Опубліковано рекомендації до зарахування на бюджет та контракт (бакалаврат, мед. магістратура)
Зачекайте...
Головна → Гостьова книга

Новий коментар

Дальше идем пишит человек ЛО 30 , документов оригиналов 13 , заяв 43 и типо нет конкурса ,слышишь Вася ты посмотри сколько там бюджетных мест а не ЛО свой смотри ,ЛО и 700 могут написать во все года практически ни в один ВУЗ на контракт конкурса особо не было реального , за исключением некоторых возможно спец .,некоторых вузов , а ЛО может быть любым а бюджета 0 при этом!
Это ты Вася,речь как раз о конкурсе на контракт шла.
слышишь гусь о каком ты конкурсе(Реальном) можешь крякать , если ни один год с 2008 в целом все поступали кто шел на контракт ,подчеркиваю в целом исключения я выше написал , а ты гусек довольствуйся тем что написано в законодательстве что на контракт набирают на конкурсной основе!
Что вы тут рассказуете МАУП ,Таврийский без зно на бакалавра берет , там на младшего специалиста тему замутили ,что позволено законом ,умные люди написали без ЗНО ,если нет особых условий у человека на бакалавра база ЕДБО не включит!!!!!!
зайди посмотри на их оф.сайте
ну давай заходи и читай я давно уже все прочитал!
Якщо в державі політика на те, що не що не для всіх вища освіта, а тільки для розумних, то треба встановлювати поріг по балах і на контрактників, і на пільговиків. А так все одно дебілів більше вчиться. А потім не так вчать,не так лікують, наука гальмує, ще і керують нами дов...би.
Ржу нимагу! Поступил на бюджет 113 балів. А що цій дитині ніхто не пояснив, що державі потрібні хороші муляри. І за державний кошт вивчився би пільговик на хорошу спеціальність. Головне на те, на що спроможна така дитина. Ну який з неї спец з вищою освітою?
Если такой расклад, нахрена все эти ЗНО, репетиторы и нервы????
На вищу мають право претендувати всі, але на навчання на бюджеті тільки з більш-меньш високими балами ЗНО, не з 110.
Не з високими балами ЗНО а з високими оцінками.
Я поступил 122, бухалтер буду
Вообще на сайтах ( ЕДБО и Вступ) какой-то хаос. кто куда поступил ( на бюджет или контракт) не понятно . Стоят плюсы (документы привезли), а людей даже не рекомендуют на контракт. Короче, все как всегда, ВУЗы что-то мутят, перестраховываются, никакого конкурса среди контрактников нет, кто первее привезет доки. Берут на контракт даже тех, кто не сдал ЗНО. Свободные места бюджетные кому пойдут не видно. Я не пойму, зачем это все нужно???
Підтиимую
Підтримую.хаос,гра в рулетку
Вот вы смешной))на мою спец было 43 заявки ,13 чел реально подали доки, ЛО - 30 мест, о каком конкурсе может идти речь?!
Конкурса среди контрактников нет потому, что кроме десятка топовых вузов и некоторых популярных специальностей, нигде нет реально пришедших (а не подавших заявки и поступивших в другое место) в количестве, существенно превышающем ЛО.
Взять на контракт человека без ЗНО не представляется возможным, его не позволит включить база.
МАУП берет без ЗНО, Таврийский тоже
Может быть на базе младшего специалиста это (еще не смотрел что там)?
А свободных бюджетных мест нет по определению, места закреплены за конкретным человеком, а не специальностью в вузе.

Есть вакантные, но это совсем другая история, на них простым смертным можно не рассчитывать.
Что за хрень "за конкретньім человеком". Если человек передумал, то типа єконлмия бюджетніьх средств. Так можно от фонаря бюджетников наставить. В одном вузе одна фамилия доси рекомендована на бюджет и зеленіьм светится, хотя в пошуке єта особа уже на бюджете в друглм месте ( творческих конкурсов нет на єт специальности) Тоесть есть случаи,что за конкретньім вступником 2 места бюджетньіх?
Если человек подал заявки, прошел по одной из них на бюджет, а потом взял и ПЕРЕДУМАЛ, то это человек мудак редкосный, который чихать на остальных хотел, мягко говоря.

