Зачекайте...
Головна → Гостьова книга

Новий коментар

Хто в КНУ Шевченка?
Міжнародні відносини
Хтось йде в лну / лп тут?
Я подивлюся, що буде, коли "городські" прийдуть влаштовуватися на роботу до "селюків"
Ахахахах
доярка з хацапетівки 19:42 23.07.19 Відповісти Анонім ⤴
вопшето до силюків
доярка з хацапетівки 19:34 23.07.19 Відповісти
Я з сила но нема ск куда писати заяву
тода карову іди даї
Напевно у сИльраду
сИло - то вже шось новеньке
доярка з хацапетівки 19:41 23.07.19 Відповісти Анонім ⤴
а що село чи шо ? вопше дундук
до голови біжи. кажи хата горить
доярка з хацапетівки 19:40 23.07.19 Відповісти Анонім ⤴
вже згоріла
І З ТАКИМИ МУДІЛАМИ Я ПХД ВЧИТИСЬ БУДУ
НЕ ВІД НАС ЗАЛЕЖИТЬ МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ А ТАКОЖ КОЕФИ
ДЕРЖАВІ ЖАЛІЙТЕСЬ ЩО ВОНИ ВСІХ НАС ДО ОДНОЇ ГРУПИ ПОСТАВИЛИ
Шо делать будем?
чемодани збирати
і їхати на клубніку
Що за тупий стереотип, що всі з села бидло, не виховані і не слідкують за собою????
А чим у місці люди кращі???
Була б у вас можливість використати ск, ви б не зробили цього??
відпрацьовувати треба за ск у селі, а не фоткатися на оболонській
Цей не люди з села цей коефіцієнт вигадали
плювати хто його вигадав.
Не потрібно його взагалі вводити, я не проти села, але я за рівність
Я повністю згодна, але навіщо так гнати тут на село, не треба свої нерви тут виплескуват
Соромно за таких. У сільських не просто ж так коєфіцієнт стоїть. Мабуть це пов'язано з нижчим рівнем освіти
згодна.
Ага, в містах рівень освіти краще))))
Я весь рік ходив до репетиторів і дізнавався багато чого нового.
В школі вчителям було байдуже
А тепер скажи мені де справедливість.
У Києві лише в Грінченка є квоти киянам.
В інших же випадках ось ці ось люди їдуть сюди і просто валять першу сесію на бюджеті
Ага! А потім умудряються закінчувати ВУЗ з червоним дипломом!
будет абит ещё обновляться ?
шаТ ап мазарфакерс
ви зовсім здуріли
Дійсно,чому ви усі такі агресивні?
Люди заспокійтесь. Давайте жити дружно
хто каже заспокійтесь?
село?
Як жити дружно коли місце забрали?(((
СЕЛОО, Я вас підтримую
онлі місто)
онлі без корови
Місто районного значення( пачті сєло)
Чи може підійнятися смайл? Прорахував усе, здається, проходжу, але на іншому пріоритеті стоїть...
У випадку,якщо після попереднього оновлення ти щось змінив (наприклад, скасував заяву і замінив на іншу) і після нещодавнього оновлення система тільки побачила, що ти по ній проходиш
может, вернее он не поднимется уже, но рекомендацию получить можешь
блін всі пишуть про тупих селюків, але знаєте, в місті теж бидляків багато. все залежить від людини
Повністю згідна
бидлякам 8 балів за просто так не дають
в селі якість навчання набагато гірша ніж у містах
да-да
бачили ми ваші школи
по тсн показували
Теж дуже багато залежить від школи і вчителів,які навчають в тих школах дітей..та й від дітей багато чого залежить...є дурніші,а є і мудріші,як у містах,так і по селах
Цікаво,де жителям села додають 8 балів?
Навіть якщо конкурсний бал получається 190,то разом із СК буде 193,8,тому 8 балів аж ніяк не отримаєш
На спеціальності з особливою підьримкою коефіцієнт 1.05, тобто +9-10 балів отримають
1.05 це першочерговий коефіцієнт,а не сільський,не плутайте, будь ласка
погугліть спочатку про особливу підтримку і СК.
