Зачекайте...
Канал
Головна → Гостьова книга
Хочу отримувати нотифікації на відповіді моїх повідомлень

Новий коментар

Абитуриент 20:07 01.08.15 Відповісти
как думаете, реально ли попасть на платную форму обучения при лиц обьеме 150 человек, если ты далеко внизу? Какой процент подавших людей с высоким баллом обычно претендует на бюджет? ( у меня он тоже впринципе не низкий, но конкурс очень большой именно на данную специальность)
вапрос очинь сложный
человек с баллом выше 190 вероятнее пойдет в другой вуз или согласиться на платное обучение?
очинь сложный как и "Война и мир"
Хоспади, люди ДА ВИ ВЖЕ ПОДАЛИ ЗАЯВКИ, НІЧОГО ВИ ЗМІНИТИ НЕ ЗМОЖЕТЕ, РОЗСЛАБТЕСЯ І НАСОЛОДЖУЙТЕСЯ НОВИМИ ПОЧУТТЯМИ
якими?
Ну коли ще ти будеш так нервувати ×)
во время сессии
надія є, оскільки, коли були експ.дані я проглядав їх по друзях, то навіть були такі, що по рейтингу 250, а 40 бюджету і те проходили
радует) не видела этих списков :(
давайте знакомится, под моим постом!!!!!!
Действительно, давайте)
лучше уж знакомиЦа
А где же девушки?????
оч приятно , а полное им'я?
Віта-я мать абіта
блондинка?
хахахахаах молодца
прикол )))
Ігор, людина.
может беседу вк?)
оооо оо оо давайте
кто создаст?
давайте шоб багато людей було ))
создай и напиши свое имя)
Хлопаки дурачитись починають від нудьги )
Краще ніж страждати незрозуміло чим, питаючи:
"Шанси на бюджет"
АдминистОратор 20:06 01.08.15 Відповісти йцу ⤴
+
Нумо загадки загадувати!!!!
Відгадайте :"що то зо чифри в скобочках?"
Тут був пост з числами з кількістю заяв, прибрали через фейк?
це був не фейк!!! а чому прибрали не знаю!!!
Пруфи?
Чого не фейк?
узяв дані с абиту и дані з сайту вузу.
смотрите http://vstup.info/ Заяв-1795340
так. но Останнє оновлення сторінки 30/07/15 o 22:33.
а на сайті вузу РЕЙТИНГОВИЙ СПИСОК
вступників на перший курс денної форми навчання за освітньо-професійною програмою підготовки бакалавра
до Національного університету "Львівська політехніка" у 2015 році
з відмітками про подані оригінали документів станом на 01.08.2015 19:18
Дай прямий лінк
http://vstup.lp.edu.ua/entrance/lists.php
Тасм в графе "оригиналы" везде 0
Скажіть будь ласка мої шанси поступити на бюджет, Харченко Дмитро Віталійович
"Цю країну врятують тільки масові розстріли"...
стебешься везде есть шанс!
на 1 пр. нет
точнее на 1 пр. на грани, а на 2 пр. ДА.
Маючи ЗНО з математики 199 балів, ти не можеш сам проаналізувати чи хоча б прикинути і питаєш невідомо кого???
на 1 пр. - очень возможно
Черкашина Алiна Олександрiвна...шанси на бюджет, будь ласка...
Не знайдено жодної заяви
Вибачте, а якщо так: Черкашина Аліна Олександрівна (копiювала)
ХІБСУБСНБ
Дякую дуже!
Як ви гадаєте,коли обновиться система?
Гадаємо скоро
ДЛЯ ТИХ ХТО ПИТАЄ ЧИ ЗМОЖЕ ПРОЙТИ НА БЮДЖЕТ
Зрозумійте, що цього вам ніхто не зможе сказати навіть з імовірністю 10%.
Визначити це можна лише за допомогою программи, адже навіть якщо ви не проходите зараз за списками абіт пошуку, то не забувайте, що для точного визначення результату необхідно взяти до уввги бали і пріорітети тих хто вас випереджає, потім тих хто їх випереджає і так далі.
Іншими словами, навіть якщо ви 400 не значить що ви не пройшли на бюджет! Прикладом цього були експ. списки.
