Прохідний бал 012 Дошкільна освіта
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
| Показник | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Усього заяв | 52 | 45 | 99 | 91 | 134 | 197 |
| На бюджет | 51 | 35 | 74 | 71 | 109 | 157 |
| Допущено до конкурсу | 36 | 35 | 71 | 70 | 106 | 156 |
| Середній пріоритет допущених | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 3 |
| Рекомендовано | 12 | 13 | 26 | 26 | 25 | 18 |
| Середній пріоритет рекомендованих | 1.400 | 1.400 | 2.900 | 1.700 | 3.000 | 3.400 |
| Суперобсяг | 2150 | 1750 | 1705 | 1615 | 615 | 525 |
| Фіксований обсяг | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Рекомендовано за співбесідою | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Рекомендовано за квотою-2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Широкий конкурс | ||||||
| Рекомендовно всього | 12 | 13 | 26 | 26 | 25 | 18 |
| На загальних підставах | 11 | 11 | 26 | 24 | 25 | 17 |
| Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.500 | 1.500 | 2.900 | 1.800 | 3.000 | 3.500 |
| Квота-1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 |
| Мін. бал (на загальних підставах) | 134.950 | 141.250 | 140.350 | 132.235 | 143.575 | 156.580 |
| Сер. бал (на загальних підставах) | 142.372 | 147.684 | 149.843 | 144.873 | 152.532 | 162.210 |
| Макс. бал (на загальних підставах) | 159.630 | 174.624 | 174.734 | 160.118 | 182.376 | 178.090 |
| Мін. бал (квота-1) | 176.050 | |||||
| Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Рейтинг | 2024 |
|
22 | 22 | Соціально-психологічний | ||||||||||
| Рейтинг | 2023 |
|
24 | 30 | Історичної і соціально-психологічної освіти | ||||||||||
| Рейтинг | 2022 |
|
27 | 27 | Історичної і соціально-психологічної освіти | ||||||||||
| Рейтинг | 2021 |
|
27 | 28 | Історичної і соціально-психологічної освіти | ||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | 26 | 26 | Соціоісторичний | ||||||||||
| Рейтинг | 2019 |
|
25 | 50 | Соціоісторичний | ||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | 18 | 50 | Педагогіки та психології |