Зачекайте...
Головна → Гостьова книга

Новий коментар

Допоможіть,будь ласка, оригінали документів подала,гроші за рік заплатила, а а спискі рекомендованих немає, що це означає?
На руках документ про прийом оригіналів - є? Підписаний двосторонній контракт - є? Тоді немає чого переживати.
і що, якщо пролетить по балам, то підписаний контакт не допоможе
у нас така сама ситуація , але оновлення не було , тому і немає змін , ждемо 11-12 числа
Я на 8-ом месте в бюджетном списке и у всех семерых выше меня до сих пор зелёный с оранжевым (на сайте пишется, что это значит, что ВУЗ ждёт оригиналы). Т. е. если они их так и не подадут, то я буду на 1-ли месте или это сайт ещё не обновился и они уже давно их (оригиналы) подали?
Подзвони в ПК.
В КАБІНЕТІ ПОДИВИСЬ, ДЕ ТИ ЗАРАХОВАНИЙ, БЮДЖЕТ УЖЕ ЗАКРИТИЙ, ЧЕКАТИ НІЧОГО
Пишется, что последне обновления списка было 3-его числа
Шановні, а хто може пояснити, якщо поступили по 2 пріор на бюджет а на наступний рік захочемо перевестись, чи це можливо з фіз мата на педагогіку та психологію по 1 пріор?
факультети різні
Ви, взагалі, розумієте, про що ви питаєте? Переведення можливе лише в межах факульету, і то за умови наявності вільного бюджетного місця та доздачі академ-різниці. Навіть, якщо станеться чудо, і через рік на педагогіці чи психології звільниться місце ві Вас погодяться перевести (пріоритети Ваші тут геть ні до чого, вони тільки для вступу, на подальше не діють), то Ви собі уявляєте, наскільки різна програма у цих спеціальностей? Чи зможете Ви доздати 50% предметів (вважаймо, що половина - це будуть загальноосвітні предмети). Мені здається, що це абсолютно не реально. Навіщо ж ставили 2-м пріоритетом спеціальність, на якій не бажаєте вчитись?
У вас только один выход - поступать еще раз. Но имейте в виду, что, если вы проучитесь год на бюджете, то , чтобы учиться снова на бюджете на психологии, вам придется "відшкодувати" стоимость года учебы.
відмовлять в переводі - занадто велика академрізниця
дякую тоді на магістра. іншу спец. а магістри є бюджет чи все платно?
Звичайно є.
На мигастра со след. года вроде нельзя на другую. Узнайте точно. Вроде хотят отменить. Вернее можно но учиться не 1,5 г, а 2,5-2,7.
Контрактникам важче, ніж бюджетникам. Вони мають на руках один комплект оригіналів і треба вгадати, куди їх подати, щоб не залишитись за бортом.
Що ж тут вгадувати? Розрахуйте свої шанси (алгоритм тут передруковували десяток разів), поспілкуйтесь з членами ПК - вони підкажуть. Ще в 2014-му так вступали абсолютно всі, тільки в контрактника, на відміну від бюджетника, був набагато більший вибір. А комплект оригіналів і справді лише один, не залежно від того, куди Ви вступаєте - бюджет чи контракт. Просто бюджетники робили свій вибір, коли розставляли пріоритети.
До речі, Ви гадаєте, що хтось піклувався про абітурієнтів, коли ввели ті пріоритети? Ото вже ні, піклувались, насамперед, про працівників ПК, бо вони найбільш страдали від отих хвиль, коли оригінали десяток разів то залишали на напрямі, то забирали.
Думаєте тільки про ПК піклувались? Я думаю, що ні. Насамперед, про абітурієнтів. Система пріоритетів діє як десяток хвиль. Багатьом абітурієнтам вона допомогла.
А у бюджетників, по вашому, кілька комплектів оригіналів?
Звонишь в пк и там сразу ответ дают, пройдешь или нет. Нам с пяти вузов сразу предлагали контракт.
Видно, що адміни цього сайту і сайту вступ-інфо зовсім не зацікавлені. Списки не оновлюються. Що уже закінчився вступ?
Оновляться 12 серпня.
Кому це вже буде цікаво?
В минулому році останнє оновлення було в середині вересня.
Дурня. В середині серпня.
як це кому ? контрактники всі ждуть оновлення до 12-го будуть зарахування
контрактники, кто хотел, уже даже зараховани, как мы, например. нести доки можно было уже 2го. чего все ждут-загадка для меня. тем более, на контракт всегда недобор везде. да и ссылку тут давала я сто раз на сайт для расчёта шансов.
