Зачекайте...
Головна → Гостьова книга

Новий коментар

зараз приймальні комісії переглядають всі заяви через сільський коф, бо багато хто живе в селі а вчиться в місті подали документи на складі, але вони не мають на то права. Вузи то спочатку не догляділи
деякі зразу не дали ск, а деякі дали, тепер передивляються всі о ці заяви і будуть забирати ті кофи ну і відповідно ті що мали їх опустяться в рейтингу
Приемные комисии недобросовестно исполняют свои полномочия. Вообще обнаглели
вы правы. недоработанные законы, отсутствие каких либо норм баз, зависающиющие системы и указы сверху"этого принять" - а виноваты те, кто сидит в приемных.
А Вы не думаете, что если бы абитуриенты-дебилы не наставили себе эти кофы там где их нет, то приемным комиссиям было бы полегче исполнять свои обязанности?
Яка різниця де живеш,коефіціент рахується сільський якщо атестат з сільської школи.
І якщо проживаєш в селі теж
Якщо проживає в селі, а навчаєшся в міській школі, то СК не рахують
Сиділи яйця чухали, а тут сьогодні тільки проснулися з цим Ск
Хто буде компенсувати 1 втрачений день подачі оригіналів???
Дай Боже,щоб 1 день. Сьогодні можуть бути ще сюрпризи.
Та не у всіх же яйця...
Дуже довго чухали.А ми тепер страджаєм.
В мене взагалі неможливо подивитися щось в кабінеті,пише:"Не вдалось з'єднатись з сервером"
Краще закрий це посміховисько і йди відпочинь...
Не переживайте вы так, все будет хорошо :)
Надеюсь..
Ага,коли?
Только,вот,когда?
Які бали можна нараховувать за МАНИ, якщо їх пишуть вчителі, а діти лише захищають....ну брєд, як із коефіцієнтами
Полностью согласен.Это учителям бонусы надо давать.
Учителям -"подяка"
Роботи на МАН дійсно пишуть вчителі. Ось ці бали дійсно не треба враховувати!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Полностью согласен, особенно с коэффициентами -- костыли в криво реализованную систему. Хотя изначальная идея с ВНО -- отличная, _независимое_ оценивание.

А о "МАНах " -- так это с организаторами что-то делать нужно. Знаю о человеке, у которого мановцы уже десяток лет защищают однотипные работы--выдержки из его диссертации.
Кто-то слышал, что продливают подачу документов до 7?
по новостям показывали
Міністерство освіти і науки України інформує про завершення
необхідних процедур та готовність до здійснення адресного розміщення
державного замовлення. Параметри тестового запуску алгоритму свідчать про
виконання передбачених критеріїв правильності його роботи. Водночас, багато
вищих навчальних закладів звертається до Міністерства освіти і науки з
проханням надання додаткового часу для завершення перевірки правильності
здійсненого приймальними комісіями нарахування сільського коефіцієнту,
уточнення та підтвердження окремих показників.
Для нас дуже важливою є справедливість адресного розміщення
державного замовлення, надання можливості навчання за бюджетні кошти
кращим вступникам до вищих навчальних закладів. Забезпечення достовірності
даних є принципово важливим для розподілу місць державного та
регіонального замовлення.
У зв’язку з цим Міністерство освіти і науки України, керуючись
Конституцією України та статтею 53 Закону України «Про вищу освіту»,
оголошує про технічну перерву для опрацювання адресного розміщення
державного замовлення, яке буде оприлюднено не пізніше 18.00 год. 1 серпня
2017 року.
Вищим навчальним закладам надається час до 13.00 год. для завершення
робіт з перевірки правильності нарахування сільського коефіцієнту та внесення
цих та інших необхідних уточнень до ЄДЕБО. Доступ до бази буде закритий о
13.00 год. 1 серпня 2017 року.