Могу даже зацитировать одного: "И чё? Я там не хочу учится!" -- речь о том, что вместо него там бы мог учится другой человек, а так он, из-за него, может вообще нигде учится не сможет -- "...ээ... ну и чё?"
На мою спеціальність подало тільки 24 абітурієнти документи із 150 заяв на ЛО 50 чоловік.
Коли будуть вже списки груп і розклад лну?)
А ви чекаєте, що їх на абіті викладуть? Першого вересня познайомииесь і з групою, і з розкладом.
Не знаю, как там принято, но, обычно, в последние дни августа проводят собрания первокурсников еще.
Ща,в хрустальный шар загляну))))
Поясніть, будь-ласка, про стипендію. Яка сума і хто отримуватиме?
1200 грн 40-45 процентів (по рейтингу) від кілкості бюджетників
Стипендія світить трьом категоріям: нещасним, хитрим, і аж потім розумним. Хоча останнім не факт.
Стипендії академічні виплачує ВУЗ, соціальні Мінсоцполітики, там різні джерела фінансування. Це соціальна допомога названа стипендією. Розберіться в питанні для початку.
100 %. Розумні нашій державі не потрібні ((( Як зрозуміти те, що зі 186-190 і вище на деяких спеціальностях залишаться без стипендії? Проте Польща усіх наших розумників забирає у найкращі виші із задоволенням... і безкоштовне навчання, і стипендія 200 злотих. А з рівнем з/п хто з них повернеться в Україну?
І знову СТИПЕНДІЯ! Ніхто її не буде отримувати!
Рейтинг, відповідно до якого студентам
Університету
призначаються і
виплачуються академічні стипендії протягом першого року навчання до першого
семестрового контролю, формується на підставі конкурсного бал
у, отриманого ними під
час вступу до
Університету
Хто про що , вошивий про баню. Отримаєте свою стипендію, не хвилюйтеся .Або не отримаєте)))))
Полоумок, или не полоумок.
А если я последний по рейтингу, но у меня льготі, у меня будет стипендия?
хуй будет а не стипендия
чи можна перевестись з платного на державне, якщо я занесла документи в університет на платне, а потім забрала і занесла в коледж на державне, скажіть хто знає будь ласка?
А в коледжі прийняли документм? Тобто включили до наказу? Якщо так, то не хвилюйся. В коледж можна на бюджет, якщо приймають. Головне щоб в універі тебе до наказу не включили. Бо по базі будуть звірятися. Тоді можуть бути непримності.
Так ти вже перевелась, що ще хочеш взнати?
Все, я вже поступив на Інженерію програмного забезпеченя.
Куда именно.
На держзамовлення
вітаю! а який універ?
Херсонский? Если да, то приветствую!
в який виш? на контракт?
На контракт
Сподіваюсь, математику добре знаеш. Інакше тяжко буде... І бюджет не допоможе.
Вітаю! Основне не математика, повір.
Коли вийде наказ ти про контрактників
Що 'ти про контрактників'?
Послезавтра.
Кто знает ответ я подал документы в приемную комиссию на контракт заплатил подал чек потом не сказали что в 14 году был такой случай что после того что абитуриент заплатил деньги появились другие абитуриента с более высокими баллами а этим с низкими баллами вернули деньги но у меня сейчас стоит включено до наказу интересно если появится абитуриенты в более невысокими баллами даже с таким статусом могут вернуть деньги и не зачислят или могут вернуть деньги только до получения статуса включено до наказу кто знает Спасибо
Все кто хотел на бюджет, на контракт уже подали документы. Если включили до наказу, то уже не должны.
Уже никто не появится, вчера последний день подачи оригиналов.

Пожалуйста, используйте запятые. А по несколько раз перечитывать приходится, что бы правильно понять суть вопроса.
Сьогодні система іс буде оновлюватися?
Ні. Можливо, нині вночі. Або в понеділок
Хто знає яка різниця між до наказу і включено до наказу
До наказу - означає, що людина БУДЕ внесена в наказ. А включено до наказу - ВЖЕ є наказ, до якого включено всьупника
Никакой разницы нет
СК- це перехідний період, який застосувало МОН, поки модернізують сільські школи, організують опорні заклади, профінансують матеріальну базу. Це такий експеримент, чи що. Можливо, на другу вступну кампанію СК відмінять. Я би ще відмінила будь-які додаткові бали
Вообще все, кроме, собственно, ВНО -- отменить.

