступити на контракт(Та у списках іх все ж таки рекомендують і це викликає деякий жах,тому що бачиш що ...раз і 64 місця на контракт уже віддають іншим людям( Було б добре якщо б абітурієнти повідомляли,що не мають намірів вступити.Чи наприклад ВУЗ телефонував і питав,як зробив сьогодні Харківський і Одеський)Ми би більш реальніше могли б бачити ситуацію)
ні ні...оригінали я не везла ...Тому постійно питаю вас і дістаю цими усілякими ...які шанси.Я дуже боюсь,що відвезу оригінали,але не попаду на контракт і не встигну привезти у інший ВУЗ так як їхати туди 18 год.потім назад(
Можете привезти оригінали після 11 серпня, на контракт зовсім не пізно. А можете і самі зателефонувати, тільки телефонуйте безпосередньо в деканат (на номер інституту), а не в ПК, вся інформація зараз вже розкидана по інститутах. Впевнена, Вам скажуть, що Ви пройдете на контракт 100%. З бюджетом напряг - забрали 10 місць порівняно з минулим роком(((
Та ні, якщо вони відмовились від бюджета - значить пішли на бюджет на більш пріоритетний для себе напрям. На них можете взагалі не зважати, це точно))) І на контракт у Вас навіть не 100, а 200% Там же 450 місць ліцензований обсяг, а це надзвичайно багато, всіх місць не заповнять, на контракт вступлять всі бажаючі.В минулому році з тих 450 зайняли лише 157. Оля, ви вступите, побачимся і Місті Лева!)))
http://old.lp.edu.ua/entrance/abiturient_s.php - це посилання на минулорічні списки Політеху, можливо, Вам стане лекше.
Не повірите ,я вже бачила ці списки ...так як Адміна я вже мабуть "закалупала" зі своїми сумнівами(Це ще у ВАС залишились сили мене втішати.Дякую ВАМ =)Дякую за підтримку...тільки ваша допомога,дає мені надію і сили.Відмовилась сьогодні у два ВУЗ вступати на контракт,(телефонували)так руки почали труситись,думаю а якщо не пройду туди то що....?!(
Дякую за вашу роботу і за людяність і терплячість=)
Я гадаю зателефоную 7-го числа...тому что на 11 білет хочемо пошукати,чи на машині потрібно буде...11 виїжджаємо ,12 якраз там будемо))))Дякую Вам ще раз і за ВАші поради)Дякую)
Солодких Вам снів=) І усього найкращого=))*
Бедный ребенок...
Давайте обновимся что ли?))

З.Ы. Было классно, когда Вы писали когда будет обновление! ;)
Время обновления не от меня зависит. Как только "система" обнаружит новое обновление на вступе - начнется процесс получения списков. Ночью обновление не происходит потому что локальный сервер ночью отключен, но сегодня будет исключение)
Ой спасибо) Значит посидим подождём-ссс))
нестерук роман 01:02 06.08.13 Відповісти
Національний
університет
біоресурсів і
природокористування
України (базовий
заклад, м. Київ)
Факультет: Садово-
паркового
господарства та
ландшафтної
архітектури
Галузь: Сільське
господарство і
лісництво
Напрям: лісове і
садово-паркове
господарство: я. 174
найкраща позиція/ найгірша 30/84
місць всього/ бюджету 125/76
бал 673.0 можу пройти в 3 хвилю?
Скажіть, Вам особисто тяжко подивитись статистику вступу? Якщо прохідний бал минулого року менше, ніж Ваш рейтинговий, і кількість бюджетних місць не зменшилась, то Ви маєто шанси!
На 3-ю вряд ли , а вот на добор попасть можно. 7-9 августа звоните в ПК вуза и узнавайте про шансы
Ну есть целевое направление, на факультете 30 бюджетных мест.Я была 29 с оригиналами, а теперь 32???
Вас рекомендували в 1 хвилі? Є підозри, що ви тепер берете участь в загальному конкурсі
Да, меня рекомендовали в первой волне.
