Зачекайте...
Головна → Гостьова книга

Новий коментар

Кто то подал на контракт в Каразина ?
я послезавтра поеду подавать доки на контракт
Хто поступив на еколога в КНУ ім. Шевченка ?)
Ще один важливий момент. У 2016 році не планується так звана "хвиля дозарахування". Тобто добору студентів на бюджетні місця, які залишатимуться через відмову окремих абітурієнтів, не буде (це лишається тільки при вступі на ступінь молодшого спеціаліста, магістра та спеціаліста).
Нижче навели інший приклпд роботи П.К. Це як розцінювати?
нельзя было минимальный бал сказать до того, как дети подали заявление?
Ой, лишенько, то ж той бал порахували, коли ВСІ подали заяви. Інакше він не вираховується.
Батько (студентки) 17:53 02.08.16 Відповісти 02082016 ⤴
Прошу...
а буде дощ 14 липня 2025 в Києві?
цього року не було, тому й не буде через 11 років
Батько (студентки) 18:17 02.08.16 Відповісти Анонім ⤴
а я запитував за 2025 а не за 2027
В 2027 не буде - знаю, а в 2025?
с градом обязательно
очень интересная и не понятная ситуация в этом году в Ярослав Мудрого на прокуратуру. бюдж.мест максимально возможных 600, а реком. до зарахування 237... Как это понимать?
О блін, зла на вас не вистачає. Ви що, з неба впали? Широкий конкурс пройшовся нещадною мітлою і повимітав з бюджету всіх, хто не напбрав мінімальний пороговий бал по спеціальності.
А де можна подивитись цей загадковий бал,просто цікаво. В нас бюджет.
Контрактники чекають на оновлення! Ім теж потрібно знати куди нести документи! У них всього 3 робочих дні!!!! ( в вихідні П.К. Проактично не працюють!) чи система ця вся лиш для бюджетників? Чим ми гірші! І смайли давайте теж ! Крик душі вже!!!!
Смайсли В СТУДІЮ!
А то! Ми що не люди? Та ще й спонсори навчальних закладів!!!!!
Так на контракт смайли будуть майже біля кожної заяви) Чого Ви так переймаєтесь? Даю алгоритм розрахунку ймовірності вступу.
1. Оберіть виш і спеціальність (де Ви маєте заяву, звісно), не залежно від пріоритету.
2. Подивіться, який цьогоріч ліцензійний обсяг і яку куількість місць займуть бюджетники.
3. Відкрийте списки за минулий рік. Подивіться, чи всі місця ліцензійного обсягу були зайняті і чи не зменшилась загальна кількість місць цьогоріч.
3.1 Якщо місць стільки ж само і торік лишились вільні місця - глибоко видихніть і заспокойтесь, Ви вступите без проблем, не залежно від свого рейтингу і кількості заяв (навіть, якщо Ваш № 999, а місць всього 250).
3.2 Якщо ж всі контрактні місця зайняті, то порівняйте свій порядковий номер і рейтинговий бал з номером і рейтингом останнього зарахованого. Якщо Ваша позиція краща (див. закінчення п. 3.1). Якщо гірша - або ризикуйте, або обирайте інший напрям.
3.3. Якщо цьогоріч більше місць зайняли бюджетники, тобто, менше лишилось на контракт - виконайте умови п. 3.2 з урахуванням того, що місць менше, тобто дивіться результат не останнього контрактника, а того, чий номер в списку вище на відповідну кількість позицій.
4. Якщо алгоритм Вам не допоміг - телефонуйте в ПК, називайте свої дані і запитуйте, чи зможете потрапити до них на контракт. Гадаю, 6 вранці вся інфа вже буде доступна, тому в пн 8-го вирушите подавати документи.
Дякую! Така ситуація. Фак. Анг. -місць 85 ( 23 бюджет) , заяв -1193, бал найнижчий того року -128 (контракт) місць того року-120. Наш бал 146,1. В П. к сказали вчора шо взагалі немає ніякоі гарантіі. Лише після 5 -го числа приіздіть! Ось така картина.
Мама двох студентів 17:37 02.08.16 Відповісти Анонім ⤴
А ви не думали, що вони так кажуть, бо мають на меті зарахувати на контракт з більш низькими балами. Вас налякали, другого, третього - місія вдалась.
Ага, і така імовірність існує... Це суворий добір, раніше так і на бюджет вступали. Ото потім було гірко тим, хто з вищим балом документів не подав, то пройшли вступники з нижчим! А було і навпаки - мали можливість отримати бюджетна одному напрямі, але ризикнули і поклали документи на інший, більш бажаний. І в результаті і туди не потрапили, і на другому втратили бюджетне місце...