І суто моя думка - досить безглуздо питати чи пройдете ви на бюджет у сторонніх людей, яким, відверто кажучи, всеодно, щоб хто не казав про слова підтримки.
так я пройду на бюджет?
І суто моя думка - це не допоможе! так як і моє звернення щодо підтримки (хотя це навіть не підтримка, а просто думка інших людей) наприклад ви робите якусь велику покупку. в основному приймаєте рішення не самостійно а й вислуховуєте поради інших...читаєте відгуки...і так дальше
різниця в тому, що вам в результаті вирішувати: робити покупку, чи ні, а тут від посторонньої думки нічого не залежить
Тебе забудуть і не згадають.

з.і. вангую зразу над тобою пост:
"!Ім'я! я пройду на бюджет !вуз! !фак!?"
пхахахах, дивись 2 поста вище
Людина, може і нам повангуєш???)))
Чому так довго нема оновлень?
і вступ інфо не оновився(
хто знає коли з'явиться оновлення експериментальної бази???
сказали же-после новолуния!
Як оновлюється не існуюче?
НІКОЛИИИИИИИИ НІКОЛИ
це була експерементальна база.
експеремент провалився.
Відповідь напрошується сама.
а ви звідки знаєте?
аноним на этом сайте знает все :-)
експеримент не провалився, його забрали без пояснення причин
якби ці списки ще були, то знаючи мін прохідний бал, маючи 1-2 заяви в запасі, можна було б вибрати вуз, де проходиш із звоїм балом. Я б так зробила. А якщо це буде масово - то вагомо вплине на конкурсну ситуацію. Тож списки забрали, бо добавились 2 дні і шансів, що це відбудеться, побільшає. Так, що добре, що цих списків нема
добре для тих, хто в цих списках проходив на бюджет в останніх рядах. погано для тих, хто не проходив і має невикористані спроби
Герасимчук Олексій Радомирович,плиз,Ваши взгляды на бюджет. Или только контракт светит.
Станом на зараз: лише контракт
Дякую!Печалька.
Дійсно шкода, такі бали гарні у дитини. Але все ще може буде, чекайте.
+баллы действительно хорошие
Увы, с таким набором предметов ЗНО небольшое кол-во бюд. мест (экономические специальности в этом году сильно сократили), в КНТЕУ на маркетинг бы прошел, но там -география третий предмет, шансы невелики, хотя баллы очень неплохие
Спасибо, за внимание и Ваше мнение.
Мамуля, надія є, оскільки, коли були експ.дані я проглядав їх по друзях, то навітьбули такі, що по рейтингу 250, а 40 бюджету і те проходили, шкода всі заяви ви використали
Сын, говорил,что кто-то успел из одноклассников просмотреть эксперементальные списки и там все плохо для него в плане бюджета.Но он сам выбрал для себя желанные ВУЗы и факультеты,так что осталось только ждать истины. Спасибо.
Скажіть, будь ласка, які шанси медичний Білоус Андрій Олександрович
По цільовому проходиш
по цільовому - ні. там 28 місць, а ти далі. вчора чула по новинах: Харків жалівся, що впав приплив абітурієнтів, тож є надія, що і прохідний буде низький
а де ви бачите 28 місць?
привлыв абитур не сильно сказился на проходном балле
харків стомат контракт
на сайті буковинського є свої рейтингові списки - вони точніші і сьогодні оновлювались
Мизніков Руслан, які шанси на бюджет і куди саме?
привет!
зараз ми усі це проаналізуємо!
На 5 вже проходиш. Ще можливо на 3
Когда будет обновление сайта?
когда нибудь!
в этом году
Вот спрашивается зачем парни подают доки в Пед Вузы на специальности начальные классы и дошкольное образование.Вы видели воспитателей мужчин в дет саде или учителя начальных классов-мужчин?
Не на тому сайті питання задаяте, зовсім не в тему.
а какие тут темы?вроде бы тут всё обсуждают!
это чтобы отвлечься от ожидания?
Я бачив. У фільмі "Джентельмени удачі". Головний герой - вихователь у дитячому садку. / А взагалі: що тут страшного? Якщо людина хоче там працювати, то не потрібно їй в цьому перешкоджати.
действительно авторитетный источник)
Это личное дело каждого. Может у некоторых это призвание, а может от армии откосить... кто его знает?
видел) правда не в Украине.