Но как ,между абитуриентами у которых есть направление свой конкурс??!!Или я уже что то не догоняю??
Якщо була рекомендована в 1-й хвилі і не подала оригінали, то тепер взагалі конкурс тільки на контракт...
Оригиналы там еще с дня подачи заявления на бюджет!!
Тогда я ничего не поняла - у Вас была 29 позиция из 30 бюджетных в первой волне, но Вы почему-то не зачислены? Вы уверены?
Да именно так получается!!
В первой волне проходила на бюджет.а теперь все только контракт!
Как такое может быть?
И нас подвинули... Если они думают, что это правильно, почему целевиков не разместили вверху сразу, 1-го августа, а только сейчас, во второй волне? Так и сконтрактом можно пролететь...
Законодавство зобов'язує виш проводити конкурс між цільовиками, при чому рамки встановлює кожен виш самостійно. Це може бути 1,5 або 2 людини з направленням на 1 місце. Цільовики, які "програли" конкурс між сообою, беруть участь на загальних засадах. А особисто Вам я би порадила звернутись за роз'ясненням до приймальної комісії.
С направлениями нас там 4 человека, 30 бюджетных мест.
И никого из нас не взяли просто опустили в списках ниже 30!!
В ВУЗ за разъяснениями! Если окажется, что Ваши права нарушены - в жалобу в МОН и Опору. А на Вашем направлении предусмотрены места для целевиков? Может, их вообще нет? Информация об этом должна была размещаться на стендах в ПК.
Скажіть як може бути так, що в першій хвилі я була 29 з направленням,а тепер 32?
Чи мають вони право так робити???
Тобто з направленням?
а якщо найкраща/найгурша позиція та номер позиції наякій ти зараз, то що це?
Ваша реальна позиція десь між тими двома цифрами, що це таке прочитайте внизу сторінки під табличкою із Вашими заявами.
чому в позиції найкраща/найгірша, цифри в кількох зеленого кольору?
Це означає, що число в межах бюджету
Скажіть будь ласка, чому пільговики які були зарекомендовані в першій хвилі, знову з"явилися в списку, вище мене???
Думаю, тому що тепер вони беруть участь не як пільговики, а в загальному конкурсу. Якщо ні, то не знаю
Та не переймайтесь, вдруге їх не рекомендують. Видимо, така побудова списку - автоматично ставить пільговика в "голову"
Объясните, пожалуйста! Почему, количество льготников (тех, кто вне конкурса и тех кто имеет целевое направление) в сумме больше, чем 25%. Например, 14 бюджетных мест. Двое вне конкурса. Один из них сдал оригиналы - зачислен. Затем 9 целевиков. Все сдали оригиналы - зачислены. Рейтинги от 547 до 669. Ну зачем учиться 11 лет в школе, сдавать ВНО, когда папа пошел и взял направление в облсовете. Что осталось? 4 бюджетных места. А если бы с направлением 27 человек приехало? Что вы говорите? У вас балл 770? извините, у меня 547 + направление. А это больше. Так что давай, до свидания, ВАСЯ... Зачем этот цирк, с конкурсом? Если целевики не льготники, то почему они обладают всеми качествами льготников? Спасибо за ответ.
В цільовиків своя квона, на жаль
Поддерживаю! Особенно обидно, что никто этих целевиков изначально в голову списка не ставит, а потом 1 августа - хлоп, и половины бюджетных мест уже нет, заняты целевиками((( Наблюдала такую картину во Львовскорм лесотехническом в прошлом году, на лесном и садово-парковом хозяйстве из 45 бюджетных мест 37 было занято льготниками и целевиками((( Такие вот невеселые наблюдения. В этом году хоть обозначение для целевиков придумали, а в прошлом и этого не было, возникали из ниоткуда в момент рекомендаций. Государство решает проблему обеспечения села молодыми специалистами за счет других абитуриентов(((
Хмм, у них квота по 25%, всего 50%. Как они могли занять почти все места?