Придумали НЕЗАВИСИМОЕ оценивание -- вот и отлично, не нужно втыкать в него костыли в виде коэффициентов и тому подобного.
А мені допоміг СК вступити по першому пріоритету. Ура, ура, ура! Хоча... По другому вступила би і без СК. КБ 191 без коефіцієнтів))))
Мы то все с вами согласны))) а что делать с льготниками их точно не отменят .... А они с года в год увеличиваются(категории) (((
Оптимальный вариант -- отменить)

Равные условия -- это "равные условия" а не "равные условия*".
* - все равны, но некоторые равнее.

А если министерства и департамены озабочены судьбой отдельных категорий -- пусть уже ПОСЛЕ поступления о них беспокоятся.
Оплатят им общежитие, еду и проезд, а может и контракт целиком. Но не взваливают их и свои проблемы на вуз и весь университет.
*на вуз и всех остальных.
ебаные льготники пересрали все поступление суки
Поясніть хтось ситуацію з недобором, і як переводять дітей на вільні бюджетні місця?
В вузах нет недобора, потому что изначально никто не гарантирует им определенное кол-во бюджетных мест, ведь их присваивают каждому абитуриенту. Но чаще всего на специальность не набирается максимальный бюджет, потому что желающих туда поступить, которые преодолели порог, не хватает. Но часто ребята просто не доносят оригиналы и их бюджетные места остаются, тогда их распределяют среди остальных, НО только среди оставшихся льготников.
Обычного контрактника перевести на такое бюджетное место могут только на специальностях, которые числятся в додатке 4
Що це за додаток
http://pk.kpi.ua/wp-content/uploads/2016/12/umovy-dodatok-4.pdf
Я маю на уаазі коледж
тогда подсказать не могу
Анонімочка 14:55 12.08.17 Відповісти
Кто уже поселился или хотя бы видел свою комнату в общаге?)
Ваше впечатление?
Я тільки чекаю)
Так, поселилися, бачили.
подскажите кто как зарабатывает во время учебы, желательно чтобы были хорошие деньги
я на 1 курсе сначала листовки раздавал, потом официком пошел, а пока не слетел со стипендии так вообще шик было
но за это платят маловато(( хотелось бы услышать идеи большого заработка
Проституткою
Можна танцівницею в стриптиз клубі
дівчина без осаіти шукає роботу за спеціальністю...
Оплата від 25 тис в місяць, в Києві)))
Смотря, что ты можешь предложить работодателю. Что ты умеешь или какими знаниями обладаешь? Если пока никакими, то и говорить большом заработке рано.
В некоторых случаях, если приделять действительно много времени самообучению, а не ждать, что все знания в готовом виде сложат в голову, то можно начать работать по специальности (или в связанном направлении) после 2-3, а иногда и после/во время 1 курса.
кооли останій день подачі документів ?
Подзвонили сказали шо я проходжу на державне в коледж бо є недобір, коли будуть ті нові списки шо я в тих числах на державне, бо зараз мене там немає
[[ запятые -- 100 штук ]]