Ясно, що так. Дивіться на бал саме 85-ї людини, а не 120-ї. Зрозуміло, що гарантії Вам ніхто не дасть навіть після 5-го( Тільки ввечері 10-го остаточно розберуться, чи Ви потрапляєте. От уявіть - Ви в рейтингу 80-ті серед тих, хто подав документи до 10-го. А де гарантія, що саме 10-го числа не принесуть сюди доки ще 6 контрактників з вищим балом? Є ж така імовірність... Тоді Ви пролітаєте(( А це буде сумно. Подумайте над іншим напрямом, де на 100% проходите. Або тримайте в цьому ж виші запасний аеродром, тобто напрям, куди сможете в останню мить перекласти документи, якщо раптом та англійська накриється мідним тазом.
Вузы могут сказать с каким баллом берут . У них есть проходной балл и если Вы принесли документы и заключили договор- очень маленький шанс ., что кто-то с баллами выше в последний день заберёт . Кроме того., обычно на контракт нет никакого конкурса . Кто раньше принёс документы . Это контракт))
як це немає конкурсу?
В даній ситуації - англ. мова і 85 ліц. обсягу, гадаю, що конкурс є, а в ПК тому і не сказали, чи можна, бо не впевнені.
в прошлом году на лечебное дело в богомольца 56 человек на место на контракт. а так, да, конкурса нет....
принимают документы до 10-го. считают претендентов, составляют рейтинг, выбирают по баллам. 12- го обьявляют. Не взять документы не могут. 146 для английского -это, я вам скажу, не много. В Универ шевченко с 178, кажется, не прошла.
Ото і я про це саме...
Я і не кажу що 146, 1 з еоефіцієнтами це багато . Це вуз не столичний, а в тому році останній контрактник пройшов зі 128 балів
Если голубым выделено, что значит ?
Поздравляю! Ты зачислина.
Можешь петь - голубааая луна, голубая луна! Голубаая... :-)
Спасибо за ответ !
Просто мама 17:13 02.08.16 Відповісти
Хочу сказать спасибо админам этого сайта за смайлики. Все точно и сколько нервных клеток сберегли.))))
А если смайлик был, а не прошел? Представляете, что с нервными клетками?
А есть такие?
Есть. У сына смайлик был на первом и не прошел.
у меня смайлика не было, но прошел!!!Правда не туда, куда хотел, но бм
Не можу зрозуміти, бюджетні місця анулюються чи ні?
З цим питанням звертайтесь в ПК
Крім того, що потрібно мати розум, щоб здати ЗНО, ще потрібно розставити пріоритети і подумати чи варто займати чиєсь державне місце, якщо все одно не збираєшся там вчитись ні при якому результаті.
Нащо! Собі улюбленій і побільше! Лиш вийшло розпіарені і роздуті списки у вишах!
Столько народу потеряло свой шанс из-за передумавших идти на рекомендованные места умников.... Замечательная система!
якщо хтось відмовляється місця не анулюються, ви читати вмієте..
Батько (студентки) 17:07 02.08.16 Відповісти Анонім ⤴
ага ..згорають
Так тк! Ноу хау нинішньоі влади! І через цих передумавших ми контрактники не можемо подати доки нормально! Чекаємо на якийсь рейтинг ! Бо нам баліс не стає! В тому числі через цих "передумавших" і не оцінивших саоі шанси цітей!
Контрактникам выгодно. Чем больше откажется от бюджетных мест тем больше попадет на контракт. На той специальности, где откажутся.
Позвонили с приемной и сказали, что почистили список (из тех кто отказался к ним на бюджет) мол освободились бюджетные места и чтобы я принесла документы на зачисление до 5 августа ... Такое может быть?!? А в кабинете не указано что рекомендована на бюджет(( поступила в НУ "ОЮА" бюджетных 100, я было 114
якщо ж вам зателефонували, то не гайте часу та везіть документи
вау! значить, місця не анулюються? буде дозарахування?
Вот-вот, а все кричали, что должны аннулировать. Завтра еду в ВУЗ подавать документы, о результатах напишу здесь
угу, хотелось бы узнать результат
Вау!!!! Сильно!! А хіба так можна по новим правилам вступу?
а який у вас бал?
У Ківалова великий досвід в підрахунках) Том у якось мені не дивно, що ОЮА собі то дозволяє. Буде прикро тм студентам, якщо потім їм скажуть - ой, вибачте , ми Вас зарахували неправомірно, то тепер тільки контракт.
Будьте аккуратными с этим ВУЗом . А есть ещё куда поступить?