тоже жду обновления
Почему списки бюджетников в Одесском медине намного ниже списков контрактников?Ведь бюджет лучше! Например в списке бюджета последний номер по баллам 162,а в списках контрактников последний балл 176?
Потомучто они подали доки в другие ВУЗЫ
Список контрактников они сформировали из топа оставшихся. Причем к примеру на стомате они указали на контракт людей, которые уже подали доки на бюджет на лечфак сюда-же.
Потоу что,никто не хочет оказаться посте распределения в глухой,забитой деревне.
В селі точно не опиняться, бо там навіть ФАПи поскорочували.
А де ви побачили список зарахованих на контракт? В конкурсі на контракт (тобто, зазначені в спискурекомендованих) беруть участь абсолютно всі, хто не пішов на бюджет, в тому числі і ті, хто вступив на бюджет чи подав вже документи на контракт в інші виші чи на інші напрями.
Зараз вже йде загальний список зарахованих, не двлиять бюджет і контракт. Блакитні всі зараховані.
Пишу грамотно а размещается ерунда))))))
Народ,я вообще ничего понять не могу,вчера 8.08.позвонили с Харькова сказали что если привезу оригиналы,прохожу на бюджет!?????А ведь бюджетники еще 5.08 прошли!??????
Можливо, хтось вже після зарахування забрав документи. І вуз вже має право взяти на його місце іншого абітурієнта.
Значит,получается,что волны все-таки существуют!А везде было написано что в этом году волн не будет!
Надо было сразу ехать. Так все вузы добирают на освободившиеся места ближайших по рейтингу. У меня две подруги так прошли на бюджет, только им говорили конкретные сроки для подачи документов.
Удачи вам!!!
разводять, скажуть "ми помилились ми вам казали на контракт"
моя думка також розводять хвиль на підтягування не буде на бюджет
обьясняли же: даже если на бюджет не привезёт человек оригиналы,то ЕГО МЕСТО СГОРАЕТ
Минутка ностальгии.....
Люди,где смайлы?что это такое?
Кто-то знает когда в университете Драгоманова начинается учеба на заочке. На сайте не написаноооооо
Вам має прийти лист, де буде вказано. Хоча... Хто ж зараз пише? Подзвоніть. Установча сесія - кінець вересня-жовтень, а далі зорієнтуєтесь по місцю.
То, что в министерстве «нахимичили» в нынешнем году при организации вступительной кампании, является ничем иным, как форменным убийством самой системы высшего образования в регионах. Об этом, кстати, говорили и на совместном заседании Совета ректоров вузов. Пригласили туда народных депутатов . Нардепы ректоров выслушали, посочувствовали, и…на том дело закончилось. А надо действовать, пока не стало поздно.
ну и что будем делать?
Мон на мило!
писать можно много, а что реально можно сделать?ведь даже ректоров никто не слушает...
хотя бы подняли детей на освободившиеся бюджетные места, и то было бы хорошо
это вой неудачника, учиться надо лучше и тогда ни каких проблем не будет.
Никто с баллами 180+ ни на что не жалуется, заметили? Поступили , куда хотели. На бюджете лучшие и льготники
А с баллами пониже не надо переться в Шевченко, Могилянку и т.п.. И тогда всё у всех будет хорошо.
Так они ж туда все равно прутся, а потом " скиглят""
С подачи Минобразования Украины вступительная кампания нынешнего года стала грубейшим нарушением сразу нескольких важных положений Закона «О высшем образовании». Во-первых, его статья 72 гласит, что показатели госзаказа для альма-матер должны быть обнародованы не позднее, чем за тридцать календарных дней ДО начала вступительной кампании. А в вузах на местах они стали известны только ПОСЛЕ того, как прием студентов, по сути, уже вышел на финишную прямую. Согласно той же статье 72, объем госзаказа для подготовки специалистов с вузовскими дипломами должен рассчитываться, исходя из показателя в 180 студентов на каждые десять тысяч населения. Соответственно, на Херсонщине в 2016-м «бюджетников» должно быть 19070. Однако при нынешнем подходе госзаказ в вузы края не дотягивает и до четырех тысяч студентов, что более чем в четыре раза меньше предписанного законом показателя. Это уже не просто нарушение законодательства – это преступление перед народом Украины, - негодует ректор Херсонского национального технического университета, профессор Юрий Бардачев.