Просимо керівництво приймальних комісій забезпечити виконання
необхідних дій по завершенню уточнення вхідних даних. Після 16.00 год. 1
серпня 2017 року необхідна кількість працівників приймальних комісій
повинна бути готова до отримання списків рекомендованих до зарахування та
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
їх друку. Звертаємо увагу, що цей процес не є одночасним для всіх навчальних
закладів і може зайняти до двох годин.
Во поют, как соловьи. Где правда, Брат!
официоза не было((,а хотелось бы
Как дела?
Помало втрачаю здоровий глузд
скоро глюки почнуться , і не треба буде нікуди йти вчитись
Зникли заяви з кабінету
Да вроде все на месте, хм.
У меня нет заяв
:D на одного конкурента меньше. Ладно, шучу. Срабатывает все через раз. Представь сколько народу повалило проверять массово свои заявки.
не переживайте, вони з'являться пізніше. В мене зранку таке вже було. Зайшла через 10 хв. - все з'явилося/
Мое сердце остановилось, мое сердце замерло.........
Только что по телевизору сказали, что ровно через час будут опубликованы списки поступивших.
прям все вузы через час? хотелось бы верить
"Телевізор" ще не вкурсі, що оприлюднення перенесли на 18.00 год. Невірна інформація.
Интересно кому верить телевизору или приказу?
Приказу. Журналісти готують матеріал для ефіру звечора. Вони не моніторять Накази.
http://old.mon.gov.ua/files/normative/2017-08-01/7790/421.pdf
не смотрите,люди,телевизор)))
Аж сердце упало. Я прочитал "списки потерпевших"
Оговорочка по Фрейду. Точно потерпевшие.
Які саме?
А что мы не потерпевшие от такой вступ.кампании ?Уже все успокоительные таблетки закончились.
День подання документів забрали.А чи додадуть?Коли квитки брать?Не так то легко переміститись з одного кінця України в інший
Еще одно проблема: жд билетов нет.Остается только автобус.
А потом быстро ноги в руки и до 12.00 часов 05 августа сдать документы, не успел пролетел.!!!!!!!!!!!
Звідки ми знаємо? Тут не сидять люди з МОН, не пиши дурню
Зайди на сайт МОН цю дурню сам(а)прочитаєш
Выполнение абитуринтами требований к зачислению

Абитуриенты, которые получили рекомендации, должны выполнить требования к зачислению на места государственного или регионального заказов до 12.00 часов 05 августа.

Зачисление абитуриентов, поступающих по государственным или региональным заказам, производится не позднее 12.00 часов 7 августа. Зачисление поступающих на обучение за счет целевых льготных государственных кредитов и за средства физических и юридических лиц (контракт) проводится не позднее 30 сентября 2017 года.
Если "оприлюднння списків після 18:00", то как быть со списками в Харьковских вузах на вступе?
с какими списками там ничего нет.Кинь ссылку где ты их увидел
Цьогорічний вступ - найгірший зі всіх! Ще не було такого, щоб діти спочатку не могли створити нормально ЕК, потім подати туди заяви, потім 40 тис. заяв розчинились...А тепер навіть вступити годі...Що то можна було робити від 26 липня по 31? Давно можна було перевірити і спокійно сидіти, чекати на 1 серпня
Так ні, в нас нічого не може бути просто й легко(((
Ну так. За 5 днів можна було 3 рази все перевірити
реально фигня. по сравнению с прошлым годом...мы думали,что учтут ошибки,а оно в разы хуже получилось(((
Но есть и плюсы. Если бы моя дочь поступала в этом году, то была бы на бюджете. Всё дело в том, что вузы с творческим конкурсом, где раньше не было бюджета, в этом году получат его.
.....и при этом уменьшился бюджет. просто прекрасно))
Правильно сделали, что урезали. А то в прошлом году бюджет получили даже те, у кого средний бал 122 (это из того, что я видела в педагогическом ВУЗе), может быть есть и ниже проходной бал... Лентяи и неучи в ВУЗах не должны учиться. А то тянем, тянем недоумков, а потом удивляемся, почему учителя так плохо преподают. А всё потому что таких в ВУЗы принимают и выпускают работать в школы...
