початкова освіта
Молодший спеціаліст на основі базової загальної середньої освіти- Галузь:
- Педагогічна освіта
- Спеціальність:
- початкова освіта
- Спеціалізація:
- вчитель початкових класів, організатор роботи з учнівськими об'єднаннями
- Всього місць:
- 15
- Бюджетних місць:
- 13
- Конкурс:
- 1
- Подано заяв:
- 13
- Подано оригіналів:
- 13
№ | ПІБ | Заг.бал | ПК | ЗНО | ЗНО п | Атестат | Дод.курси | Екз. | Олімп | ПЧ | Ц | Ориг. | Ориг.(інший напрям) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Мотрюк Інна Сергіївна | 26.90 | + | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
7.90 | 0.00 | 19.00 | 0.00 | — | — | + | — |
2 | Чекмарьова Надія Володимирівна | 22.30 | + | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
9.30 | 0.00 | 13.00 | 0.00 | — | — | + | — |
3 | Білик Діана Вячеславівна | 19.00 | + | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
8.00 | 0.00 | 11.00 | 0.00 | — | — | + | — |
4 | Федотова Анастасія Володимирівна | 16.80 | + | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
5.80 | 0.00 | 11.00 | 0.00 | — | — | + | — |
5 | Гусак Вікторія Віталіївна | 29.70 | — | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
9.70 | 0.00 | 20.00 | 0.00 | — | — | + | — |
6 | Найдьон Діани Ігорівни | 28.70 | — | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
9.70 | 0.00 | 19.00 | 0.00 | — | — | + | — |
7 | Драмарецька Ірина Олександрівна | 25.10 | — | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
10.10 | 0.00 | 15.00 | 0.00 | — | — | + | — |
8 | Філь Крістіна Русланівна | 23.80 | — | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
7.80 | 0.00 | 16.00 | 0.00 | — | — | + | — |
9 | Кайола Олександра Андріївна | 23.20 | — | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
7.20 | 0.00 | 16.00 | 0.00 | — | — | + | — |
10 | Біблів Вікторія Дмитрівна | 23.20 | — | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
10.20 | 0.00 | 13.00 | 0.00 | — | — | + | — |
11 | Жолобак Юлія Віталіївна | 21.60 | — | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
8.60 | 0.00 | 13.00 | 0.00 | — | — | + | — |
12 | Нечай Каріна Сергіївна | 19.80 | — | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
8.80 | 0.00 | 11.00 | 0.00 | — | — | + | — |
13 | Афанасьєва Марина Вікторівна | 16.70 | — | 0.00 |
0.00 ,
0.00 ,
0.00
|
6.70 | 0.00 | 10.00 | 0.00 | — | — | + | — |