нахера этот бред?
Щоб ти почитав
Ти так турбуєшся про мене?)
Впав ти мені
согласна.эта вступительная компания грубейшее нарушение,но уже никто не поможет(((
Як грубо( де Ваші манери?
А ,,нахера,, це манери???
Родители абитуриентов и сами выпускники школ уже обрушили «девятый вал» жалоб, как на приемные комиссии вузов, так и на ведомственное министерство. Их можно понять: ведь скоропалительные изменения в правилах не только «отсекают» значительную часть молодежи от возможности получить высшее образование. Они еще и просто несправедливы. К примеру, правила (при теоретическом наличии выбора из пяти вузов) теперь предписывают абитуриенту указывать в своем заявлении вуз, поступление в который является для него приоритетным. Тысячи юношей и девушек назвали в этом качестве престижные университеты и академии в крупных городах – Киеве, Харькове, Львове. Но когда семьи абитуриентов прикинули, во что нынче «выливаются» поездки туда-обратно, и сколько стоит жизнь в мегаполисе, то поняли – такая роскошь им не по карману. Многие ребята захотели «отыграть назад», и выбрать вуз поближе к дому – в областных центрах. Да только это оказалось практически невозможно. Ведь «бюджетное» место для первокурсника МОНУ почему-то готово предоставить только в том вузе, который сам первокурсник поначалу счел наиболее предпочтительным для учебы.
Нісенітниця. Про місце навчання треба було думати ДО розтановки пріоритетів. На те і дані дітям батьки, що б підказати правильний шлях, не після того, як мости спалені і вороття немає, а поцікавитись вступною кампанією завчасно і спілно прийняти таке важливе рішення, як вибір вишу. Або якщо вже Вам було байдуже, що там Ваша дитина собі обирає - то прийміть її вибір, який би він не був.
о чем вообще речь?вы себя слышите?родители что,тупее детей?я сразу Киев отсекла,и дураку понятно,что это далеко и дорого.Если родители и дети даже просчитать элементарные вещи не могут,о каких вузах вообще речь??
проблеми в особистому житті, от і зірвалась
И че теперь???гормоны в башку бьют????
Нічого. В мене депресія
Так надо всем мозг вынести? Депрессия? Иди на поле поработай и депрессию как рукой снимет!
я и так много херачу
Плохо херачешь,если лезут дурные мысли в башку
возможно) но как хорошо херачить?
Можна вступити на заочне на буджет?
можна, але не в усіх ВНЗ є бюджет на заочку
тобто і навчання безкоштовне і степендія?
без степухи,только бесплатное обучение
Можно, но обычно мест 5 бюджета при лицензии 200+, последние два года бюджет на заочке уходит парням из АТО, ну и льготникам, так что попасть сложно
Сложно, но можно. Если правильно оценить свои шансы и выбрать соответствующий вуз.
Я на заочке и бюджет, и без льгот и балы не высокие
Оновлюйте вже сайт,не можу дочекатись,будь ласка
Борисполь,Киевская обл.
ребят когда обновлят сайт?
кто с какого города тут?
Трускавець
Бердичів
Запоріжжя
Кременчук
Ооо ))) а я із Полтави
Лисичанск
Коли має прийти лист?
Да не придет он, так дадут в конце августа на собрании.
Вже прийшов)
И не гавари, шото я уже устала ждать списка новага
И этот ребенок сдал ЗНО??! Убейте меня тогда.
Много таких)
Понятно же, что человек специально так пишет. Эх вы)
Шота глухо(((
Устали, видать. Уже все на сегодня перетерли.
Если оплатил контракт в ЗДМУ. но сегодня позвонили с Харькова и сказали что несите документы на стоматолога. Что делать?! Можно ли забрать деньги?
А вы уверены, что пока вы заберете деньги, в Харькове уже не найдут кого другого! И что потом? Вечно делают ажиотаж и тянут до последнего.
Чем ты думал?
Лишь бы наехать на человека. Узбагойтесь,если можете дать нормальный совет,то пишите,а не "чем ты думал,харе спать и бла-бла-бла. Задолбали,человек действительно переживает же
Можливо, як помилково зараховані. Але на це треба час. Тобто, спочатку обирайте місце навчання, везіть туди документи і оплачуйте, а вже потім спокійно займайтесь поверненням грошей.
Кому треба освітавсім. Працює!