и считаю что если парень сознательно делает свой выбор и действительно этого хочет то у него все получиться. Уже давно пора уничтожать стереотипы!!!
дело в том, что они подают, учатся, занимают место, а потом не работают
Вот и я о том же
і ви вимагаєте рівність. а самі мислите гендерними стереотипами
Это не только про парней из пед вуза
да. но так делает практически 50%. подают, учатся, занимают место, а потом не работают.
так о какой сознательности тогда вы говорите?
це окремий випадок
я думаю вы сами знаете почему многие потом не работают по специальности! И никакого отношения это не имеет к сознательности!!!
Вывод: с парнями учиться веселей
Было бы не плохо за счет государства в педе учиться, а потом отрабатывать в школах. В мед.институтах ведь так.
мне один препод из универа сказал ,что лучшая профессия для вашего ребенка --это бюджетное место.А дальше можно на магистра подать куда хочешь практически
круто! пусть за него государство платит, а он не знает даже хочет он зту профессию, или нет!
да, все верно!!! это обязанность государства - дать человеку образование!
я согласен что есть множество народа которые даже не знают кем хотят стать. но есть и такие которые хотят, да стали тем кто хотели. но очень бистро поняли что за эти копейки которые им платят они не прокормят семью и меняют свою любимою профессию на достойною зарплату!!!
вот поэтому у нас такие врачи и учителя и тд
розумна мама
Самый розумный -перпод из универа
это точно
Это все верно - многие так и делают, но препод - козёл.
Система конкурс обновиться сьогодні!!!!! Вечером або ночю!!!!!
З чого ви взяли?
оновиться в понеділок ввечері
Ну і для чого постити непідтверджену інформацію?? З чого ви взяли, що в понеділок буде оновлення?
потому что понедельник-это 20 лунный день, убывающая луна!1!
Просто потому что это понедельник
Ставки сделаны- ставок больше нет!
Какие еще ставки будут?
Кінець світу буде в 2000!!!!
Кінець світу буде в 2008!!!1
Кінець світу буде в 2012!!!11
Кінець світу буде в 2015!!111

Збір ванг, їй богу
обновится только в новолуние((через 2 недели ток
списки были по состоянию на 29 число,за 4 дня они могут существенно измениться
не а на системы конкурс оновлення було 30!!!! І тут так само!
Це писали про "експериментальні списки". Там дані були за 29 число.
Кто знает почему отменили поступление после 11 классов на магистра на ветеринарию в биоресурсах и поменяли сами заявы на бакалавра которые были поданы онлайн?
ОЙ КАПЕЦ, МАГИСТРЫ-МИНИСТРЫ
так вроде все ж после 11 классов и так подают на бакалавра а не магистра(поправьте если не прав)
подали онлайн на бакалавра а нам перезвонили и сказали что в этом году можно сразу подать на магистра и учиться 6 лет. А на бакалавра только контракт, вчера вечером в кабинете заяву поменяли на бакалавра.
то есть они вам сказали что если вы подадите сразу на магистра то бесплатно , а если нет-то контракт?
плюс звание магистра идет после бакалавра
МАГИСТР ПОСЛЕ БАКАЛАВРА
сказали что на бакалавра только контракт а на магистра и контракт и бюджет. На сайте даже списки отдельные.
насколько я понял,то на бакалавра подают после 11 классов , на магистра-человека с дипломом бакалавра.
скажите универ , специальность
киев биоресурсы ветеринария
так печально що нема оновлень -_-
оновіть нерви не витримують
НУ БАЧИВ , А ЩО Я МОЖУ ЗАРАЗ СКАЗАТИ. ТАМ ВСІ НА ПЕРШИХ ПРІОРИТЕТАХ
ЦЕ Я НАПИСАВ ВІДНОСНО бОГОМОЛЬЦЯ
ЧОМУ ТИ КРИЧИШ?
В МЕНЕ ЗІР ПОГАНИЙ
виключи капс, і в налаштувані браузера збільш шрифт
ВИ ЩО ЗА ОДИН РАЗ НЕ ЗРОЗУМІЛИ, У МЕНЕ ПОГАНИЙ ЗІР.
кто видел эксп.списки Богомольца?