Что делать, если поступила на бюджет в Киевский Шевченко , а живу я в Кировограде.. До последнего думала поеду в Киев, и ставила Киев приоритетом,, но увы поняла, что финансы не позволяют( Можно ли еще поменять и поступит на 2 приоритет, а не на 2?!? Если вдруг не можно, а можно на контракт по 2 приоритету в Кировоград... В Киеве я финансово не потяну(((
а не на 1*
простите за ошибки, пишу с телефона
так ви ж кажете, що на бюджет, то про які фінанси йде мова?)
про які фінанси а жить в Києві хоч і на бюджет я думаю непросто
якщо життя в Києві дорожче за контракт в Кіровограді тоді я згодна
По любому дороже
Вам же общежитие предложат! Не теряйте шанс! Учитесь в Шечченко!!!
Шевченко. Sorry
Капец! Дуже вас шкода,але залишився тільки контракт
до Кіровограду можна на контракт, але теж розгляньте точку фінансів, які потрібні
Дешевле на контракте но в Кировограде, я не выживу в Киеве за стипендию до 1000 грн, темболее в общежитии нет мест
А в Кіровограді Ви на які кошти жити плануєте? Стипендії ж там не буде. Мабуть, усе ж на батьківські. То невже Вони Вам в Києві не допоможуть? Якщо винаймати не окрему квартиру, а , наприклад, ліжко-місце десь у бабусі, тоне так дорого. Підробіток можна знайти, багато студентів підобляють офіціантами у вечірній час. Та й хто це сказав що немає місць у гуртожитку? Коли нема місць, то іноді дозволяють придбати своє ліжко і поставити додатково в заселену кімнату. А там, після першої сесії трохи народу відсіється і піде з вишу, от Вам місце в гуртожитку і звільниться.
Выживите . А в Кировограде только контракт и неизвестно , что и сколько будет стоить в след . Году. Езжайте в Киев . Таких , как Вы - много. Общежития в КНУ очень хорошие и такой шанс учиться в лучшем ВУЗе страны! Не теряйте шанс ! В Кировограде тоже кушать надо и одеваться . а тут и стипендия и найдёте подработку .
А хтось плаче, що в Києві живе і не пройшов! От і цікава вступна компанія цього року! Думали, зо можна вибирати , як минулі роки!
Я даже знаю кто - наша одноклассница.
На який факультет пройшли?
Кажуть в Києві більше шансів, маючи голову і хист, влаштуватись після навчання на роботу.
В Киеве студенты подрабатывают уже со второго семестра)
Моя знайома - напівсирота - мама померлаЮ тато п"є (тобто може розраховувати лише сама на себе), закінчила перший курс КНУ ім. Шевченка - стипендія, за гуртожиток платить щомісячно - витягла. Задоволена, що не побоялась, а її бабуся і тітка були проти(((
Шевченко - лучший ВУЗ!! Едьте в Киев ! Все получится!
Вези документи не роздумуючи. Контракт требя теж витягнути.... Але шансів в Києві більше
Когда будут новые обновление?!?
А смысл? Все уже ясно
Я поступала в колледж, а там бюджетные места освобождать и не аннулируются .. Вот поэтому нам важен новый рейтинг
Галопом в пк. Тут нема що чекати правдивої картини. Картина буде тоді, коли вже втратите свій шанс.
Да Да не ждите пролетите
Ретята если контрактных мест 600 а я на 4850 месте, если шансы на контракт ?!
Да) контракт нигде до конца не заполняется
Загляни в Богомольца 13-го :-)
контрактных 600 ? а такое бывает?
Конечно, везде есть объемы ВУЗы де не резиновые
В мед? Я думаю, маєте. Крім Києва. Там багато на бюджет рекомендували.
Город? Специальность?
Маєте
1.Не всі йдуть у ваш вуз.
2. Не для всіх підйомна сума контракту в мед.
Смотря где. В Винницу на приблительно 1000 мест - 6 тысяч заявок. Из них 470 бюджет. Богомольца - 5600 заявок на меньше 800 мест. Остальные идут на контракт, если баллы позволят.
Хто знає який політех краще:Тернопіль чи Вінниця? Лп та кпі батьки не потянуть.
Як на мене Вінниця краще
Сама подаю документи на контракт до Вінниці і такий же був вибір між Тернополем та Вінницею))
Вінниця -гарний ВНЗ,про Тернопіль просто не знаю
Я теж за Вінницю! І місто класне.
Мама двох студентів 17:33 02.08.16 Відповісти андрій ⤴
Зверніть увагу ще на те, з яким містом краще транспортне сполучення від вашого дому.
Зробила висновок, щоб вступити на бюджет, необхідно:
1. Якнайкраще здати ЗНО.
2. Добре вчитись у школі.
3. З розумом!!! розставити пріоритети.