Так, вже все ок:-)
У нас тут гарна компанія зібралася))
Мур мур ;))
Піздєц а не система, хто походив на курси плюс 10 балів. Не всі люди можуть на курси ходити, дехто через територіяльні питання, дехто через фінансові!!
Заберіть тих 0.05% краще на бал атестата наступного року
Пиздец у Вас в штанах.:)
курсы-выкачка денег. не более. толку ноль.
система нормальная, не без изьянов конечно, но в целом все были в одинаковых условиях.
хто (окрім вас особисто) заважав вам теж відвідувати курси і отримати +10б?
Я бля живу у Львові, пропонуєш мені кожен день до Києва їздити
Оце у вас тут сьогодні весело, Бабки, внучки, документи здали замість рекомендовано куди попало))))
Дружкою замість ЗНО:)
та это вообще...ппц..
Багато цікавого пропустив, більше так не роби))
веселуха)))
Ооо, таак, нам було весело)
Я перейшла в 11 клас, писатиму зно. Моя подруга виходить заміж приблизно вкінці травня або на початку червня. Може бути таке що дата її весілля співпаде з моїм зно. Мене ще й покликали за дружку. Чи буде це підставою для додаткової сесії? Подруга дуже близька
жаль, смайла крутящего у виска нет..........
Підтримуююююююююююююююю
А подружці 15 років.
На жаль, ні. Але у Вас є один вихід, не знаю, чи погодитесь на нього. Розбігаєтеся з усієї сили й головою об стіну, тоді з'явиться відповідь на Ваше питання. Метод дуже розумний(як Ваше питання).
Не співпаде дата. Весілля,зазвичай, в суботу-неділю. В ці дні ЗНО не здають.
та конечно. меня во вторник загс ждал)
Чот вы путаете пятница-суббота роспись
для тебя свадьба подруги важнее собственного будущего?)
Конечно, пожрать на халяву можна) и набухаться
Ну "заболеешь" в этот день, и сдашь на доп сессии
Зно утром, так что успеешь, если захочеш. Кстати, на выходных тоже проводят Зно.
главное скажи подруге пусть фамилию не меняет а то чтоно никуда не поступит с этим гемором
У вас теж не працює вхід на освітавсім?
ВСЕ ПРАЦЮЄ
не працює
В мене пише- неможливо підключитись до сервера.
Что-то абит с каждым годом все хуже и хуже
Скоро обновление за 8 число на вступе, а тут за 7 число ещё нет
на странице обновленной 8.08 указано "Макс.можл.держ.замовлення:5" и напротив моей фамилии прочерк в графе оригиналы документов. В приемной комиссии говорят, что бюджетных мест 4 и оригиналы документов поданы.Рейтинговый балл наивысший. Подскажите,как исправить ситуацию?
какой универ?
Херсонський державний університет, Спеціальність: Музичне мистецтво,
факультет: Культури і мистецтв
денна форма навчання
вам не повезло........
бакалавр?
не пойму, а почему вы сдали документы по третьему приоритету? Вы же прошли по второму.
Во время вступительных экзаменов ВУЗе второго приоритета пропало желание в него поступать, но на мою просьбу отменить заявку приемная комиссия не отреагировала.
Да уж, наломали кучу дров. Может вуз в который вы отвезли оригиналы, ждет от вас оформления контракта.
именно этого он и ждет
Тогда у вас год потерян. Очень жаль вас. А вы что про ВУЗ не читали, информацию не искали о нем? Ведь было же время, ни кто в шею не гнал.
никак. прошли по второму-третий пропадает. раньше думать надо было и в приёмную звонить по поводу скасування заяви. поезд ушёл.
в том то и дело, что время еще было. Звонили до 1 числа
Не дзвонити потрібно було, а їхати особисто. Тільки так можна було відмінити заяву.
Пропоную знайти внучку Надії, вона десь залишала прізвище та ініціали. Хто за?
Складенко Надія Петрівна
А внучка АЛІНА
Нашла, внучка Складенко Алина. Действительно поступила. Будем искать в соц.сетях?))
якщо бабка сюди залізла, то у вк точно має бути!))))))))))))
Есть в списках ХАИ ф.экология Складенко А. Д.
Нашел Алину
А баби Наді немає в неї у друзях(
Что за баба Надя?
Войовнича жіночка Надія чи як там її. Погортайте нижче)
Баба Надя-символ вступної компанії 2016
Та ну, до символу їй далеко. Якби вона з першого дня вступу щось мутила, а так пізно спохватилася (вся).
