Прохідний бал 142 Енергетичне машинобудування
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
---|---|---|---|---|---|---|
Усього заяв | 15 | 10 | 32 | 27 | 19 | 22 |
На бюджет | 15 | 9 | 26 | 17 | 17 | 20 |
Допущено до конкурсу | 15 | 8 | 26 | 16 | 15 | 20 |
Середній пріоритет допущених | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Рекомендовано | 6 | 4 | 6 | 5 | 2 | 5 |
Середній пріоритет рекомендованих | 2.300 | 1.000 | 2.300 | 1.400 | 3.000 | 1.000 |
Суперобсяг | 13800 | 5880 | 5646 | 2294 | 1476 | 1757 |
Фіксований обсяг | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Широкий конкурс | ||||||
Рекомендовно всього | 6 | 2 | 6 | 5 | 2 | 5 |
На загальних підставах | 5 | 2 | 6 | 5 | 2 | 5 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 2.200 | 1.000 | 2.300 | 1.400 | 3.000 | 1.000 |
Квота-1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Мін. бал (на загальних підставах) | 135.770 | 172.332 | 128.112 | 130.815 | 136.884 | 147.370 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 155.372 | 179.917 | 162.043 | 152.832 | 158.801 | 163.180 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 170.934 | 187.503 | 200.000 | 169.637 | 180.717 | 177.600 |
Мін. бал (квота-1) |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
5 | 50 | Факультет авіаційних двигунів | ||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
7 | 15 | Факультет авіаційних двигунів | ||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
7 | 40 | Факультет авіаційних двигунів | ||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
6 | 50 | Факультет авіаційних двигунів | ||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 5 | 30 | Факультет авіаційних двигунів | ||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
10 | 50 | Факультет авіаційних двигунів | ||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 10 | 50 | Факультет авіаційних двигунів |