Прохідний бал 273 Залізничний транспорт
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
---|---|---|---|---|---|---|
Усього заяв | 148 | 109 | 69 | 145 | 140 | 151 |
На бюджет | 143 | 86 | 57 | 81 | 84 | 78 |
Допущено до конкурсу | 139 | 84 | 55 | 75 | 81 | 77 |
Середній пріоритет допущених | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
Рекомендовано | 51 | 32 | 19 | 18 | 24 | 17 |
Середній пріоритет рекомендованих | 1.400 | 1.700 | 1.700 | 1.500 | 1.800 | 2.300 |
Суперобсяг | 13800 | 5880 | 130 | 148 | 79 | 99 |
Фіксований обсяг | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 5 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Широкий конкурс | ||||||
Рекомендовно всього | 51 | 14 | 19 | 18 | 24 | 17 |
На загальних підставах | 45 | 14 | 19 | 17 | 22 | 17 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.400 | 1.600 | 1.700 | 1.500 | 1.900 | 2.300 |
Квота-1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Мін. бал (на загальних підставах) | 131.623 | 141.009 | 125.256 | 125.970 | 115.566 | 123.080 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 148.787 | 155.150 | 139.544 | 139.435 | 138.302 | 147.360 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 183.355 | 172.659 | 188.416 | 175.932 | 169.169 | 179.160 |
Мін. бал (квота-1) |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
10 | 20 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2024 |
|
5 | 18 | Будівельний | ||||||||||||
Рейтинг | 2024 |
|
10 | 16 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2024 |
|
14 | 17 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2024 |
|
5 | 12 | Інформаційно-керуючих систем та технологій | ||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
7 | 13 | Інформаційно-керуючих систем та технологій | ||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
11 | 15 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
7 | 10 | Будівельний | ||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
12 | 15 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
7 | 10 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
9 | 15 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
10 | 10 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
5 | 10 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
10 | 10 | Будівельний | ||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
10 | 10 | Інформаційно-керуючих систем та технологій | ||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
10 | 30 | Інформаційно-керуючих систем та технологій | ||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
10 | 40 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
10 | 40 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
10 | 40 | Будівельний | ||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
9 | 40 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 12 | 30 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 9 | 30 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 12 | 30 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 9 | 35 | Будівельний | ||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 12 | 40 | Інформаційно-керуючих систем та технологій | ||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
10 | 25 | Будівельний | ||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
15 | 29 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
10 | 20 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
10 | 30 | Інформаційно-керуючих систем та технологій | ||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
10 | 25 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 10 | 30 | Інформаційно-керуючих систем та технологій | ||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 15 | 30 | Будівельний | ||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 20 | 30 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 10 | 25 | Механіко-енергетичний | ||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 6 | 25 | Механіко-енергетичний |