Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Пропозиції ОКР Бакалавр(Спеціаліст для мед.) д.ф.н.
# | Напрям, Факультет | З | БМ | О | НБМ | НБМ,% | К | ПБ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
будівництво , МіТ | 146 | 32 | 32 | — | — | 4.56 | 601.5 | |
будівництво , МіТ | 11 | 10 | 11 | — | — | 1.1 | 140 | |
1 | Загалом, МіТ (с/а) | 157 | 42 | 43 | 0 (0 %) | (3.74) | (370.75) | |
будівництво , ПЦБ | 211 | 31 | 30 | 1 | 3 | 6.81 | 577.3 | |
будівництво , ПЦБ | 13 | 10 | 10 | — | — | 1.3 | 150 | |
гід. (водні ресурси) , ПЦБ | 40 | 5 | 5 | — | — | 8 | 598.1 | |
екологія, охор. нав. сер. та збал. прир. , ПЦБ | 139 | 5 | 20 | — | — | 27.8 | 680.4 | |
2 | Загалом, ПЦБ (с/а) | 403 | 51 | 65 | 1 (0.81 %) | (7.9) | (501.45) | |
електромеханіка , ЕЗ | 99 | 24 | 26 | — | — | 4.13 | 631 | |
електромеханіка , ЕЗ | 78 | 14 | 15 | — | — | 5.57 | 592.1 | |
електромеханіка , ЕЗ | 18 | 18 | 18 | — | — | 1 | 128 | |
електромеханіка , ЕЗ | 7 | 7 | 7 | — | — | 1 | 136 | |
електротехніка та електротехнології , ЕЗ | 125 | 36 | 36 | — | — | 3.47 | 604.4 | |
електротехніка та електротехнології , ЕЗ | 20 | 18 | 19 | — | — | 1.11 | 124 | |
теплоенергетика , ЕЗ | 47 | 7 | 7 | — | — | 6.71 | 614.3 | |
теплоенергетика , ЕЗ | 7 | 5 | 5 | — | — | 1.4 | 132 | |
3 | Загалом, ЕЗ (с/а) | 401 | 129 | 133 | 0 (0 %) | (3.11) | (370.22) | |
зал. спор. та кол. гос. , ОБДЕК | 202 | 69 | 71 | — | — | 2.93 | 593.1 | |
зал. спор. та кол. гос. , ОБДЕК | 11 | 11 | 11 | — | — | 1 | 132 | |
4 | Загалом, ОБДЕК (с/а) | 213 | 80 | 82 | 0 (0 %) | (2.66) | (362.55) | |
автом. та комп’ютерно-інтегровані тех. , ТК | 349 | 36 | 42 | — | — | 9.69 | 611.5 | |
автом. та комп’ютерно-інтегровані тех. , ТК | 20 | 19 | 19 | — | — | 1.05 | 128 | |
без. інфор. і ком. сис. , ТК | 419 | 14 | 26 | — | — | 29.93 | 655.9 | |
економічна кібернетика , ТК | 159 | 3 | 11 | — | — | 53 | 740.2 | |
комп’ютерна інженерія , ТК | 573 | 18 | 25 | — | — | 31.83 | 659.4 | |
комп’ютерна інженерія , ТК | 28 | 12 | 26 | — | — | 2.33 | 166 | |
програмна інженерія , ТК | 635 | 24 | 42 | — | — | 26.46 | 691.3 | |
програмна інженерія , ТК | 18 | 16 | 16 | — | — | 1.13 | 142 | |
5 | Загалом, ТК (с/а) | 2.2 тис. | 142 | 207 | 0 (0 %) | (15.5) | (474.29) | |
менеджмент , ЕМ | 306 | 5 | 11 | — | — | 61.2 | 657.6 | |
облік і аудит , ЕМ | 303 | 3 | 16 | — | — | 101 | 695.5 | |
фінанси і кредит , ЕМ | 327 | 5 | 21 | — | — | 65.4 | 687.7 | |
6 | Загалом, ЕМ (с/а) | 936 | 13 | 48 | 0 (0 %) | (72) | (680.27) | |
зал. спор. та кол. гос. , ЛФ | 48 | 15 | 15 | — | — | 3.2 | 595.3 | |
рухомий склад залізниць , ЛФ | 36 | 8 | 8 | — | — | 4.5 | 547.1 | |
рухомий склад залізниць , ЛФ | 41 | 10 | 10 | — | — | 4.1 | 591.2 | |
тран. тех. (за вид. транспорту) , ЛФ | 90 | 12 | 16 | — | — | 7.5 | 626.7 | |
7 | Загалом, ЛФ (с/а) | 215 | 45 | 49 | 0 (0 %) | (4.78) | (590.07) | |
машинобудування , Механічний | 111 | 19 | 19 | — | — | 5.84 | 568.8 | |
машинобудування , Механічний | 8 | 8 | 8 | — | — | 1 | 152 | |
рухомий склад залізниць , Механічний | 87 | 36 | 38 | — | — | 2.42 | 581.8 | |
рухомий склад залізниць , Механічний | 145 | 36 | 38 | — | — | 4.03 | 595 | |
рухомий склад залізниць , Механічний | 0 | 17 | 0 | 17 | 100 | 0 | 0 | |
рухомий склад залізниць , Механічний | 24 | 23 | 24 | — | — | 1.04 | 132 | |
8 | Загалом, Механічний (с/а) | 375 | 139 | 127 | 17 (16.67 %) | (2.7) | (338.27) | |
будівництво , ВКНБ | 14 | 12 | 14 | — | — | 1.17 | 572.5 | |
зал. спор. та кол. гос. , ВКНБ | 16 | 10 | 13 | — | — | 1.6 | 561.5 | |
машинобудування , ВКНБ | 14 | 13 | 13 | — | — | 1.08 | 445.3 | |
тран. тех. (за вид. транспорту) , ВКНБ | 16 | 10 | 10 | — | — | 1.6 | 568.8 | |
9 | Загалом, ВКНБ (с/а) | 60 | 45 | 50 | 0 (0 %) | (1.33) | (537.02) | |
тран. тех. (за вид. транспорту) , УПП | 647 | 75 | 91 | — | — | 8.63 | 647.3 | |
тран. тех. (за вид. транспорту) , УПП | 14 | 12 | 14 | — | — | 1.17 | 174 | |
10 | Загалом, УПП (с/а) | 661 | 87 | 105 | 0 (0 %) | (7.6) | (410.65) | |
Загалом (с/а) | 5.62 тис. | 773 | 909 | 18 (2.33 %) | (7.27) | (463.55) |