прохідний на лікувальну - 190,74
на педіатрію - 187,11
на медико-профілактичну - 183,94
прохідний на лікувальну буде десь 186
у мене майже 188. Я порахувала, що перед мною з 1 пріоритетом 313 чол, що вже на 10 більше, ніж проходить за конкурсом. так що 190 - найменше
Ні, добавте ще й 50 місць ті які не проходять поцільовому з нижчими балами
На мед.проф це дкже великий бал, там завжди менший іде, і в цьому році те саме буде
хороший чи поганий Ужгородський національний університет (УжНУ)??)))
Хороший. Це звісно не Київ, але багато здобутків має. Наприклад, цього року посідає 10 місце(з близько 300 ВНЗ) серед українських вишів за кількістю місць держзамовлення.
Плануєте сюди поступати?
На яку спеціальність, якщо не секрет?
іноземні мови...
сайт психологічної підтримки
а що?? майбутнім психологам корисно))) шукайте у всьому позитив!
а то. що когось бісять тупі запитання - це ваші проблеми)) (вибачайте но це реалність) не хочете не відповідайте!
можливо, хтось бажає побачити інформацію повязану з вступом в внз, зміни вступної кампанії і т.д.
чесно кажучи повідомлення поступлю/не поступлю дістали
Дядя Стьопа) 18:14 01.08.15 Відповісти
НЕ БІСІТЬСЯ!!!ТРЕБА ДОПОМАГАТИ ОДИН ОДНОМУ!!!
Впереді вас чекає нове життя!
Повірте, вам самим знадобиться допомога і відповіді на тисячі запитань. і ви не знаєте хто вам поможе! Так, що якщо не хочете допомогти - промовчіть!є люди які готові допомогти!
бісять не люди, а їх тупість
а чим я можу допомогти? скажу що пройдеш, або ні? так на це питання ніхто не відповість точно
може хтось сумнівається?а так хочеться почути довгоочікуване ТАК ВИ ПРОХОДИТЕ НА БЮДЖЕТ!!!
ТАК ВИ ПРОХОДИТЕ НА БЮДЖЕТ!!! - полегшало?
Я думаю і надіюсь що ніхто з тих що питають не висуватимуть вам претензій.
І всі розуміють що це 100% інфа і ніхто тут не ПК!!!
просто людям цікава думка іншихлюдей про їхні шанси.
полегшало!!зовсім трішечки,але так
Я з вами згодна
а если вот мы скажем человеку..что он проходит..а в итоге он не пройдет..и что дальше?
потрібно тікати, якщо бажаєш жити)
Це психологічна підтримка.Добре слово "и кошке приятно"
Дядя Стьопа) 18:22 01.08.15 Відповісти ю ⤴
згідний!
ех, чорний гумор
Якщо тільки впевнений ,що проходить тільки тоді треба говорити, в минулому році таким самим займались і адміни, тільки тоді коли були хвилі, вони дуже допомагали, вичисляли
это было в том году..сейчас уже другой год..люди другие..вот читаю я ваши комменты..парень спрашивал проходит ли он..я посмотрела..он на бюджет не проходит..и ему отвечают "да..ты проходишь..все норм"
просто бісите зі своїми прізвищами і питаннями: куди я потрапляю? подивіться і проаналізуйте самі, не засмічуйте сайт дурними питаннями!
+1..ждите 6..какого вы спрашиваете..вы что сами не видите количество бюджетных мест.!!засоряете только стенку
Так цей сайт і для того зробили щоб допомогти розібратися для вступу, а не те що ви пишете. Це тільки в цьому році такий срач тут, в минулих роках такого не було, всі писали прізвища і допомагали чи проходить чи ні.
+
у админов есть эксперементальние списки, но в общий доступ их не вылаживают, вот и спрашивают люди, волнуются
я тоже волнуюсь..но стенка засоряется..я читаю все сообщения в надежде что прочитаю полезную инфу про обнову..про списки эти..и в итоге одно и тоже "а есть у меня шанс?"
всё тот же аноним 18:14 01.08.15 Відповісти Лера ⤴
так пусть выложат в общий доступ эксперементальные списки, и люди начнут сами смотреть
сайт сделали для того..что бы быстро найти заявки куда подал документы всего лишь по ФИО..не то что на вступе списки листать и искать себя..а книга..для того..если есть у кого-то какие-то вопросы..от куда мы знаем пройдет ли тот человек или нет..мы не вангуем!