дякую,погуглила,там окремим спеціальностям надається особлива підтримка,правильно?
Повністю згодна
два смайла может быть?
Ні,лише один
Смайлик означає що ти в пріоритеті?
Бюджет
Означає, що скоріш за все, саме туди ти вступиш
Дякую
КНУ Інститут філології, є тут, хто збирається?
о, шугарь
Я далеко не сахар
почему мне не отвечает бот ??
Можливо перезавантажений, спробуй ще раз
Вже навіть бот не хоче нам відповідати
що за бот??
В телеграмі
можна посилання?
можна
@vstup_score_bot
Посиланняяя
Мабуть, проходной балл
Вот і як тут бути спокійному,якщо приїде якась така дама з села приставуча і буде постійно з тобою спорити про то шо вона з села і їй всьо можна,бо СК. В Києві їй зразу мозги вправлять!
Не всі такі
Але ж не всі такі, одна на сотню
А ти я бачу городская
Дай бог тобі знайти дружину з села! Повір, не пошкодуєш!
Да чё вы так предвзято о них говорите то
Де ти таких жахів начулась?)
Да я не про вас)
В селі живуть такі ж люди, що за тупі стереотипи?
Ну если они такие же, зачем им ск????
У держави запитай
Їм добавляється 2-4 бали
Хто мав вступити, той і так вступить. Декому навіть СК не допоможе
Я з села, проте СК не маю, теж переживаю аби не вилетіти з університету)
Село в группах даже сидит отдельно. С киевскими не пересекается. Пусть не надеются.будут сами с собой общаться.
Чого таке відношення до сільських? Коня під ваш гараж поставили?
омг. это где так?
Дурня !!! У нас в групі спілкуються нне за сільськими чи міськими показниками, Якщо норм людина, то яка різниця звідки ти!!!!!
я не з села , але таке ставлення неприпустиме , це ганебно
Боже, пів години не заходила, що тут твориться
З смайликів на село та місто перейшли
Списки оновились за 22 липня чи це рейтинги за сьогоднішнє число?
а у меня за 23 число,7:12 утра
як глянути?
смайлики за 22 18-00 а кол-во заяв за 23 7-12
В одної пише за 23.07, 7"12??
Несіть попкорн! Я йду читати коментарі між городскими і селом знизу
t.me/abitlviv Львів, всі сюди
Який прохідний на економіку?
Залежно від університету
А в КПИ какой проходной?
в телеграмі глянь
Здрасьте!зависит от широкого вступу.А не универа
Я запуталась. Як визначити???
Дивись широкий конкурс
І що там? 3000 з 900 це бюджет?
З села виїдеш, але село з людини не виїде. В Києві селюки завжди лишатимуться селюками і приїзжими, як не крути . Потім хтось дивується чому устроітись за дипломом в столиці не може, ну бо це село понаіхало
родилась в Києві, потім поїхали жити в село за обставинами. та я для них була понаєхавша)
Не завжди. Є нормальні люди з села. До речі, більшість від'їжджають
Взагалі це такий брєд. Усі однакові
Ну от і Шо ти маєш проти сільських?
Мої друзі тепер пишуть 24/7, ти знаєш яка це обіда коли ти витратив близько 2к€ , успішно склав ЗНО, але перед тобою з'явився селюк, і йди успішно на контракт
мне кажется виноват не селюк, а кто-то просто не очень сдал зно, с нормальными баллами люди спокойно проходя
Согласна
Внизу було 2к $ тепер вже 2к€
Не завжди знання еквівалентні втраченим грошам
Бож, цей коефіцієнт додасть від сили 5 балів
на спеціальності з особливою підтримклю коефіцієнт 1.05, тобто +9-10 балів
У селі так само витрачають кошти на додаткові заняття. Якби людина здала на 190+, ніякі "селюки" не завадили поступити)
Варто було краще готуватись)
Круте ставлення до людей) Також з села, спілкуюсь онлайн з декількома киянами, але ніхто не гнобить за СК
Залежить від вихованості та суджень
почему у меня нет смайлика?