Пользуйтесь, а то вам, вижу, не хватает. Могу словарем помочь, если что.
Ви розум ний дуже?
Сложно ответить на вопрос по существу, если невозможно понять, в чем он состоит.
Ура я поступив у ПТУ на тракториста на бюджет
замечательно. будешь 99% иметь работу. жить в экологически чистом районе, построишь себе большой дом , который будешь отапливать системой на твердом топливе, и не ныть про высокие тарифы на газ и воду. будешь есть нормальную домашнюю пищу - молоко, яйца, мясо, овощи и фрукты,экологически чистое, именно то, что эксперды межнародники за бешенные деньги покупают в супер дорогих эко магазинах. а пожрать пиццу и суши раз в месяц можно сьездить и в Киев. и да - не все юристы и международники становятся олигархами, чаще всего офисным хомяками
согласен!
++++++++ самый умный абитуриент2017!!!
Поздравляю! Выше уже описали и все плюсы, и отстутствие проблем с трудоустройством.
Снятин-ІФ Б.С 11:59 12.08.17 Відповісти
Ну що, я студент на бюджеті. До наказу.) Дякую тобі ЗНО)
Ура!! Ми - студенти!!! "Зараховано, до наказу". Бюджет.
Де дізнались.вітаю!!!
А вас скільки?
Тут, написано зараховано вітаємо, в списках зарахованих на бюджет на сайті ВНЗ, також телефонували.
Господи, мамаша-овуляша, мы поступили
@банько???? Пісєй!!!!!
Про Вас є чудова українська приказка: "@б@нутим нема покою!"
Коли оновлення системи?
Вже можна везти документи на бюджет?
шось ви проспали тиждень)
на бюджет везли з 1 по 5
Який бюджет?
Та вже треба було, Ви шооооо??????
Могу поздравить с ничем!
Можно уже поехать и забрать с универа))
Як дізнатись куда вступила людина, на бюджет чи на контракт?
На сайтах Вузів є списки зарахованих на бюджет
Я теж хочу дізнатись,жду оновлення системи
Сьгодні ще буде оновлюватися
Іс вступ?
Люди кто завел семью сразу после школы или на 1-2 курсе как у вас сложилась жизнь и как справлялись с учебой?
Бля, братан, лучше заведи себе аскарид или чужого там в животе. Он хотя бы не уйдёт к "просто другу" и кричащее и писающееся под себя нечто не будет мешать тебе учится
Схаменися, куди ти поспішаєш, ще встигнеш цього щастя вхопити. "Книжки в сумці, йух на думці."
Одружився на 2 курсі, не без конфліктів, але в цілому дотепер разом. В цьому році син поступив в університет. Правда в свій час довелось перевестись на заочний, щоб мати можливість працювати та утримувати сімю. Доречі університет закінчив з дипломом "з відзнакою", що на заочному взагалі рідкість, так що якщо маєш бажання здобувати освіту, це не сама велика перепона яка може бути...
Бажаю успіхів!!!
Як може університет подати інформацію в базу абітпошуку про наявність оригіналів документів вступника, коли їх в них нема?) мені написали в двох університетах "до наказу" і відзначили в обох наявність документів - тепер потрібно тільки відмову написати десь? (йде мова про магістратуру)
Телефонуйте до ВУЗу. Нехай виправляють помилку. Насамперед це в ваших інтересах.
можна звертатись до них і в суботу - сьогодні вже ніхто не відповідає, чи в кожного ВНЗ свій графік?
Під час вступної кампанії деякі вузи працюють і по суботам. Спробуйте подзвонити.
Щасти у навчанні!
Магистратура везде платная?
В абитпоиск ПК университетов ничего не подают, они, в большенстве своем, и не знают нем.

А вот то, что технический секретарь накосячил и изменил статус -- звоните и выясняйте, пусть исправляют свои косяки.
Стол компьютерный нытья деревенщины меня бесит. Им дали сельские коофициенты, дали городские коофициенты они понаехали ко мне в город и теперь ещё ноют что СК-дискриминация колхозников.

Я бы, честно говоря, вообще бы отобрал у них паспорта как в 50-х,
И пусть сидят у себя на хуторах и водят тракторы или там крутят свиньям хвосты. Хз что там делают
И нет, у меня не горит. Я поступил в кну на международные отношения без репетиторов, всяких бомже коофициентов и льгот. Я хорош
Столько нытья деревенщины*
самофикс
Заспокойтесь! Та вчіть історію! Скільки відомих та талановитих людей було з тих самих хуторів!
А сколько бесполезного мусора осталось там? Это типичная "ошибка выжившего". Сколько было успешных и сколько спилось в конец или разбилось на смерть на Яве катая бухим
Навчайтеся у топових ВУЗах. Там деревенщины немає. Чи знань не вистачило по конкурсу пройти до таких вишів?
В глаза долбишься? Я написал где я. Кну международка это не топовый вуз?
Так. ВУЗ топовий. Тільки культура спілкування у вас геть відсутня. Деревенщина, напевно, так не спілкується. А льготи та пільги я теж не підтримую. Також коефіцінти та бали за конкурси, курси. Є бали зно. От і все що потрібно для вступу. Незалежно звідки ти. Хоч з Альдебарану.
Льготи і пільги???? Що це, масло масляне?
Могу себе позволить вести себя так, как хочу.
Можете. Та навряд чи у когось виникне бажання спілкуватися з вами.
Вже виникло . Мій син також вступив у КНУ. І я повністю підтримую все сказане навіть якщо трошки грубовато.
хлопче, попустися трохи)

я абітурієнтка 2016 року, вступила на державне в омріяний львівський ВНЗ, виросла і живу у місті ( це так, щоб ти не прийняв мене за "дєрєвєнщіну")