Правильно сделали, что урезали. А то в прошлом году бюджет получили даже те, у кого средний бал 122 (это из того, что я видела в педагогическом ВУЗе), может быть есть и ниже проходной бал... Лентяи и неучи в ВУЗах не должны учиться. А то тянем, тянем недоумков, а потом удивляемся, почему учителя так плохо преподают. А всё потому что таких в ВУЗы принимают и выпускают работать в школы...
А як це зрозуміти, що абітурієнта ніде немає у списках? Це мій учень, який стверджує, що подавав документи до академії внутрішніх справ! Крім того, стверджує, що вже навіть поступив! Поясніть, що це означає?
Швидше всього він вас надурив)
Попросіть його, нехай надішле вам скрін зі свого електронного кабінету про те, що він "рекомендований до зарахування"
так це правда ,якщо універ внутрішніх справ Донецький чи то Луганс. то цих дітей ви у Вступі не побачите,але діти вже поступили.
Списків військових і, судячи з Вашого допису, мвс-них ВНЗ немає в загальному доступі.
мій однокласник минулого року вступав у Львівський державний університет внутрішніх справ,не на цивільну спеціальність, і тих списків немає і не було на вступ інфо, а він справді вступив і вже успішно закінчив 1 курс
так само друг вступив до Національної академії сухопутних військ імені Сагайдачного і списків не було
тому, я думаю,ваш учень каже правду
Моїх пяти однокласників теж нема, хоча вони кілька днів назад говорили що пройшли на бюджет
Ага, на бюджет вони пройшли, важайте
Лапшу гарно вішають на вуха
Академія МВС не виставила більшої половини спеціальностей, по яких був набір. Наприклад такі спеціальності як Досудове розслідування, або експерт-криміналіст....а абітурієнтів набирали і бюджет є там і вже зарахування є, але чомусь це все покрито таємницею, виставили лише платні спеціальності. Можливо щоб не бачили з якими балами набирають і завчасно не починали боятись поліцію? Бо там далеко не кращий контингент)))))
Ваш ученик Вас не обманывает.Зачисление вВУЗы МВД,МЧС..уже прошли.Некоторые уже проходят КБ.Здесь их в списках их не будет
Будуть перевіряти хто що вказував у документах олімпіад?
Звичайно,а якже інакше. І якщо навіть зараз прогледять,то після вступної кампанії буде ще одна перевірка. У цьому році виключили з КПІ студентів за подання неправдивої інформації при вступі до ВИШу.
Щоб они там все были здоровы! Разве такое можно делать? Давайте еще перенесем на миллион лет это. У детей и родителей уже никаких нервов нет!
Зранку руки трясуться. Заспокійливі не допомогли, до 18.00 інфаркт можна дістати.
А нерви дітям потім ніхто не відновить
Перенесено оприлюднення результатів до 18.00
Откуда такая информация? Мы звонили в приемную комиссию одного из вузов, сказали, что все по плану
письмо мон http://old.mon.gov.ua/files/normative/2017-08-01/7790/421.pdf
Читайте на сайті МОН оф.Листи МОН
А навіщо було всі ті олімпіади, мани, підготовчі курси враховувати. здавай собі ЗНО, якщо такий мудрий на 200 і не треба + 10б
ага, хіба СК врахувати))
Можна і СК не враховувати. ЗНО і все. Навіть без атестата. "Не всі діти, а особливо зі сіл мали можливість готуватися до олімпіад у розумних викладачів, відвідувати підготовчі курси, чи займатися у МАНах. Не шпиняйте вже стільки на той СК."
Підтримую
це сарказм
Ні, це крик душі. Одні 200 бальники. Це конкурс ЗНО чи додаткових балів?
По ходу конкурс 200 бальників Позавчора було 38. А нині вже 42. Де ще 4 взялося. До 18.00 ще появитиься зо 2 ,як перевірять
великорозумні квотники
все можно было сделать , но не по сканам их кабинетов , а по ранее сформированной базе!