4. Якщо не в змозі самі розставити пріоритети, просіть поради у батьків та дітей вступної кампанії 2016 року(у тих, хто пройшов на бюджет)))))
Деяким батькам би це вкласти у вуха! А то у них то Совсун винна, то Україна,то Гріневич. Усі крім них
ага а коли діти в школі батьки звинувачують інших що їхнім дітям заважають вчитись, хоча двіюшник здав ЗНО краще за медалістку
Батько (студентки) 16:55 02.08.16 Відповісти Мама ⤴
+100
з Вашої згоди переставлю 1 та 2 пункти
...
====
Половина роботи - робота дитини (навчання, ЗНО)
інша - БАТЬКІВ!!! (навчання дитини, репетитори, ВСТУПНА КАПМАНІЯ)
================
P.S.
Якщо дитина "не хоче"...ККД РЕПЕТИОРА = .....м а л о
ой...очяпятка
КАМПАНІЯ
я принципово не ходила до репетиторів. готувалася сама. закінчила школу в райцентрі. і вчуся в КНУ. але без допомоги мами, яка напам'ять вивчила правила, відстежувала шанси, вираховувала бали нічого б не вийшло
Батько (студентки) 17:03 02.08.16 Відповісти Марія ⤴
ваше право
я в свій час також...
проте...не всі діти можуть самостійно підготуватися на 190 і більше по всім предметам без репетитора (вчитель, брат, батько і т п)
Всё в точку....только из своего прошлогоднего опыта добавлю,что нужны репетиторы на год перед зно по всем предметам и волшебный пинок ребенку,чтоб ,,выгрызать,,хорошие оценки в аттестат....и без помощи родителей не обойтись...родители должны быть в курсе всех дел даже больше самого абитуриента,чтоб вовремя подсказать...кроме Вас и Вашего ребенка это никому не нужно!!
Очень правильные слова. Я очень рада, что мои дети не обращают внимания на других и принимают мою помощь. Дети сейчас хотят быть самостоятельными и это не плохо, но есть вопросы которые должны решать родители. Я прошла вместе со старшим сыном вступительную кампанию 2010(там были свои сложности) и прохожу сейчас с младшим. Не понимаю родителей, которые не принимают ни в чем участия, а потом ищут крайних. Начните с себя.
куда лучше мед колледж или пед универ?запуталась бюджет
Я вот тоже думаю, что вкуснее - селёдка с картошкой или чай с тортиком.... МЕД или ПЕД.....
оберіть ту спеціальністть до якої у вас схильні здібності
спеціальність в коледжі яка?
акушерка
тоді, якщо ти не Макаренко в душІ, то це навіть не питання. Коледж. Акушерка - це хліб і до хліба. А вчитель - це хобі. гарної роботи не буде. а після коледжу можна в медінститут.
дякую але ж не всі після закінчення працюють акушерами, мене відпрацювання 3 роки після навчання смущае, немає бажання їхать в село.
цього, вибач, не знаю. просто моя хрещена - акушерка, тому і порадила. а батько - вчитель, який за дипломом дня не працював
Конечно в пед, там получишь высшее образование , а в колледже недообразование
колледж мед заочно не закончиш а вот пед универ будь ласка
Якщо я вступила в Суми на стомат на бюджет за 5 пріорітетністю, але хочу піти на контракт по першій пріорітетності, то як мені відмовитися від бюджету в Сумах?
Можете ничего не делать, просто не принесёте документы и будет ясно, что отказались.
навіщо взагалі було подавати на бюджет, так би комусь іншому місце дісталось, для відмови зателефонуй до приймальної комісії
Это точно.зачем было место занимать?а теперь кто-то плачет, а мог бы быть счастлив
і якщо хочете навчатись за контрактом по першому пріорітету, то заздалегідь зателефонуйте в ПК цього університету і повідомте, що маєте бажання навчатися в них за контрактом
Сумы, стомат, 5 приоритет. Балов 150? А на контракт в Киев, Львов? Сейчас там такой конкурс в мед будет на контракт! Мама не горюй! Балов хватит?
Подивіться в минулі роки. Балів завжди хватало. Аби хватило мізків там вчитись.
Балів там більше 180. Тому і з мізками все впорядку. Чи витримає батьківський гаманець?
Это в Сумах 180, а по месту контракта сколько? Если контракт по месту проживания, фигня - тысячи 2 в месяц. Если платить за жильъё - ого-го получается. Да плюс питание. Это тысяч 7-8 в месяц. Это уже деньги.
подумай доречі чи зможуть батьки виплачувати велику суму всі роки..а так за ті гррші можна купити щось інше, чи навіть на спеціаліста чи магістра підзбирають
відучись тут 4 роки безкоштовно, а магістра та спеціаліста можна буде здобути в іншому, бажаніщому вузі..і неважливо який у вас і в вузі рівень підгготовки..головне бажання вчитись
В мед ведь нет бакалавра.там сразу на магистра поступают.или я ошибаюсь?