щиро вітаю тебе зі вступом до КНУ, але хочу побажати тобі бути більш ввічливим та менш різким
викладачі таку поведінку, як у тебе, не надто люблять )
Мне слабо в это верится. Деревенщиной отдает.
Вбережи ,Боже, від такого " международника".
Все правильно. Льготы на учебу давать нельзя. А как им потом сессии сдавать-за кабанчика?
Чому ж не можна. Тільки краще б довали пільги на не Топові Вищі.
Та мову рідну вчіть! Бо деревенщина,вашими словами, знає рідну мову.
Рогулям не место в городе!
Ты бы прикрыл свой рот, а то неровен час деревенщина тебе нащелкает, и свидетелей не найдешь. Будешь мальчиком для битья весь период обучения! Лечи нервы!
Учится надо было 11 лет хорошо тогда тебе было бы плевать на все новомодные коэффициенты этой вступительной компании((((
надо было еще в 50 х не отменять. чтобы твои предки на своем хуторе и остались. как задолбали своим нытьем эти потомки предводитилей зажопинского дворянста
якщо в коледжі державних місць 32, але є недобір , я 60 по списку, і до мене подзвонили що я проходжу на державне в них я 23, то може це бути правдою , можу я попасти на державне, скажіть хтось будь ласка?
Ну так сходи и удостоверься. Тебе повезло)))
Якщо подзвонили, то правда. А чи є бюджет у колледжах після 11 класу? Минулого року я вступала, то говорили що контракт лише. Можливо не в усіх. А що за колледж, вибачте за цікавість.
педагогічний коледж львівського національного університету ім і франка
Несіть документи. Вітаю!
Незволікайте. Завтра несіть документи.
Дякую я вже вчора занесла, а мене донизу просунути не можуть, ті що вище за мене 100% не принесуть туди документи?
ви 23-тя з 32-х. Навряд вже посунуть.
Але в інтернеті цього не пише, в інтернеті я 60 , це по їхніх списках хто не приніс документи посунулося і я стала 23
не доверяйте информации в интернете, в этом году она очень сильно отстает от реальных событий
Не можу зрозуміти, може хто знає. Було ло:40, 12 заяв в результаті Троє зарахованих ( заочне відділення) це що така група буде з трьох людей чи ще будуть добирати?
Будут учить при любом количестве студентов. Но и добор тоже объявят
возможно еще контрактники подадут заявления
а кому платять соціальну стипендію? тільки льготнікам? і чим вона відрізняється від звичайної
Почитайте на сайте ВУЗа.В ХПИ социальная 1000 гр.,а обычная 1200
Тобто, якщо ти навчашся аби як, тобі держава плате соціальну стипендію. Тобто підтримує фінансово недогеніїв, м'яко кажучи. От чудово! Не вишся нормально, нічого тягнути кошти! Що за країна! Дітей, які навчаються валять на сесіях, бо ті не платять хабарі, а от таких неуків підтримують! Гарний вклад в майбутнє. Сподіваюсь наше керівництво буде лікувати лікар-соціальний степендіат! І такий вчитель навчатиме їхніх дітей!
Ви вважаєте, що для того, щоб отримувати соціальну стипендію обов'язково не вчитися і бути тупим? Її отримують сироти, діти загиблих УБД АТО, переселенці. Можете стати одним з них. Але сирота обміняв би ту 1200 на батьків, дитина загиблого на живого тата а переселенці на дім. Тому, прикусіть язик, будьте так люб'язні.
P.S. Соціальної стипендії не отримую.
Ви мені не указуйте! А кусайте самі свого язика! І ставати одним із них теж можете самі! А те що стипендію слід отримувати за результатами навчання! А пільги від держави і пенсії такі діти отримують. Так до чого тут соціальні стипендії. Вчишся добре-отримуєш стипендію незалежно від статусу пільговик ти чи ні. От і все! А то ще не встигли сесію здати а вже перше питання: який же розмір соціальної стипендії??? Тож будьте так люб'язні поважати висловлювання інших! Багато людей живе без достатку, але вчаться і підробляють, якщо кошти потрібні. А не чекають манни небесної. Якщо у дитини батько помер, мати одна, то це ж не дитина героя! Таку можна на сесії завалити! Дитине йде та й працює! Бо їй соціальної стипендії ніхто не платитиме!