А вот и нет, на направлениях отрасли "сельское хозяйство" может быть по-моему то ли 50%, то ли еще больше целевиков((( Это от отрасли зависит...
Дійсно. Це дуже погано
В прошлом году было 27 мест, из них 15 - бюджет. Поступило 3 вне конкурса (4-й - не попал, т.к. выходило более 25%). Из 11-ти целевиков на бюджет поступило 6 абитуриентов - ЭТО 40%. Остальные 5 - на контракт. В этом году - 30 мест, из них 14 - бюджет. Зачислен один человек вне конкурса и 9 целевиков. ДА, я сразу не догадался, что не пишут, куда зачислен. Может тоже лишь 40% пройдут на бюджет, остальные на контракт? Но, самое интересное, что и на контракте целевики "подвинули" ребят с более высоким рейтингом и которые тоже сдали оригиналы. Вот это вообще слов нет. Чтобы не быть голословным - даю ссылки. http://www.vstup.info/2012/177/i2012i177p7595.html http://pdatu.edu.ua/component/content/article/39-2011-12-12-00-42-02/113-2012-07-31-20-10-00.html http://www.vstup.info/2013/177/i2013i177p97646.html
Здравствуйте!Почему не обновляются несколько дней списки в Херсонском базовом мед колледже??
Задайте этот вопрос в колледже. Это они не подают данные в ЕДЭБО.
Здравствуйте!!!Почему не обновляються списки Херсонского Базового медицинского колледжа уже несколько дней ?????????
Вступ снова обновился, теперь данные больше реальные, чем утром.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Позиція (найкраща/найгірша) 40/106
В списках 216
Бюджет 95

Є шанси на бюджет у 3 хвилю ?
Порівняйте свій рейтинговий бал з минулорічним прохідним. Якщо кількість бюджетних тмісць не зменшилась, а Ваш бал більше прохідного - маєте цілком реальні шанси на донабір. Щоправда, гарантувати неможливо, донабір непердбачуваний!
Діліть свій рейтинговий номер на 5
Чому не оновилися списки?сьогодні ж 2 тур
Обновятся позже
Бойко Юлія Русланівна 22:11 05.08.13 Відповісти
чи є в мене шанси пройти на бюджет??
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка - українська мова і література - на цей напрям можете поступити, на інші - шанс 0 або дуже низький
скажіть, а платити за контракт треба зразу за рік чи по семестрах
За рік, мабуть
Можна і по семестрах. Принаймні, в НУ ЛП.
нам сьогодні в ХНУ, казали, що можно по місяцях, тільки заяву писати треба
Что озночает 4 зеленая а 35 нет??
Ну блин, 100 рас спрашивают + на сайте все написано. Зеленый цвет - число в пределах бюджетных мест
Даніч Віталій 20:52 05.08.13 Відповісти
Сайт вкрай потрібний і дуже корисний. Підтримую ідеологів і створювачів цього ресурсу. Користувався кожного дня. Спасибі!
даніч Віталій, декан факультету менеджменту СНУ ім. В. Даля
Добрий день!
У мене загальна сума балів 722,6, чи є у мене шанс вступити на бюджет у ЛНУ ім. І. Франка на факультет правознавства?
Невже важко подивитися на цьому же сайті прохідні бали минулих років, звертаючи увагу на кількість бюджетних місць
В минулому році на правознавстві в Франка на 730 (чи щось біля того) "закрили" бюджет. Треба було в Одесу, в юридичну академію... Там по 100-150 державних місць на кожному напрямі, навіть з 695 можуть бути шанси...
сдал оригиналы ешё в субботу. почему показывает что не сдал?
Значит, ВУЗ еще не подал данные в ЕДЭБО.
Здравствуйте!почему уже неделю не обновляются списки в херсонском базовом мед колледже???????????
Информация со вступ.инфо
Скажіть будь ласка скільки всього місць в ЗБДМК спеціальність "Сестринська справа"
посмотрите на сайте вуза
1... 952 ...997