я цього звичайно незнаю, так як не цікавилась, тому пробачте, якщо неправа, але всеж бюджет це краще
Це ми розуміємо,а вони усі в столицю хочуть,бо там життя вирує. А потім виявиться, що на це грошики потрібні чималі. А їх нема!!! Сиди в гуртожитку,дивись ТВ.
тому навіть на магістра раджу йти на бюджет, бо сума там дійсно велика
со стоматолога можно перейти только на стоматолога. Если будут места и решение деканата. С бюджета на бюджет очень проблематично. С контракта на контракт легче. Перевод не на первом и 6-ом курсе.
Скажіть КНУТД нормальний вуз?Маю на увазі топовий чи такий собі?і чи нормальні виходять специ звідти?
Посредственный Вуз
Нет,не ТОП,середнячок. Туда все на дизайн идут
А что есть на выбор?
на контракт вибір є
http://vstup.kpi.kharkov.ua/admission/admission_rules/
пункт 4.4
Чернівецький факультет Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"
пошук зайняв лише 5 хвилин
важко самим це знайти??!!
це для особи, яка чекає опрелюднення рекомендованих на магічтра, але хоче, нічого незробивши дізнатись, коли
магістра*
а от *дякую* я точно від цієї особи недочекаюсь
дякую, я це теж бачила що до 2 серпня 2016 будуть списки.
коли Огієнка буде оновлення Камянець
Підскажіть будь ласка куди краще нести документи на журналістику в Політехнічний київський чи в Драгоманова?
Могилянку
В мене знайома вчиться у політех. Довольна.
В Могилянке только магистратура по журналистике
Драгоманова і журналістика???
Политех и журналистика?тоже странно
там кафедра журналістики існує вже зі 1959 року
Скажіть будь ласка,який факультет у Ярослава Мудрого самий престижний?
Невже важко відкрити списки минулого року і на підставі конкурсного балу проаналізувати ситуацію.
Немає сенсу дивитися минулий рік. в цьому універі завжди було невиправдано багато БМ, тому було легко вступити. У нас туди півкласу пішло. подивіться, не лінуйтеся, цей рік. забрали бюджетні місця на всіх факультетах, крім міжнородно-правового на "право".тут рекомендували 112 замість 60.
Сильно ли отличается обучение на одной специализации в разных ВУЗах?
Для того, щоб відповісти, треба спробувати навчатись в різних вишах на одній спеціальності))) Вимоги, звісно, в кожного свої. Той рівень вимог, що є в Шеві чи ЛП, звісно, відрізняється від вимог в провінційному уіверситеті, та й загальний рівень студентів не однаковий.
Материальная база (клиники, лаборатории и пр.) везде разные, поэтому, конечно, отличаются. Если филолог (или типа того) , думаю, мат база не нужна. Здесь всё зависит от учащегося.
Батько (студентки) 15:14 02.08.16 Відповісти
теорію відкинемо, є в мережі...
Напевно це не стосується топових спец в топових ВУЗ-ах.
===
А тепер...
всі ВУЗи хочуть набрати повний комплект ("бабло")
Тому беруть всіх... без рейтингу ...ПОКИ Є МІСЦЯ!!!

для прикладу
ЛП
1. http://vstup.lp.edu.ua/entrance/abiturient_detail.php?forma=%C4&institut=%B2%CD%C5%CC&napryam=%C5%C2&napryamname=%CC%B3%E6%ED%E0%F0%EE%E4%ED%B3+%E5%EA%EE%ED%EE%EC%B3%F7%ED%B3+%E2%B3%E4%ED%EE%F1%E8%ED%E8+%28%CC%B3%E6%ED%E0%F0%EE%E4%ED%B3+%E5%EA%EE%ED%EE%EC%B3%F7%ED%B3+%E2%B3%E4%ED%EE%F1%E8%ED%E8%29
2. http://vstup.lp.edu.ua/entrance/abiturient_detail.php?forma=%C4&institut=%B2%D5%D5%D2&napryam=%D4%D0&napryamname=%D4%E0%F0%EC%E0%F6%B3%FF+%28%D4%E0%F0%EC%E0%F6%B3%FF%29
===========
Все вирішує ПК, тому телефонуйте!!!
ЛП топовий ВУЗ
і для прикладу не самі остнні спец.
а тут самі дивіться
у списках ВСІ!!!

