Прохідний бал 272 Авіаційний транспорт
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
| Показник | 2023 |
|---|---|
| Усього заяв | 94 |
| На бюджет | 64 |
| Допущено до конкурсу | 58 |
| Середній пріоритет допущених | 1 |
| Рекомендовано | 29 |
| Середній пріоритет рекомендованих | 1.100 |
| Суперобсяг | 0 |
| Фіксований обсяг | 30 |
| Рекомендовано за співбесідою | 0 |
| Рекомендовано за квотою-2 | 0 |
| Фіксовані обсяги / Регіональне замовлення | |
| Рекомендовно всього | 29 |
| На загальних підставах | 29 |
| Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.100 |
| Квота-1 | 0 |
| Квота-3 | |
| Мін. бал (на загальних підставах) | 160.600 |
| Сер. бал (на загальних підставах) | 169.952 |
| Макс. бал (на загальних підставах) | 179.600 |
| Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Рейтинг | 2024 |
|
25 | 65 | Факультет льотної експлуатації | ||||||||||
| Рейтинг | 2024 |
|
15 | 45 | Факультет авіаційного менеджменту | ||||||||||
| Рейтинг | 2024 | невідомо | невідомо | 10 | Факультет авіаційного менеджменту | ||||||||||
| Рейтинг | 2023 |
|
20 | 50 | |||||||||||
| Рейтинг | 2023 | невідомо | невідомо | 18 | |||||||||||
| Рейтинг | 2023 |
|
10 | 40 | |||||||||||
| Рейтинг | 2023 | невідомо | невідомо | 20 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 |
|
невідомо | 80 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 | невідомо | невідомо | 10 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 |
|
невідомо | 35 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 |
|
невідомо | 40 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 |
|
невідомо | 40 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 |
|
невідомо | 40 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 |
|
невідомо | 40 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 | невідомо | невідомо | 10 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 | невідомо | невідомо | 10 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 | невідомо | невідомо | 10 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 | невідомо | невідомо | 5 | |||||||||||
| Рейтинг | 2022 | невідомо | невідомо | 10 | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 | невідомо | невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 | невідомо | невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 | невідомо | невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 | невідомо | невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 | невідомо | невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2021 | невідомо | невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | 16 | 42 | |||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | 4 | 18 | |||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | 5 | 20 | |||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | 1 | 20 | |||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | 4 | 30 | |||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | невідомо | 10 | |||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | невідомо | 5 | |||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | невідомо | 5 | |||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | невідомо | 5 | |||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | невідомо | 5 | |||||||||||
| Рейтинг | 2020 | невідомо | невідомо | 5 | |||||||||||
| Рейтинг | 2019 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2019 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2019 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2019 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2019 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2019 |
|
невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2019 | невідомо | невідомо | невідомо | Льотної експлуатації | ||||||||||
| Рейтинг | 2019 | невідомо | невідомо | невідомо | Льотної експлуатації | ||||||||||
| Рейтинг | 2019 | невідомо | невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2019 | невідомо | невідомо | невідомо | Обслуговування повітряного руху | ||||||||||
| Рейтинг | 2019 | невідомо | невідомо | невідомо | Обслуговування повітряного руху | ||||||||||
| Рейтинг | 2019 | невідомо | невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2019 | невідомо | невідомо | 2 | |||||||||||
| Рейтинг | 2019 | невідомо | невідомо | 2 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 85 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 35 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 45 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 50 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | невідомо | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 20 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 25 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 10 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 5 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 5 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 4 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 2 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 2 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 2 | |||||||||||
| Рейтинг | 2018 | невідомо | невідомо | 2 |