плохо учился
Це мало для бюджету
я претендую на контракт, но кто идёт на контракт у со 130 у них почему то есть смайлик
Різні спеціальності, різні університети, можливо квоти
а у одноклассника 130 и смайлик
разные специальности
Низький КБ
Значит по прогнозам,никуда не проходишь. но ты заранее не расстраивайся, это работает не со 100-процентной точностью
на бюджет?
Я тут подумала. Єслі ск, то треба шоб вони потом на 5 років поверталися у свої села й відпрацовували. .А не бо селюки, а потом аля кияни
а ти тєму кажеш
селюки, ви за?
Ти що
В Києві треба осідать!!!!
Who cares
МОН тільки і треба шоб на бюджеті селюки були)
Як правило вони після першої сесії вилітають і на бюджет не треба виділяти кошти або їх взагалі пилять
якби не селюки я б в общазі голодною смертю помер би
І як селюки на смак?
таке собі. з присмаком корови
але там срач знизу між селом і містом. Я ору просто. Люди чого ви такі?
Гражданская война, так сказать)
блін, з одного боку жалко тих міських хто через сільських не пройшов. а з другого, ну ті ж не винні, що в селі народились, і там гірша (?) освіта, і як раз придумали цей ск.(чому б в не скористатися)
Если высокий балл...то ни какой СК ему не помеха
Ну серйозно. В мене знайома вбухала гроші на репетиторів,подала заяви на омріяні факультети і знаєш що?
А нічого,бюджет їй не світить
Цих СК як лайна
У мене взагалі міг бути ск, але я ходила до школи в місті тому втратила його. А тепер ці бали дуже знадобилися б мені
Взагалі це лотерея. Як кому пощастить. Але мені здається, що в сільській школі навіть краще. Там по 7 людей у класах. Можна навіть до репетиторів не ходити. Ще й ск
і в мене міг, але в сільській раді сказали шо ми селище міського типа :D
умови в смт ті самі, а СК не дають. Справедливо
на разных ресурсах разный порядковый номер. где правда?
нигде( ждём 26
в личном кабинете и на едбо https://vstup.edbo.gov.ua
Не может быть такого. У меня все ок.
может, нажаль
У меня все ок
Містер анонім 19:04 23.07.19 Відповісти
Хто знає як вижити в образі?
Общазі*
Качалка єдиноборства
а зачем сразу применять кулаки?
Та нормально в общагах
вполне возможно выжить. сначала кажется что всё плохо, а потом просто привыкаешь.
Анонімка 15 19:04 23.07.19 Відповісти
Смайл(70-90% на бюджет) я на 1 пріоритеті,але я 66 з 29(бюджетних),як я можу туди проходити?
те кто выше тебя уйдут по другим приоритетам и ты сдвинешься
Дякую)))
но это не точно
Надіюсь на краще
Смайл на 1 пріор. а тільки-но зателефонували і сказали, що пройшов на контракт. Є ще ймовірність бюджету???
Є, просто хочуть щоб ти заплатив, а не за тебе
А яка ймовірність? Чи бувало таке що проходили на бюджет??
Так, і дуже часто
Не ведись,жди бюджет
плюсую, не ведись
Конечно жди 26
Хочу на 1 пріорітет на бюджет, але смайлік стоїть на 3 пріорітет. по балам можу пройти на першу заяву, але це не точно. Чі може смайл на 1 появитися чі вже ні через смайл на 3?
Може підійнятися
В мене та сама ситуація, і я дуже переймаюсь, скажіть будь ласка, чи є сенс дзвонити в ВНЗ?
що ти їм скажеш? що смайл не на місці?
до речі, що станеться, якщо дочекатись результатів? чи тоді вже всі місця будуть зайняті? не розумію, чому всі так поспішають..
Містер анонім 18:58 23.07.19 Відповісти
І як там в лп з 5 гуртожитком? Можуть відпиздити?)