"Рекомендовано на вільні місця ліцензованого обсягу"
ТУТ ЛП
http://vstup.lp.edu.ua/entrance/abiturient_s.php
Поспорю. В ЛП на Право, Прикладну лінгвістику, Туризм, Міжнародні відносини і ще багато інших спеціальностей теж конкурс, щороку всі місця ліцензованого обсягу заповнені. Зараз вони, звісно, беруть всі доки, але якщо їх буде більше, ніж місць, то хтось буде змушений в останній день їх забрати і перекласти на інший, менш популярний напрям. Я особисто чула в деканаті ІГСН як пояснювали батькам, що оплачувати потрібно тільки після того, як стане зрозуміло, що вступник 100% потрапляє, бо внього низькі бали і може не пройти... Але на більшості спеціальностей - Ваша правда, беруть всіх без розбору.
Батько (студентки) 15:23 02.08.16 Відповісти Анонім ⤴
Цілком згоден!
Саме головне в ПК!!!
А не тут питати....
Головне заключити контракт.
Батько (студентки) 15:34 02.08.16 Відповісти Анонім ⤴
Головне БМ,
а потім контракт
І що? Після цього тобі говорять: "приходьте після 15. І оплатите потім. Саме так. Зараз набирають масу, потім будуть дивитися по рейтингу
Батько (студентки) 15:35 02.08.16 Відповісти Анонім ⤴
Так...
Думаю, якщо папери підписані і оплата внесена - ВСЕ!!!
Ні, не все. Гроші можна повернути, якщо не вступить. Тільки кому треба така кухня?
Батько (студентки) 16:47 02.08.16 Відповісти Анонім ⤴
1. маєте на увазі МОЖНА повернути (сам собі...)
2. чи МОЖУТЬ..?
=========
Цікавить думка юристів...(не бачив док. контракт)
Чи може ВУЗ розірвати контракт через "пару днів" без згоди другої сторони?
Звичайно. Адже тоді будуть порушені умови укладеного контракту, а цього ВИШ із свого боку допустити не може. Тому для контрактників важливо заключити контракт і оплатити хоча б частину навчання , місяць, семестр (якщо це можливо).
оновлення на 01 08 а на нині коли буде
зачем? списки всех ВУЗов внесены, теперь есть смысл обновиться после 5-го августа, когда будут поданы оригиналы документов на бюджетные места
Не всі, є вузи де спеціалістів і магістрів ще немає рекомендованих
зайдіть на сайт вузу і буде відомо, коли будуть списки або вкажіть вуз я знайду
Чернівецький факультет Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"
http://vstup.info/2016/i2016i2828.html#vnz
Ніхто не хоче зрозуміти те, зо контрактники зараз в паніці-залишається лиш пів суботи і реально 3 дні ддя подачі доків, а ми не маємо реальноі картини куди можемо пройти! А мали би це взани всі разом 1-го числа! Куда реально ти проходиш! Зла я!
Возразить нечего.
Сам процесс подачи доков сегодня у нас занял 5 часов, включая обед. А вот определиться- куда проходишь, это проблема. Тем более, что на бюджет был "помогающий" фактор - приоритет.
Отож! Якого я милого купилась на той приорітет.. Якщо могла до 1-го числа спокійно спати! Всюди розтрубчли що хвиль не буде і всі 1-го все будуть знати! Всі що пройшли на бюджет літи-стогодні вже подали доки!!!! А що не пройшли ( з немерш гарними балами а то і кращими) сивіють нині, бо ніхто в П.К. Не шарантує вступу!!!!!!! Крнкурс має ще бути! Лиш 3 дні у нас -і то без рейтингу! Виходить, коли контракт то ти другий сорт!
Сорі за помилки! З телефона ч швидко пишу! І зла я! Як я решту батьків-контрактників!
Добре що для державників були і списки , і рейтинги і навіть смайлики! А нам контрактникам-нічого! Не гав і вгадуй ! І головне баблс неси побільше у вуз, аби всі ч в тому числі- бюджетники могли вчитись !!!!
Дело в том, что контракт - это уже решает каждый ВУЗ и проходной. Балл и количество студентов, которых может набрать . поэтому такого конкурса , как у бюджетников нет . Идите в ПК и разговаривайте
Треба було краще до ЗНО готуватись і правильно розтавляти пріорітети , а не зараз махати руками і винити всіх навколо
Уже многие контрактники подписали договора
коли буде оновлення системи конкурс
запитай тих хто її оновлює
Поясніть будь-ласка: мої бали
в Ужгороді -157.15 (37-місце із 20) в Дрогобич -158,05 (35 із 40) зарахована в Дрогобичі,
моя подружка в Ужгороді - -151,8 (16 із 20), Дрогобич - 150,2 (120 із 40) зарахована в Ужгород, чому я із більшими балами займаю менше місце в Ужгороді?
20 і 40 це бюджет?
а спеціальність у вас одна ?
