Прохідний бал 104 Фізика та астрономія
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 |
---|---|---|---|---|---|
Усього заяв | 14 | 17 | 14 | 15 | 12 |
На бюджет | 14 | 16 | 13 | 13 | 12 |
Допущено до конкурсу | 13 | 16 | 13 | 13 | 11 |
Середній пріоритет допущених | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
Рекомендовано | 7 | 6 | 5 | 4 | 5 |
Середній пріоритет рекомендованих | 2.700 | 2.300 | 1.400 | 1.500 | 3.400 |
Суперобсяг | 1150 | 1278 | 1275 | 348 | 302 |
Фіксований обсяг | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Широкий конкурс | |||||
Рекомендовно всього | 7 | 6 | 5 | 4 | 5 |
На загальних підставах | 7 | 6 | 5 | 4 | 5 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 2.700 | 2.300 | 1.400 | 1.500 | 3.400 |
Квота-1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Мін. бал (на загальних підставах) | 132.600 | 135.300 | 132.070 | 127.089 | 121.368 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 140.071 | 149.584 | 147.339 | 142.597 | 151.348 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 147.492 | 200.000 | 185.789 | 166.652 | 200.000 |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
8 | 13 | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
7 | 9 | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
6 | 13 | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
6 | 20 | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 6 | 10 | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
5 | 10 | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 10 | 13 | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |