Прохідний бал 014 Середня освіта
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
---|---|---|---|---|---|---|
Усього заяв | 29 | 27 | 25 | 29 | 19 | 28 |
На бюджет | 29 | 17 | 20 | 26 | 14 | 21 |
Допущено до конкурсу | 29 | 16 | 19 | 24 | 12 | 19 |
Середній пріоритет допущених | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Рекомендовано | 12 | 8 | 9 | 11 | 8 | 10 |
Середній пріоритет рекомендованих | 1.000 | 1.000 | 1.600 | 2.000 | 2.500 | 2.400 |
Суперобсяг | 2000 | 1563 | 1672 | 1482 | 58 | 30 |
Фіксований обсяг | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Широкий конкурс | ||||||
Рекомендовно всього | 12 | 7 | 9 | 11 | 8 | 10 |
На загальних підставах | 10 | 6 | 8 | 10 | 7 | 10 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.000 | 1.000 | 1.600 | 2.100 | 2.700 | 2.400 |
Квота-1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Мін. бал (на загальних підставах) | 131.024 | 131.988 | 128.070 | 132.101 | 128.611 | 119.830 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 139.501 | 141.285 | 143.780 | 143.522 | 142.934 | 134.590 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 156.672 | 147.900 | 171.701 | 160.902 | 164.608 | 154.380 |
Мін. бал (квота-1) |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
11 | 30 | Факультет фізики, математики та інформатики | ||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
12 | 20 | Факультет фізики, математики та інформатики | ||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
12 | 18 | Факультет фізики, математики та інформатики | ||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
12 | 20 | Факультет фізики, математики та інформатики | ||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 11 | 20 | Факультет фізики, математики та інформатики | ||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
11 | 20 | Факультет фізики, математики та інформатики | ||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 10 | 25 | Факультет фізики, математики та інформатики |