різні спеціальності , різні коефіцієнти - тоді і різні прохідні бали
Чому Ви не запитували про це у прицмальній комісії до 01 серпня? Ви тоді взагалі цим цікавилися?
можливо, якщо це відбулось після опрелюднення списків рекомендованих до бюджету, то у вас в Дрогобичі пріорітет вищий ніж ви встановили для Ужгороду
ВНЗ мае право вiдмовити приймати документи на контракт,через те,що мiсць бiльше немае?
Звичайно може. Це стосується в першу чергу дуже престижних факультетів (наприклад медичних), де конкурс діє і на контрактні місця.
так може, але ви ж не подавали документи лише до одного вузу
Я до того,щ не треба чекати,доки тобiподзвонять
Бо дзвонити будут тiльки з тих ВНЗ,де Ви потрiбнi.А те,що Вам потрiбно можна загубити!
ви платитимете їм гроші..звичайно ви їм потрібні..
якщо заяв наприклад 1100 а місць 85/25, то вичайно не візьмуть усіх
Якщо Ви - в перших двох третинах списку, то гадаю, пройдете. Відмовлять самому "хвосту"
Не всім потрібні!
ну то краще вчитись потрібно було, як тут неодноразаво писали, а не хвилюватись тепер візьмуть не візьмуть..
Воно. Але тут не прописано,коли рекомендують магістрів.
позвоніть у приймальну комісію і спитайте , буде достовірна інф.
http://www.ubs.edu.ua/images/PDF/fail3.pdf
будьте уважні на сайті вузу є усе
Де знайти ссилку на УБС м. Київ?
http://www.ubs.edu.ua/ua/
воно?
заходите на конкурс обираєте територіальний пошук м київ , обираєте свій вуз , і там є інформація про ВНЗ ( там усі дані про вуз є ), денна форма заочна форма
ЛЮДИ!!ЗАСПОКОЙТЕСЬ!!ЯКЩО У ВАС В КАБІНЕТІ НЕ З*ЯВИЛОСЬ РЕКОМЕНДОВАНО ДО ЗАРАХУВАННЯ І ВАМ НЕ ДЗВОНИЛИ З ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ВИ ПРОЙШЛИ НА БЮДЖЕТНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ, ТО ВАМ ОБОВ*ЯЗКОВО НАГОЛОШУЮ ОБОВ*ЯЗКОВО ЗАТЕЛЕФОНУЮТЬ І ЗАПРОСЯТЬ НА КОНТРАКТНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ!!НЕПОТРІБНО ЧЕКАТИ СПИСКІВ ТИХ ХТО ПРОЙШОВ НА КОНТРАКТ МЕНІ ОСОБИСТО УЖЕ ЗАТЕЛЕФОНУВАЛИ І ЗАПРОСИЛИ ПОДАВАТИ ДОКУМЕНТИ НА КОНТРАКТ І НЕ З ОДНОГО ВУЗУ, А З ДЕКІЛЬКОХ..ДОЧЕКАЙТЕСЬ ДЗВІНКА..І ДОКУМЕНТИ НА КОНТРАК НЕ ОБОВ*ЯЗКОВО ВЕЗТИ ПІСЛЯ 6-ГО..ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ ЗАПРОШУЄ ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ НА КОНТРАКТ НАВІТЬ ДО 6-ГО..ТАКОЖ ВОНИ ВКАЗУЮТЬ ДО ЯКОЇ АУДИТОРІЇ НЕСТИ ДОКУМЕНТИ..))
Може вам і дзвонили, нам теж, правда минулого тижня і там де більш менш нормальна кількість місць.) а от там де лише 60 місць і 1193 заяви і ви 600 -ті то ніхто не спішить дзвонити .)
Я в одному зі списків 1124 всього місць 360 і мені запропонували контракт ще 28.07, тому для хвилювань немає причин, до ттого ж ліцензійні місця можуть збільшити на 10-20
А Ви загляньте в минулорічний список, я гадаю, що лишились незаповнені контрактні місця, от Вам і пропонують наперед, бо знають, що охочих вчитись за гроші менше, ніж у них місць.
якщо заспокоїтись і сидіти ждати поки до вас подзвонять , то можете не дождатись взагалі , тоді вже точно на цей рік заспокоєтесь
добре тоді що заважає самим уже після 6-го зателефонувати)
Більше того я вчора і дзвонила і особисто була в п.к. Після 5-го або на власний ризик заключайте угоду, але коли таку угоду заключить більше дітей з вищими балами то ви с прольоті всюди! Бо ви ж подали оригінали!
я сама особисто зателефонувала до ПК і відмовилась від контракту, тобто я нехочу йти туди на контракт, бо мені це невигідно
Ви розумно поступили! Дякуємо!