Ви неправі, в минулих роках на сайті було видно хто подав оригінали, адміни замальовували в жовтий та сірий колір і можна було вичислити чи проходиш на бюджет чи ні.
ну то задавайте эти вопросы админам.."почему такого нету?"
Тому, що є пріоритети, по яких ви побачите рух дітей хто куди хоче поступити. Ви просто самі себе накручуєте
бл..смысла нет в тексте!
добре що у вас все є
розібратися в тому? чи проходить хтось по тим данним, які тут вказані? це вже очевидна тупість, не смішіть, якщо хочете вгадувати, то йдіть до ворожки, або задавайте адекватні питання!
кого такі питання бісять можуть тут цілодобово не сидіти,а заходити раз максимум два на добу.Цей сайт зроблений для того,щоб допомогти розібратись.Минулого року дійсно такого не було!!!
тут всі хочуть знати хто пройде і куди, але не всі грузять цим інших, оперуйте данними, які є
а я можу зрозуміти тих які пишуть) я напевно більше хвилюсь чим мій абит.
Звонили из университета, 2-ой приоритет, сказали, что прошла на бюджет, чтобы везла документы. Но я могу пройти на 1-ый приоритет, как так? Спрашиваю их, ответ невнятный и одно- везите скорее документы.
разводняк. Ждите офицальний статус заяви в Кабинети вступника на освита всим
Ви повинні самі вирішити
Да буду ждать, но как- сама решать? Если пройду по первому, второй же аннулируется.И как тогда с документами, которые отвезу на второй?
ніяк, це як рулетка
В минулому році теж так було.Звонили в другу хвилю,що пойшов в першу. Приймальна комісія теж хоче у відпустку
а с кого номера звонили..если например Киевский универ..то будет 8050..?..ато вчера кто0то звонил..я трубку не взяла
Нет не Киевский. Я не понимаю, ведь система откорегирует списки 6 числа и если попаду в первый приоритет, что приёмная комиссия со второго приоритета будет делать с моими документами если у них в списках меня не будет?
лучше подождите
Можно сойти с ума
хоть у когось взяди оригінали?
Когось вже i зарахували.
ніхто оригінали в прийомкі не бере, оригінали тільки здали ті хто йде на магістра
У мене дитина сидить в приймальній комісії, сказала ,що ні в кого оригіналів не брали
У мого знайомого взяли
Валя,я тоже не абит. мне лично говорили в одном вузе. везите доки!!!
нам пропонували в ВНЗ з пр. 7. здати оригінали. но ми відмовились. у нас і так за 7 пр. шанси не погані. чекаєм результатів з 1 по 6.
Бабич Олександр Олексійович є шанс на бюджет
1 пріоритет контракт, 2 та 3 бюджет
ок хотелась бы пройти по 1 на бюджет
Якраз навпаки, швидше всього пройдеш по 1-ому, а якщо ні - по інших шансів менше.
Що таке пріорітет?
це жарт?
ви з неба впали ?
Лол, ти серйозно?
Що таке пріоритет
Пріоритет – це показник, що виражає пріоритетність (тобто важливість для абітурієнта) кожної заяви. Він виражається числом від 1 до 15. Найвищий пріоритет має число 1, найнижчий – число 15. Тобто пріоритет “1” він присвоює найбажанішому напряму (спеціальності), а останні числа пріоритетів для заяв, що найменш бажані. Як правило, низькі пріоритети присвоюють заявам, що подаються як запасний варіант у разі, коли не вдасться поступити на бажаний напрям (спеціальність).

Пріоритет не може бути змінений протягом вступної кампанії;
Неможливо присвоїти однакові пріоритети для двох і більше заяв;
Порядок встановлення пріоритетів при подачі заяви звісно не важливий.
Ужас, достали уже бред писать
Приоритéт (лат. prior — первый, старший) — понятие, показывающее важность, первенство
Хазан Світлана, чи є шанси на бюджет?
2 та 3 пріоритети бюджет , якщо діти пройдуть з вищими балами по 1 пріоритету
ютовець василина василівна
які шанси поступити на бюджет і куда? дякую
а де 1,2,3 пріоритет?
ще неподали
А коли ви зібралися подавати? А?
до 18 приймальні працюють
Можливо електронно подаватимуть?