Боже та не сваріться ви так. Я просто спитала про соціальну( бо не знаю що це таке і навіть хто її отримує) і таку стипендію, В нас в державі багато є різних виплат, які стараються щоб люди не отримали і прикарманити. Тому і за соціальну стирендію думала, що можливо вона всім є, просто потрібно якісь доки збирати дя цього
Обирайте нормальні університети, де на сесіях нікого не валять
Судячи з Вашої грамотності, Вас на сесії завалити не так вже й важко) Може б цю енергію в навчання? З Вашої кишені ніхто соцстипендію не платить, не нервуйте)
да, дебилы не учатся и получают, а дети и учатся, и работают, чтобы заработать, а дебилы привыкают, что им все должны вокруг, вырастают и отвыкнуть от этого не могут
А когда документы на бюджет можно подать?
НА КАКОЙ БЮДЖЕТ ???
Ви серйозно, хочете поговорити про це?
Може на контракт?
Після-після вчора.
Вас що, розморозили?
1-5 вересня 2018 року)
Шутка удалась)))
Ой, пошук оновився
Когда появятся списки на вакантные бюджетные места или эту информацию не будут опубликовывать ?
О, Боже, які вакантні місця, забудь,- дитинко.
Не буде ніяких вакантних місць, їх заповнювати не будуть
Они уже заполнились, только льготниками с низкими баллами.
Чому так.сумно.
Могли бы мы пройти, а так контракт. И где-то деньгт искать.
Вчіться на п'ятірки і на другий курс можна потрапити на бюджет.
З хорошими знаннями теж пішли на контракт
А все таки коли будуть списки
Наша песня хороша , начинай с начала.
Бреееееееееед! Учиться на 5? По 12 бальной системе? Долго будете ждать бюджетное место! А если серйозно, Вы сами с переводом сталкивались? Не пишите чепуху! Да так говорят в вузах, но на деле, не так это и дешиво!
В вузах нет 12-бальной системы ))
Есть 5-бальная, 100-бальная и болонская
Не приймають посвідчення сім'ї загиблого в ато в учбовому закладі, кажуть, що пільга діє тільки для бакалавра.
магістр, на бюджеті.
Ви хочете отримати обидві степендії?
Одну. Я хочу дізнатися, яка в мене буде стипендія. На бакалаврі була соціальна, а зараз?
Про сумі вони однакові?
То тоді взагалі не розумію, яка вам різниця яка стипендія, головне що буде.
на магистратуре нет социальной стипендии, только академическая, поэтому напрягайтесь и учитесь
А соціальна стипендія тільки для бюджетників?
А ви на магістра?
Ой, це до посту вище "АТО-магістр"
Так, лише для бюджету.
так, бюджет, магістр. тільки кажуть, що для бакалавра.
То якщо у Вас і так бюджет, то для чого ще визнання довідки з АТО?
Я поняла. Спасибо.
Стипендію отримують не всі бюджетники, а лише 40-45%
пільговики отримують навіть якщо не попали в ті 40%
на магистратуре не отримують
Універам вигідніше контракт це ж їхній заробіток ,а ви питаєте куди зникають бюджетні міста.......
Университеты не могут распоряжаться бюджетными местами, их выдает МОН каждому абитуриенту пофамильно. И универам как раз выгоднее бюджет, потому что государство платит за студентов больше, чем стоит контракт.
Університети,МОН,яка різниця я маю на увазі загалом-нашу державу їм же вигідніше нажитися на наших дітях ніж допомогти їм.
Хто вчився - той вступив. Для чого ці пошуки крайніх. Багато пільговиків, але так потрібно, їх у свою чергу за вуха ніхто не тягне: погано навчаєшся - прощавай бюджет.
Ой, ну серйозно? Не знаєш, не кажи)
Люди з 110 повступали, а з 180 - ні з однаковими спецальностями, але різними універами, так що не треба тут
Все можна було прорахувати при бажанні, а не в один день створити кабінет, закинути заявки у самі ТОПові ВНЗ і чекати дива, а потім жалітись.
А абсолютної справедливості не існує, як і справедливісті взагалі, завжди хтось за бортом, але можна врятуватись, якщо дійсно захотіти.