Ти обережніше зі словами, а то зайде й побачить, що якийсь абітурієнтик назвав її бабою. Вона ж ясно дала зрозуміти, що вона жіночка))
Не можу зараз зайти в особистий кабінет . Хтось пробував заходити ?
Теж не можу.
Та все не могут
Це добрий знак:-)
Якщо я виділена жовтим кольором, то що це означає?
Хвороба Боткіна
Допущено до конкурсу. Абітурієнт має високу імовірність бути рекомендованим до зарахування відповідно до критеріїв, записаних в Умовах прийому.
Так можна подавати оригінали на контракт чи ні?
Капец. Ну понятное дело -
подавать оригиналы
А приймуть? А можна копії?
Давайте скучать разом?
Куди пропала баба Надя, напевно порає худобу?
Ви сумуєте за нею?)
Вона прикольна, трохи дивна, напевно напідпитку.
Значить, не мені одній вона запам'яталася. Вона починає набирати популярність серед абітурієнтів.))
Може це взагалі пацанчик прикольнувся, хто його знає.
Цілком можливо. Може й правда. Але все одно забавно вийшло.
Така ситуація, що 11-го липня моя мама замість мене й без моєї згоди зареєструвалася, і подала заяви, використала всі пріорітети на свій розсуд, хотіла, щоб я була вчителем(як вона). Я думала поїхати у ВНЗ відмінити заяви, але ж пріорітети не зберігаються. Ніколи не дозволяйте батькам вирішувати за вас!!!! Це ваше життя і вам його проживати, а не батькам. А то пошкодуєте. І будете як я, вчитися там, де не хочу
Наступного року зареєструєшся за власним бажанням, а маму ображати не можна:)
Когда будет обновление сайта?
Я не ображаю, а ображаюсь(((
Я Вас підтримую,діти повинні самі вибирати,а батьки підсказувати та допомагати,а не вирішувати за них
Я казала, де хочу вчитися, а вона: тепер в тебе немає матері
Треба було ще додати заяв на контракт на свій розсуд... Хай би "мудра" мама платила за Вашу освіту, а Ви би отримували ту спеціальність, яку хочете. Таку саму помилку свого чсу зробили мої батьки - вирішили за мене, куди я буду вступати. Првда тоді давався лише 1 шанс, а не безліч. В результаті я жодного дня в своєму житті не працювала за спеціальністю. Користь від вчинку моїх батьків усе ж була -коли вступали мої діти я дала їм свободу вибору.
Ніхто б не платив, я не хотіла б від мами залежати, а по балам пройшла б куди хотіла
Саме так, але якщо мама використала всі 15 пріоритетів, то Вам би нелишилось іншого вибору, ніж вступати на контракт, але на омріяну спеціальність.
Фінсовий стан не дозволив би на контракт
Фінсовий стан не дозволив би на контракт
То тим більше, мала би мама, яка рахує себе дуже розумною, обмірковувати кожен пріоритет, радитись, спостерігати, і вже точно, не подавати всі заяви в перший день!
Удивительно, что Ваша мама, будучи учителем, не понимает, что нельзя заставить Вас насильно быть учителем. В лучшем случае Вы отучитесь "для нее" и не будете работать по специальности. А в худшем(для мамы) вы станете совершеннолетней, перестанете зависеть от мамы и бромите эту учебу.
Мама двох студентів 17:39 08.08.16 Відповісти Анонім ⤴
Я теж вчитель. Я не розумію тих батьків, які роблять вибір за дітей. Сама маю трьох дітей. Двоє уже студенти. Причому жодному з них ми не перечили у їх виборі, а навпаки, допомагали їм. Старший син - вчиться на музичному мистецтві (не вчитель, а артист), середня дочка - студент медичного вузу, а молодша дочка, яка вчиться у 5 класі заявила, що хоче бути вчителем. Уже й з напрямком визначилась - фізкультура, бо це її улюблений предмет. Ні відмовляти, ні настроювати на щось інше не буду. Життя розставить крапки там, де треба і там, де краще для дитини.
Физкультура у всех любимый предмет, потому что там ничего не делают.
Не у всех
було б бажання, ви б відмінили б хоч всі заяви і на контракт би зареєструвалися. а так лень матушка хоть что то сделать своими ручками и виновата мама.
Ага , а за контракт хто буде платити?