по 9 проходить, але якщо сьогодні невірно поставити пріоритети на непрестижні але прохідні факультети то вищі пріоритети просто сгорять
з якіми шансами
4 години назад ви вже задавали це питання. І вам вже давали на нього відповідь!
70№, якщо ні то на 10 100%
До уваги абітурієнтів! 17:45 01.08.15 Відповісти
Заяву в електронній формі мають право подати вступники, які бажають взяти участь у конкурсному відборі та не мають підстав для особливих умов участі у конкурсі і зарахуванні, визначених Умовами прийому та Правилами прийому до Університету.

Це означає, що для отримання прав на особливі умови вступу (пільги та додаткові бали), вступники повинні особисто звернутися до приймальної комісії з повним комплектом паперових документів на вступ на навчання до університету.

Тому, під час конкурсного відбору згідно з Правилами прийому
04 серпня - 08 серпня 2015 року
особливі умови вступу за заявами, які були подані у електронній формі, додаватися не можуть.
І що? Всі про це знають. Якщо маєш якісь пільги(ПК,ПЧ,бали) то лише особисто подавати потрібно.
Бред, мені додаткові бали зарахували онлайном (вони були прив'язані до атестату). Дзвонив в приймалку і ніхто нічого такого не казав (везти оригінали документів).
Не розпускайте дезу
Ну це у вас так. Добре що пройшло. Але рекомендуюють у таких випадках подавати особисто.
Це у 90% людей що подавали у КПІ пройшло і проблем не було
Ви знаєте всіх тих 90% ???
Я знаю всіх своїх однокласників які подавали онлайном (десь 20/25) і у всіх не було проблем.
Я знаю ще десь чоловік 10 які подавали онлайном і у яких також не було проблем.
Якщо пч то так, а пк тільки особисто
До уваги абітурієнтів! 17:50 01.08.15 Відповісти Людина ⤴
Людина в тебе мозг є, в любому випадку необхідно вести оригінали документів.

В електронній формі можно собі що завгодно поставити.
Чувак, злийся, ФДП (додаткові курси) прив'язані до атестату. При подачі онлайном розглядається твій атестат, зі своєї бали КПІ взяв інфу що в мене є ФДП, додав мені ці курси. Так як в мене є курси також додали і ПЧ.
Проблем не було, на вступі зарахували, ніразу не дзвонили.
А при чому тут саме КПІ ??? Можливо у них все так добре. Але з іншими ВНЗ таке не пройде.
Десь 80% всіх поданих заяв в шеву були через сайт, і проблем також не наблюдалось.
Це тільки ПК особисто обов'язково подавати. Не кидайте фейки, не збивайте з толку в останній день.
І ще, не 4-8, а 6-10, ще одна деза.
З ПЧ можно тільки в туалет сходити
ПК 100% подают лично
чим займаються на Факультеты підготовки кадрів для державної пенітенціарної служби України:
Підготовлюють кадри для державної пенітенціарної служби.
підготовкою працівників у місцях позбавлення волі!
норм работёнка
не правильно висловився. готують кадри які потім працюватимуть у місцях позбавлення волі (колонії, сізо) або в їхньому департаменті...
Які шанси поступити на державне Бороніна Юлія Сергіївна кнутд ?
там результатів екзамена немає, там не прорахуєш без нього
Дядя Стьопа) 17:20 01.08.15 Відповісти
мені цікаво) а хтось бачив ці "списки для обраних" по Львівскій політехніці і ЛНУ Франка. цікавить ПІ і комп. науки. чкий там був мінім. прохід. на бюджет.
Господи, які ще "списки для обраних"?????
Експ. списки
прикольно!?
подивіться минулі роки , прорахуйте + та - кілька балів і буде вам реалний бал в цьому році
що ЛП і ЛНУ Франка не було? в цих експеримент. списках??
я подумала за минулий рік, не за цей, там завжди великий конкур, і проходять з великіми балами
У нас 182. але боюсь цього буде мало для бюджету(((
Валя, цього року якраз той + і - кілька балів можутьзіграти велику роль. там велика кількість заяв((
Бажаю вам успіху, щоб поступили
дякую) Вам також!