скажіть ше за лну франка пліз!!
Містер анонім 18:57 23.07.19 Відповісти
Чи потрібна якась медична довідка при вступі?
В общагу, так
Да, медкомісію треба пройти
Тільки для гуртожитку.
А взагалі треба дивитися, у кожному закладі по-різному
Ну не знаю, я коли пришла до педіатра, мені сказали, що всім, хто поступає треба медкомісію пройти
Багато вузів, які серед семестру потім проходять. Тому й кажу, дивіться по своєму університету
не нужна даже для общаге, осенью пойдете всей группой в медпункт ВУЗа, девочки могут только гинеколога пройти, чтобы в вузе не проходить
читайте на сайте вно в разделе приемная комиссия документы для вступа
086-о буває потрібна. У педагогічні, фіз.культ та ін.
Подскажите пожалуйста, а может ли смайлик исчезнуть или он уже точно остается?
Подача заяв завершилася, значить списки змінюватися не будуть і ваш смайлик залишиться, але це не 100% гарант. Чекайте 26-го
на смайле дата - 22.07.2019 на 18.00
могут добавиться люди которые подали заяву в последние часы - и их еще не обработали
ІФНМУ ту?
Так 6 курс
А я планую туди і смайлик стоїть там
О, хоч хтось. В мене теж смайл, 187 бал
Так, главне шоб мене ніхто не вкрав у новому місті,бо я сама з села
Сама диви не заблудись))
Коли учиться будеш)
Сподіваюся не в Києві?
якраз Київ
Чому саме в Київ
пройшла бо балам на бюджет
Скористалася СК?
Ну чому б і ні
Я, корінний киянин, із-за таких як ви пролітаю як фанера над Парижем
ну шо поробиш,треба було жити в селі)
А чого в селі не лишаєся?
+, головне що в село ніхто не хоче повертатися робити а залишаються в містах((
Вона ж не винна, що з села. Було б дуже дивно не скористатися СК
І тисячі таких невинних подають у Київ))))
Столиця вабить)
Хай їдуть, але без ск. Так справедливіше
Щоб їх Дніпро на дно...
А тим часом українські села вимирають, всьому виїзду винен ск
Так, але ніхто нічого змінювати не буде. Ця система вступу взагалі вся несправедлива
Що ви зациклилися на сільському кофіцієнті? Він додає лише півтора-два бали.
і не кажи
А ти в якому поколінні корінний киянин?
Сподіваюся, тебе за це порішають там :)))
аха, жартую, але всяке буває, не розмовляй там багато
Та я взагалі не буду говорити нічо
Пиздец тобі, ой там селюків не жалують
серйозно?
Девахи будут бить
До всіх відносяться лояльно)
Ні . групи діляться на селюків і місцевих
У нас 90% селюків..
Божее де подітись від цього села з його жителями
ми такі ж жителі,як і ви.Куди хочу туди і подаю!!!!!
А чим ти краще, що в тебе ск, а в мене нема
Ти така як всі в своєму селі
зато я на бюджеті, а ти ні) бо в мене СК
Ото ж і кажу. Що селюки ні за що одержують бали. До речі, в мене бюджет, але інших шкода.
Я не селюк і не пиши таке
Краща ніж ти
Ніфіга ти розумна.
Ти сесію спочатку переживи)
Напевно натурою складати будеш
Переживу не переживай за мене
Ні. Вона зі свіжиною приїде
дивись шоб ти не приїхала
То таке. Чого їм ск дають?
Чого всі селюки, переселенці ці, пруться в Київ, село їх не влаштовує
А ти з Києва прись у село. Поміняємось місцями!