согдасна,если рез ЗНО есть в базе и дост ввести номер сертиф,то и с номером аттестата так же само ввел номер и вся инфа - срелний балл,кто выдал город или село. И никому ничего не нужно было бы проверять.
Драсте! Вы как дети малые! А как потом махинации проводить?
+++++++++++++++++!
А еще -- хранить аттестаты в единой базе, как и ВНО.
Добрый день! Когда Вы планируете опубликовать списки ХТЭИ КНТЭУ? На Вступе уже есть.
Міністерство освіти і науки України інформує про завершення
необхідних процедур та готовність до здійснення адресного розміщення
державного замовлення. Параметри тестового запуску алгоритму свідчать про
виконання передбачених критеріїв правильності його роботи. Водночас, багато
вищих навчальних закладів звертається до Міністерства освіти і науки з
проханням надання додаткового часу для завершення перевірки правильності
здійсненого приймальними комісіями нарахування сільського коефіцієнту,
уточнення та підтвердження окремих показників.
Для нас дуже важливою є справедливість адресного розміщення
державного замовлення, надання можливості навчання за бюджетні кошти
кращим вступникам до вищих навчальних закладів. Забезпечення достовірності
даних є принципово важливим для розподілу місць державного та
регіонального замовлення.
У зв’язку з цим Міністерство освіти і науки України, керуючись
Конституцією України та статтею 53 Закону України «Про вищу освіту»,
оголошує про технічну перерву для опрацювання адресного розміщення
державного замовлення, яке буде оприлюднено не пізніше 18.00 год. 1 серпня
2017 року.
Вищим навчальним закладам надається час до 13.00 год. для завершення
робіт з перевірки правильності нарахування сільського коефіцієнту та внесення
цих та інших необхідних уточнень до ЄДЕБО. Доступ до бази буде закритий о
13.00 год. 1 серпня 2017 року.
Просимо керівництво приймальних комісій забезпечити виконання
необхідних дій по завершенню уточнення вхідних даних. Після 16.00 год. 1
серпня 2017 року необхідна кількість працівників приймальних комісій
повинна бути готова до отримання списків рекомендованих до зарахування та
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
їх друку. Звертаємо увагу, що цей процес не є одночасним для всіх навчальних
закладів і може зайняти до двох годин.
Анонім 10:34 01.08.17 Відповісти
Я не понимаю, они что не могли проверить это раньше. Такое впечатление, что они начинают все это в последний момент
Анонім 10:36 01.08.17 Відповісти
Расходимся, ребята...
Інфаркт можна дістати (
Вы не поняли, у Вас в принципе отсутствуют "пропозиції" этого ВУЗа.
і навіщо було робити той СК
Через нього стiльки проблем
Как же все это надоело!
Нервы сдают!
придумали дурні коефіцієнти, а тепер тягнуть час
хотели как лучше - получилось - как всегда!
для когось лучше, а хтось може через СК не потрапити на державне чи втратити стипендію
до чого тут стипендія?
не шарю
А потом опять перенесут на день и еще на день, а потом еще на день
Знов СК винен. Та МАНів, підготовчих курсів, олімпіад набагато більше
МАНи і олімпіадники заробили собі на ці бали, а не отримали ні за що
ну если они себе места на олимпиадах честно заработали, то кто им мешал зно на 200 баллов сдать?
Не всі діти, а особливо зі сіл мали можливість готуватися до олімпіад у розумних викладачів, відвідувати підготовчі курси, чи займатися у МАНах. Не шпиняйте вже стільки на той СК.
Ой не смішіть аудиторію, краще списки подивіться.
Одна учасниця МАН на Освіті в коментарях писала, як ті бали "заробляються": "Ваша робота бездоганна, але науковий керівник "недопрацював", вважай, не доніс , бо ти йому не дав.
100% нашо того гамна зараховувати,я про олімпіади. ну молодець що зайняв місце, ну але ми всі здавали зно, по ньому і треба проходити у ВНЗ
Час вони зісунули
Тільки чи хтось продовжить подачу домукентів на 1 день?!!!!
СУМНІВАЮСЬ....
А деякі діти вже й білети купили...