Да не ждите вы звонка. Мне в нау сказали никто вам звонить не будет
місця вистачитть усім ну звичайно коли у вас середній бал нижче 130, тут не спорю велика вірогідність, що навіть контракту небуде
я подав заявку на бюджет але непройшов чи запропонують на контракт
клювом не щелкайте, сами тоже думайте, везите
вам зателефонують з приймадьної комісії і запросять на контрактну форму навчання не хвилюйтесь..і не потрібно чекати списків тих хто пройшов на клнтракт
Звісно, запропонують. Скрізь, де є Ваші заяви на бюджет, будете брати участь в конкурсі на контракт. Якщо ліцензований обсяг на напрямі великий, то візьмуть усіх, хто забажає Якщо ж обсяг менший, ніж кількість бажаючих вчитись за гроші - тоді там теж конкурс, зараховуватимуть згідно з рейтингом. Тому немає ніякої різниці чи Ви сьогодні туди поїдете, чи після 5-го.
А потім ти гоном розібрешся везти у всіх напрямках доки.) я собі уявляю цю картину, особливо тоді коли приймальна комісія у вихідні працює лиш в суботу до 14,00
Для чого везти у всіх напрямках) Достатно в одному. Крім того, документи прийматимуть ще 8,9 і 10 серпня аж до 18.00. Всі все встигнуть!
Не ждите! Сами звоните и добивайтесь, иначе можно ничего не дождаться!!!
можна і так
До чого тут ЛП,що ви тільки його скрізь вставляєте? Є ще багато ВУЗів,в яких не рекомендовані спеціалісти та магістри. А правило для всіх одне:1-рекомендовано,5-зараховано.
Це Ви кому і про що? Звісно, кожен виш має свої правила і свої терміни. Дивіться що у Вашому і не помилитесь.
А можна вже везти документи на контракт?
так.але там, мабуть, черги з бюджетників
документи на контракт прийматимуться після 5 серпня
так можна, але заздалегідь запитайте в приймальної комісії, також вони вкажуть аудиторію
Про яки збори зашлакованих річ?
скажіть, а у всіх вузах треба їхати 6 серпня на збори?
Які збори?
будете отрабатывать 100%
Ребят делитесь кто какое направление вибрал?
спасибо смайлику, маякнувшему нам нашу будущую бюджетную специальность! таки прошли именно туда)))
И я скажу спасибо смайлику!!!!!!
смайлику спасибі
У нас и у друзей смайлик тоже совпал...мы в него верили,поскольку просчитывали и так же совпадало...возможно что то система не учитывала,но теперь вижу по себе и другим,что был учтён и широкий конкурс!
А мой сын не прошел по первому, где был смайлик.
Вот поэтому стоял просто смайлик, а не конкретые эксперементальные списки. Погрешность существует. Все довольными все равно не будут.
Что за экперементальные списки?
Не розумію,до чого,взагалі ті пріоритети,коли їх не брали до уваги???? З меншими балами і з більшими пріоритетами пройшли,а я ні....
НЕ може бути. Назвіть прізвище,подивимось
Та,що там дивитися,вже все видивився,просто,так і є....
льготники!
так це вони, паразити
Сам ти паразит!
Поступать надо только по знаниям
Наприклад : Київ- Гетьмана -психологія Маркіна Л. В. 10 пріоритет , бал 167.350 рекомендовано , а Кухар І. Ю 5 пріор. , бал 185.300 не пройшла
якщо прохідний на психолога 165 приблизно
Так, Ви ж пройшли на 1 приорітет
якщо пройшли в інший вуз по 1 пріорітету то чого зі списка не виключили в цьому ?
Ви тупі? вибачте, звісно, але Кухар пройшов у КНУ!
Кухар І. Ю Пройша на її перший приоритет КНУ ім. Тараса Шевченка, тому вже пятий прирітет й не розлядався
приоритеты рассматриваются в рамках твоих 15 заявлений. А другие абитуриенты пришли с меньшими баллами и меньшими приоритетами в другие ВУЗЫ. На специальности выбранные тобой в твоих ВУЗах они не прошли бы со своими (меньшими) баллами и приоритетами
Оце аби щось ляпнути про несправедливість вступу1
треба було дітки гарно написати ЗНО , готуватися , наймати репетиторів , було б дешевше як тепер на контракт , але назад уже нічого не вернеш
підтримую. авось не завжди проходить
"дякую" Гриневич що перед нами зупинилися списки.Життя бумеранг.
Дякуйте собі за "гарно" здане ЗНО.
ЗНО здано на 9,2 якщо перевести в 12 шкалу.а от дітей реально багато обідили
на всіх місць не вистачить. пройшли кращі.
переоцінили себе
це не високий бал якщо на ТОПи