Нахрена мені твоє село з тобою разом, пиздить вже воно тут....ну блять
Попрошу бути трохи вихованішим. якби в неї було 130 балів,то навряд чи вона навіть із ск поступила на державне,потрібно було вчитися і ще раз вчитися,а то розводять тут сварки,що я пролітаю. СК коефіцієнт дорівнює 1.02(це не 10-20 балів) і ні доля кого думаю не секрет,що в селі освіта трохи гірша
Знаєте,на такі спеціальності як наприклад стоматологія кожна 0.1 грає роль
Але через вас деякі жителі Києва не можуть потрапити на омріяні спеціальності і саме головне не через тупість, а через тупість системи вступу. На київлян і так давить вся Україна
Бо це місце для наших односельчан,а не для вас)
Ну суки молитесь
Я твоїм односельчанам свиню різав
собі ріж свиню на сесію!!
Чувак,слишком толсто,никто не поведётся)
Село буде на суржику пиздіть, те СК поступи доярка
щас би обзивати людину за те,що вона з села
Доярка це ти, не заздри шо ти не на бюджеті
Я на 3 курсе на бюджете, сцуко, потом удивляются чего их ненавидят и бьют
Я бачив квоти для киян в Грінченка.
Еххх...
Це де таке?
Це де таке?
Так чим ти краще, що тобі ск?
Бо я з села,а ти ні)
Бо вона ЖЛОБИХА
Ото вже куми понапиваться будуть празнувати
Бо ти дно, а ми з села набагато простіші і кращі люди,тому заслуговуємо СК
Улыбнуло, приедь сучара
Зустрінемся 1 вересня. Хоча ні...платники окремо
Якщо набухатися, то всі такі. Прості і гарні
А що краще? Навіть пояснити не можешь
Як показує досвід, з села одні пані приїжджають. Ні поприбирати, ні куховарити , ні за собою глядіти не можуть
Може ти і не можеш,а я можу. В селі таке вміють,порівняно з містом
Не вміють. Бо батьки носять своє чадо на руках, щоб їх принцеса з села вирвалася, з грязюки тієї
Ти про яке село говориш? Зараз побутові умови у сільських будинках кращі, як у місці! НЕ греби під одну гребінку!
Ну от і залишайся в селі,ти там потрібніша)
Ні, я поступила в Київ на бюджет,порівняно з тобою)
>В Київ на бюджет
Ну-ну, вилетиш після першої ж сесії)
Ти вилетиш хіба що
>ти
В мене є всі умови для її успішного складання
Не розумію до чого твої агонічні стрілки в мою сторону)
Свіжина все порішає. Не вилетить
А тобі навіть свіжина не допоможе на сесії
А потім на канікулах сидите в місті, щоб на город не їхати. Татусів гроші проїдаєте
тобто ви в 17 років самі заробляєтие собі на життя?
Більшість міських студентів працюють на канікулах. Про таке і не чула?
Більшість навіть школярів на канікулах працюють,так що думаю це було сказано не в тему
попереднє повідомлення мається на увазі в селі
Так це нормально. Чого в місто пхатися?
Не в тему твій ск
думаю я на нього більше заслуговую,ніж деякі жителі міста)
Індик теж думав
дуже застарілий жарт
І що? Візьми собі пиріжок
те відчуття,коли вже не має що відповісти
Знайоме відчуття,да?
Вони принцеси їдуть до Києва за ОЛИГАРХВАМИ, картоплю копай іди
Ти після свого університету підеш!! Я я в столицю їду зі села і поступила на бюджет!!
Пруфи будуть,гнилезуба?
Ой,а у нас тут маняфантазії
А як інакше
На кого? Сподіваюсь на агронома
На юриста!
Так це ж майбутні безробітні. Ти знаєш скільки міських юристів? Тоді місця не вистачить. Не туди вступила
Ти за собою дивись, а я собі роботу знайду в Києві. Не переживай)
Торгувати на базарі - не робота
Переживаю. Бо як не знайдеш, батькам прийдеться більше свиней відгодовувати щоб тебе прогодувати
Нехай твої батьки годують свиней
В місті інша робота. От тупа
Перестаньте "стібатись" над лівчиною. Мені її дуже шкода. З її сільською освітою буде дуже тяжко конкурувати із киянами. Та ще й характе норовливий. Бідненька. Не знаю навіть чи перший семестр витримає. Знаю таких, що приїздили з Києва до свого села на вихідні і не хотіли повертатися на навчання. Із стипендії злетить після першої сесії, це точно.