Якщо контрактник, який не пройшов на бюджет з 180 (для деяких спеціальностей у певних ВНЗ це, до речі, невисокий бал) справді вчиться навчається, приймає активну участь у житті ВНЗ, а той, хто з 110 на бюджеті халатно ставиться до навчання, то вище теж не дурні сидят, і керівництво універу бачить, поміняють місцями на 2 курсі. Нема чого нити, це життя, конвеєр, комусь зараз нема чим сплатити за навчання, але викрутяться, гроші знайдуть. Потім студент знайде роботу, потім і навчання закінчиться, робота, дім, сім'я, та ніхто й не згадає, що не було коштів на навчання, життя іде, а університет - лише невеликий період його, потім зрозумієте.
Якщо хочете справедливості, то шукайте і бийтесь за неї там, де це можливо. Чекати справедливості від влади - самі свій час, нерви і сили витрачаєте.
Зіткнулись з тим, що ваша дитина, чи ви, абітурієнт, не пройшли на бюджет, то це вже починається доросле життя, у якому таке буває. Варто не залишатись на стадії пошуку винних, а продовжувати жити, навчатись. У того, хто заслуговує - все буде добре і все вийде.
Хорошо сказали. Будем надеяться, что к концу первого курса освободятся бюджетные места и можно будет перевестись с контракта.
Да-да! Вас позовут и скажут о бюджетном месте! Только будет ли у Вас энная сумма для воплощения мечты! Как у Вас все просто! Глаза расскройте
Ну почему сразу платить, разве не зачисляют на освободившиеся бюджетные места контрактников с высокими баллами?
Як же ви на світ ображені. А ніхто не має кликати, самі маєте все взнавати і показувати, претендент на зміну форми навчання. На блюдечку не принесуть, але те, що можуть перевести на бюджет - реально, як будуть місця.
На бюджет перевестись вполне реально. Работаю в Могилянке. Каждый семестр кого-то отчисляют, лучших переводят . Бесплатно.
Но только лучших)))Информация открыта для всех студентов
Прямо цілі бюджетні міста, мегаполіси))).
Не зрозуміло????
А ще заплатимо благодійні внески в універ і гуртожиток .
Самий перший коментар - бюджтні МІСТА.
мабуть опечатка автора - не смішно.
Ой , будьте веселими і люди до Вас потягнуться, а мені смішно про бюджетні міста, і я не сміюсь з дописувача, а з самого словосполучення.
Хто стежив за попередніми вступ. кампаніями? Скажіть, це кожного року стільки незадоволених?
В основном, да, но этот год особенный))) Слава Гриневич!!!
В 2016 году тоже было не сладко поступающим.
В минулі роки не було коефіцієнтів і квот різних, було заздалегідь відомо скільки бюджетних мімць. І система працювала практично без збоїв. А цього року поміняли розробника системи, виникало багато технічних проблем
не видумуйте,квоти були завжди.
Широкий конкурс действовал еще в прошлом году, и тогда абитуре уж точно пришлось несладко, потому что люди не понимали, куда делись бюджетные места и как это все произошло. В этом году можно было легко выбрать специальность и расставить приоры так. чтобы не пролететь с б/м,потому что подобный опыт уже был в 2016, но никто не захотел разбираться в алгоритме широкого конкурса и думать мозгами. Вот откуда столько недовольных.
Правильно сказано
да, каждый год такое, и каждый год кричат что НУ ВОТ ЭТОТ ГОД ВООБЩЕ ВСЁ ПЛОХО, ВСЁ КУПЛЕНО
2013 год был идеальным. Можно полистать внизу страницы.
Чем он был идеальным? Истериками тех, кто не знал куда втиснуться по добору?
приоритеты и весовые коэффициенты предметов - дело правильное. Жаль что в 2013 их не было. А остальное, канечно еще надо совершенствовать и объяснять людям как это работает (имею в виду широкий конкурс)
кОнечно
опечаталась ))
Підскажіть, а буде соціальна стипендія, якщо вступив до магістратури на бюджет ( батько заниув в АТО)
але не приймають посвідчення сімї загиблого в ато в учбовому закладі, кажуть, що пільга діє тільки для бакалавра.
Обовязково буде,тільки вчитись теж треба,не заплямувати честь батька.
вчися і буде тобі стипендія
На магістратуру пільг немає. На рахунок соціальної стипендії - треба дізнаватись, зазвичай, її платять пільговикам. Можливо, ви можете розраховувати не на соціальну стипендію, а на якийсь інший вид соціальної допомоги, для цього потрібно звернутись у собез. Проте, стандартну стипендію на бюджеті в магістратурі платитимуть, якщо "влізете" в 45% кращих на потоці.