Прохідний бал 171 Електроніка
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
---|---|---|---|---|---|---|
Усього заяв | 42 | 47 | 92 | 72 | 50 | 72 |
На бюджет | 39 | 45 | 71 | 57 | 41 | 62 |
Допущено до конкурсу | 39 | 44 | 71 | 57 | 40 | 62 |
Середній пріоритет допущених | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Рекомендовано | 14 | 13 | 11 | 12 | 11 | 10 |
Середній пріоритет рекомендованих | 1.100 | 1.500 | 2.900 | 1.500 | 2.500 | 1.500 |
Суперобсяг | 4725 | 1577 | 1315 | 1329 | 1118 | 1190 |
Фіксований обсяг | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Широкий конкурс | ||||||
Рекомендовно всього | 14 | 13 | 11 | 12 | 11 | 10 |
На загальних підставах | 14 | 12 | 11 | 12 | 11 | 10 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.100 | 1.500 | 2.900 | 1.500 | 2.500 | 1.500 |
Квота-1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Мін. бал (на загальних підставах) | 147.183 | 151.268 | 158.288 | 142.412 | 154.983 | 150.260 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 167.404 | 175.965 | 167.303 | 153.552 | 164.960 | 166.500 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 200.000 | 200.000 | 186.011 | 165.167 | 175.615 | 185.960 |
Мін. бал (квота-1) |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
15 | 15 | ННІ Електронних та інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
14 | 21 | ННІ Електронних та інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
13 | 13 | ННІ Електронних та інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
13 | 45 | ННІ Електронних та інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 12 | 45 | ННІ Електронних та інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
11 | 45 | Електронних та інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 10 | 45 | Електронних та інформаційних технологій |