Це ж її вибір. І вона цим пишається. Нехай терпить
Ви за собою дивіться, з такими людьми по іншому не можливо
Стібатись?
Та вони самі стібаються ( супер , СК + КВ1 ) коли подають заявки у місто де ти живеш з народження.
Та скільки можна. Люди, ви що подуріли? Яка взагалі різниця з села ти чи з міста. Аби людина хороша була. А якщо людина розумна та талановита, то неважливо де ти народився і де навчався. Якщо бали гарні, то ніякий СК на заваді вам не стане. Те що ти в місті народився, ще не дає тобі ніякого права ображати людину. Не проходиш на бюджет-значить щось не довчив, лінувався, або сильно загордився. Сама система доволі таки справедлива. Потрібно було пахати всі 11 років і ЗНО вчити. А тепер вже все, ніхто тобі не допоможе.
Пахали. Куча бабла на репетиторів. А тут ск
Переважна більшість відомих люавіть президенти!
Боже помилуй
Але це факт!
Ептть юыыырыыста..вони вже таки слова знают
Повір знають,порівняно з тобою. Надіюсь ми не в одному університеті будемо
Сподіваюсь* , моя ти рідна
Она уже тут королева..на бьтжэт поступыыыла, а всех остальных уже НЕ пройшла
Так королева! Ми ще побачем хто є хто
Ну если ТА токо, хуйня колхозная с не проложенным асфальтом
Пусть едет !
У нас на базаре картошку будет продавать
Ти хібащо будеш
Группы четко делятся на местных и приезжих. Они в своем соку канала в и не пересекаются. Так селюками и остаются)))
Це правда
Вы шооо, токо сало картошка то отстой
Хочу картошку по селянски
Зготуй собі,якщо ти взагалі це вмієш. В селі ми вміємо!!!
Вмію,тобі приготувати?
В Киеве КЛЮБУ нет, они там гоцают не по децки а потом пьяных по кустам топчут пацыки
Молодці! Мене це не цікавить, я приїду вчитись,порівняно з тобою
Шо ты там ровняешь, я уже учусь и коренной киевлянин
І я цього року буду вчитись, і я з села і да СК,але крім нього в мене хороші бали ЗНО!!! вам ніхто не винен
Пруфів не буде,да?
Так я же говорю оно еще не приехало, а уже свою жопу выше всех пристроить хочет
Ну ти приїдь спочатку,а потім вже починай тримати нас у курсі справ
приїду скорою ше побачиш
Таблетки з собою захопи
Не хочу щоб слиною бризнула випадково
собі захопи
Та ти шо такое балакаешь, свят, свят, свят
я пишу,а не балакаю
Вона ще й пииише, точно БІЛА ЛЮДИНА
Вы чего ?? Это же уже не селючка, это БІЛА ЛЮДИНА, в Киів їде
Я вже Києвлянка! А селюки ви
Ти хоть розумієшь, що це дурня?
Оооооо, что и следовало доказать !
Вопросы есть у кого ?
Якщо в тебе нема,то ні в кого нема! Всьо я не буду продовжувати цю дурну розмову
Киевлянка оно уже..мир сошел с ума
Я не оно,це ти оно
Припини. Аргумент "я з села, тому краща" некомільфо
Ше побачим.ПАПА
Ти вже ж попрощалася
Ще разок. На біс
Пусть едет, язык ей в Киеве быстро укоротят. Такие борзые то первой пизды хорошей.
Дитинко, це все розплата за ск. Все це невдоволення. Дійсно, ск несправедливий
А знаєте що?
Я вирішив подивитися "перифирійні" ВНЗ і здивувався. У більшості абітури регіональний коефіцієнт
Рк немає тільки в Києві
Справедливо
Хто не в київ, всі мають рк. Щоб столицю розвантажити
Але все одно сунуть як таргани
Прочитала. Так ти ніколи не станеш своєю в місті. Припини кричати, що краще за інших тільки тому, що ти з села