Ми поступили в 2013, я допомагаю іншим
якби ці списки ще були, то знаючи мін прохідний бал, маючи 1-2 заяви в запасі, можна було б вибрати вуз, де проходиш із звоїм балом. Я б так зробила. А якщо це буде масово - то вагомо вплине на конкурсну ситуацію. Тож списки забрали, бо добавились 2 дні і шансів, що це відбудеться, побільшає. Так, що добре, що цих списків нема
Бачили) Політехніка - точно ні, можливо, комп. науки Франка.
Я бачив але не скажу )
На ПІ і КН більше ніж 182
Чи є вже оцінки за творчий конкурс 31 числа?
На vstup.info та тут їх нема. Адже останнє оновлення було 30 липня.
Дивись на сайті свого ВНЗ
чекай до понеділка
Якшо не поступлю, то кудись подавати документи пізно, так?
я экспериментальные списки видела,сравним результат! погрешность 5%. я не думаю что за три последних дня подали кучу заяв,все кто хотел сделали это раньше
не фантазируйте!Просто все с 1-го числа свалили в отпуск, некому кнопку нажать. Кто же расчитывал на Совсун с этими 2 дня
Як мінімум це непрофесійно з їхнього боку.
хорошо если это будет только моя фантазия))а не реальность
Ну да, в отпуск.Це ви щось фантазуєте.А якщо б не було продовження кампанії, то вони б 1 пішли у відпустку, так? А хто би публікував рейтингові списки, оновлював їх по мірі подання оригіналів. Та й вчора в любому випадку мали ще 1 раз точно оновити.
завтра последний день вступной кампании,если завтра вечером или в понедельник утром не будет обновлена инфа на вступе,чтобы знать конкретно сколько заяв,то они смогут до 6 числа добавлять сколько им влезет,а потом считать как захотят
Вони можуть і со списками викладеними додавати лівих дітей. Були б гроші та бажання. Все оДно нікому нічого не довести
да,это точно.Списки видела,но доказать никому ничего не смогу
Підкажіть, ці "експериментальні списки" були і в тому році????
Мабуть - ми ОСОБЛИВІ!!!!!!!!!! Збожеволіти можна....
как будто что-то плохое))
в этом году есть приоритеты,поэтому и были составлены списки.каждый абит проходит только в один вуз по высшему приоритету
Хтось колись тут писав, що в тому році взагалі на абіт-пошуку мало інформації було. Це зараз тільки вони трохи відновилися
Не правда нормально інформації було по 2 рази оновлення було
1795340 заяв, запам'ятайте це число?Побачите скільки буде заяв коли 6 серпня оновлять базу
Как думаете,вступну компанию продлили из-за списков? для них это неожиданный форс-мажор? или реально проблемы с компами
Через які списки?
те что абит выложил вчера
Ні. Це точно не через "експериментальні списки". Я думаю, що і справді через ситуацію з УЦОЯО.
сказали же что все ок.и на вступну компанию не повлияет
Где сказали? УЦОЯО сразу говорили, что будут проблемы из-за изъятия серверов.
возиожно разные источники,но в тот же день после всех обысков говорила р=по тел Совсун
возможно тупо из за бюрократии
Казали ж, що техніка в порядку і нічого не впливає на вступну кампанію.
Це вони там самі щось хімічать.
Хто казав? В УЦОЯО відразу казали, що через те що забрали сервери будуть проблеми і вони не можуть надавати деякі послуги.
Я чув, що так якись неполадки будуть, але серйозно не вплинуть.
Навіть якщо і техніка дійсно підвела це не привід подовжувати вступну кампанію
Чому? Багато абітурієнтів, які втратили, або пошкодили сертифікат не можуть його відновити, бо УЦОЯО не працює. Деякі, хто подавав апеляції ще не отримали результати, бо всі дані були на серверах, а їх вилучили.
Можливо й так. Але дуже підозріло співпадає це подовження з вилученням списків.
Рішення про подовження кампанії було вже ввечері(можливо і вдень) 30 липня. А списки з'явились і зникли вчора. Тому зв'язку ніякого нема.
я с утра увидела списки,а потом только узнала что компания продолжена
а что, это все тянулось до последнего дня компании? все надеялись получить результаты апелляции и подать документы 30-31 июля?
а в прокуратуре утверждали что все работает. кто то вреть?
списки появились после того. как на фб на страничке у Совсун появилась информация про продление кампании.
дякую,значит этот вариант отпадает
1... 852 ...997