Прохідний бал 122 Комп'ютерні науки
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 |
---|---|
Усього заяв | 78 |
На бюджет | 62 |
Допущено до конкурсу | 61 |
Середній пріоритет допущених | 2 |
Рекомендовано | 16 |
Середній пріоритет рекомендованих | 1.100 |
Суперобсяг | 0 |
Фіксований обсяг | 16 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 0 |
Фіксовані обсяги / Регіональне замовлення | |
Рекомендовно всього | 16 |
На загальних підставах | 16 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.100 |
Квота-1 | 0 |
Квота-3 | |
Мін. бал (на загальних підставах) | 152.000 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 164.000 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 182.600 |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 | невідомо | 27 | 30 | Факультет інформаційних і прикладних технологій | ||||||||
Рейтинг | 2024 | невідомо | невідомо | 30 | Факультет інформаційних і прикладних технологій | ||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
16 | 80 | Факультет інформаційних і прикладних технологій | ||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
15 | 65 | Факультет інформаційних і прикладних технологій | ||||||||
Рейтинг | 2022 | невідомо | невідомо | 4 | Факультет інформаційних і прикладних технологій | ||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
28 | 60 | Факультет інформаційних і прикладних технологій | ||||||||
Рейтинг | 2021 | невідомо | невідомо | 10 | Факультет інформаційних і прикладних технологій | ||||||||
Рейтинг | 2021 | невідомо | невідомо | 10 | Факультет інформаційних і прикладних технологій | ||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 26 | 65 | Факультет інформаційних і прикладних технологій | ||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
24 | 25 | Фізико-технічний факультет | ||||||||
Рейтинг | 2019 | невідомо | невідомо | 5 | Фізико-технічний факультет | ||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 16 | 25 | Фізико-технічний факультет | ||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 9 | 25 | Факультет математики та інформаційних технологій |