Прохідний бал 272 Авіаційний транспорт
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
---|---|---|---|---|---|---|
Усього заяв | 136 | 153 | 307 | 388 | 277 | 240 |
На бюджет | 127 | 142 | 225 | 276 | 210 | 199 |
Допущено до конкурсу | 118 | 141 | 223 | 276 | 209 | 122 |
Середній пріоритет допущених | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Рекомендовано | 68 | 84 | 83 | 88 | 73 | 71 |
Середній пріоритет рекомендованих | 1.300 | 1.600 | 1.300 | 1.200 | 1.100 | 1.200 |
Суперобсяг | 320 | 238 | 215 | 210 | 182 | 191 |
Фіксований обсяг | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 5 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 2 | 7 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Широкий конкурс | ||||||
Рекомендовно всього | 68 | 77 | 82 | 88 | 73 | 71 |
На загальних підставах | 63 | 75 | 80 | 84 | 73 | 71 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.300 | 1.700 | 1.300 | 1.200 | 1.100 | 1.200 |
Квота-1 | 3 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 |
Мін. бал (на загальних підставах) | 135.966 | 138.516 | 148.671 | 151.270 | 143.632 | 134.990 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 154.212 | 162.738 | 168.040 | 170.254 | 167.430 | 164.350 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 200.000 | 200.000 | 191.740 | 200.000 | 194.922 | 197.100 |
Мін. бал (квота-1) |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
47 | 90 | Факультет льотної експлуатації | ||||||||||||
Рейтинг | 2024 |
|
20 | 30 | Факультет авіаційного менеджменту | ||||||||||||
Рейтинг | 2024 |
|
8 | 30 | Факультет авіаційного менеджменту | ||||||||||||
Рейтинг | 2024 |
|
10 | 35 | Факультет льотної експлуатації | ||||||||||||
Рейтинг | 2024 |
|
10 | 30 | Факультет льотної експлуатації | ||||||||||||
Рейтинг | 2024 |
|
8 | 30 | Факультет авіаційного менеджменту | ||||||||||||
Рейтинг | 2024 |
|
10 | 30 | Факультет авіаційного менеджменту | ||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
50 | 70 | |||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
10 | 25 | |||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
15 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
10 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
10 | 25 | |||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
20 | 25 | |||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
10 | 25 | |||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
50 | 100 | |||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
15 | 40 | |||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
12 | 40 | |||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
12 | 40 | |||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
12 | 40 | |||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
12 | 40 | |||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
12 | 40 | |||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
60 | 110 | |||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
15 | 35 | |||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
10 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
10 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
10 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
10 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
10 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 69 | 110 | |||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 9 | 15 | |||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 10 | 15 | |||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 10 | 15 | |||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 8 | 15 | |||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 10 | 15 | |||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 9 | 15 | |||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
61 | 90 | |||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
10 | 20 | |||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
12 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
12 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2019 | невідомо | 10 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
10 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2019 | невідомо | 10 | 30 | |||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 65 | 125 | |||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 10 | 25 | |||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 20 | 35 | |||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 10 | 22 | |||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 10 | 22 | |||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 10 | 14 | |||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 7 | 12 | |||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 7 | 12 |