ну даа, так её мама и будет за контракт платить
Я на бюджет пройшла
Войовнича жіночка Надія 17:02 08.08.16 Відповісти
Сонце моє Автобус завтра вранці, маю ж чимось заспокоїтись.
Така повага до автобуса:))).
Це була відповідь. - Надія 16:36 08.08.16 Відповісти
Я візьму з собою віру в Людей і в Бога, бо в 60 років вірю і сподіваюсь на добро і розуміння. Це не нова тема, а мій теперішній біль і моєї онуки.
Анонім 16:41 08.08.16 Відповісти
Так їдьте вже в Херсон. Покажіть їм де раки зимують
Войовнича жіночка Надія 17:08 08.08.16 Відповісти Анонім ⤴
Не у всіх же джипи та мерси, то й кланяємось автобусам та вибоїнам на шляхах, був божий дар - бюджет, та й те хочуть відібрати.
Кого тут тільки не знайдеш: і 60-річну войовничу жіночку Надію, і самозакоханих корінних киян, і невпевнених дітей з села.. Смішно спосперігати)))
В першу чергу - людина
Войовнича жіночка Надія 16:57 08.08.16 Відповісти Анонім ⤴
А чому не так - Людина. Шануймося друзі, бо ми того варті!!!
Щось мені здається, що Ви вже на та Надія.Судячи з Вашої проблеми,Ви зараз би тут не сиділи, а діяли негайно.
Так, і як казали колись:"нас 25 мільйонів.
Кого "вас"? Нас ніби то було 50
Ой))),навпаки цифри написала -"52 мільйони"
Не спостерігайте,ніхто не заставляє
Я сказав щось про те що не хочу спосперігати?
А це не Ваш вислів Кого тут тільки не знайдеш: і 60-річну войовничу жіночку Надію, і самозакоханих корінних киян, і невпевнених дітей з села.. Смішно спосперігати)))
Ну й що тут такого, хоче і спостерігає, чого пристав(ла) до людини.
Сам(а)пишеш від іншої особи ?
напевно,що так ...
Кто в курсе когда обновиться сайт?
Мій вислів. Смішно того й спосперігаю. І пишу я від своєї особи
Будь ласка, просимо
Які ви ласкаві)))
Ще й скромні
А Ви думали...
Та я про інше думала, а Ви взяли перебили мої думки;)
Войовнича жіночка Надія 17:01 08.08.16 Відповісти Анонім ⤴
Сміх - то гарне і довге життя, якщо він добрий і щирий. Смійтесь на здоров"я.
Так! Ви праві,якщо то сміх зі здоровим глуздом
Вона права
Войовнича жіночка Надія 16:39 08.08.16 Відповісти
Не дай Бог вам дітки таке пережити!!!
А це я вас так ознаменував)))
Войовнича жіночка Надія 16:45 08.08.16 Відповісти Анонім ⤴
Не знаю , що Ви мали на увазі,все одно, дякую. Отак все життя з боями і перепонами. Будьте здорові і щасливі!
Тут пошукала інформацію. Вам дійсно потрібно спершу відрахуватися з першого ВНЗ, потім вас зарахують до другого. Тільки так(((
Вот это я понимаю! Держитесь там все!))
Тримайтеся! Удачі Вам
Всем хорошего настроения и удачного дня
спасибо.тебе тоже
взаємно! давайте позитивно думати і жити .) всім вдалого вступу і вчасної здачі документів!
А з Києва довго швидкій трандулять по нашим дорогам, бо наша швидка мені не допоможе. Їхатиму вранці в Херсон до дитини на відрахування з контракту, та чи брати із собою пляшку з бензином??? Граматички, я готова нині на ВСЕ..
Пляшку брати, але не з бензином;;)))
Я візьму з собою віру в Людей і в Бога, бо в 60 років вірю і сподіваюсь на добро і розуміння. Це не нова тема, а мій теперішній біль і моєї онуки.
Так їдьте вже в Херсон. Покажіть їм де раки зимують
Вообще странно, что у вас приняли документы. Знаю, что знакомым предложили сначала отчислиться из ВУЗа, а потом подавать доки, а то система не пропустит
Ви , напевне, вже під градусом:)
Учите матчасть! Чтобы вас зачислили в вуз номер 2, сначала надо отчислиться из ВУЗа номер 1! Как можно ввязываться в такую авантюру, не изучив предварительно всех нюансов? Очень жаль теперь всех
1... 660 ...996