документів*
Я також думав 1-го вже поїхати, щоб в той день і подати
Я вже все наготувала, встала зранку, щоб їхати...Не судилось
що до цього часу робили??
Перенесли на 18:00
http://old.mon.gov.ua/files/normative/2017-08-01/7790/421.pdf
до 18.00. Це може бути чуть скоріше
но не раньше 13.00
а може і не бути
я думала, що приймальні комісії відразу перевіряють всі документи в кабінеті, а виявляється, що тільки тепер почали
Вони там каву пили, а шо
а что там проверять? есть аттестат выданный сельской школой, есть справка от сельрады. а если сельсктий коэф насчитан от киевской гимназии или полтавского лицея - то кто его пропустил и по какой причине?
КАК проверить???
алгоритм?
проверить пол миллиона заяв!
с чем сверять????
Все реально. Для одного вузу не так і багато. Тим більше на кожен факультет своя приймальна комісія
хоть яка-небудь ясність. почекаємо
Проблема цієї вступної кампанії у відсутності електронних баз всіх атестатів, олімпіад, робіт МАН. Якби такі речі були, то не потрібно було б нічого підвантажувати в ел. кабінет і, як наслідок, пізніше перевіряти ці документи :С
Это вообще - полный бред!
каждый мог вкладывать в кабинете любую картинку (для баллов) и это не реально все проверить! не реально!
проверить это возможно только по базам! если их нет - до свидания!
ну чому нереально? наприклад, якщо 1100 заяв?
Міністерство освіти і науки України інформує про завершення
необхідних процедур та готовність до здійснення адресного розміщення
державного замовлення. Параметри тестового запуску алгоритму свідчать про
виконання передбачених критеріїв правильності його роботи. Водночас, багато
вищих навчальних закладів звертається до Міністерства освіти і науки з
проханням надання додаткового часу для завершення перевірки правильності
здійсненого приймальними комісіями нарахування сільського коефіцієнту,
уточнення та підтвердження окремих показників.
Для нас дуже важливою є справедливість адресного розміщення
державного замовлення, надання можливості навчання за бюджетні кошти
кращим вступникам до вищих навчальних закладів. Забезпечення достовірності
даних є принципово важливим для розподілу місць державного та
регіонального замовлення.
У зв’язку з цим Міністерство освіти і науки України, керуючись
Конституцією України та статтею 53 Закону України «Про вищу освіту»,
оголошує про технічну перерву для опрацювання адресного розміщення
державного замовлення, яке буде оприлюднено не пізніше 18.00 год. 1 серпня
2017 року.
Вищим навчальним закладам надається час до 13.00 год. для завершення
робіт з перевірки правильності нарахування сільського коефіцієнту та внесення
цих та інших необхідних уточнень до ЄДЕБО. Доступ до бази буде закритий о
13.00 год. 1 серпня 2017 року.
Просимо керівництво приймальних комісій забезпечити виконання
необхідних дій по завершенню уточнення вхідних даних. Після 16.00 год. 1
серпня 2017 року необхідна кількість працівників приймальних комісій
повинна бути готова до отримання списків рекомендованих до зарахування та
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
їх друку. Звертаємо увагу, що цей процес не є одночасним для всіх навчальних
закладів і може зайняти до двох годин.
Я не понимаю, они что не могли проверить это раньше. Такое впечатление, что они начинают все это в последний момент
Расходимся, ребята...
Дурдом
І так всі на нервах, так вони взагалі доведуть тих дітей
Чого і треба було ждати !
«Верифікація проводиться для того, щоб перевірити адекватність даних вступників, виявити та виправити помилки. Особливу увагу було зосереджено на верифікації середнього балу атестату, сільського коефіцієнту, крім того, у нас була частина абітурієнтів, які поставили собі бонуси як переможці олімпіад, хоча насправді вони такими не є. Окремо під час верифікації заяв перевіряється правильність розрахунку конкурсного бала», – зазначила Гриневич.
Пускай побыстрее
Чудесная новость!!!А до этого чем вы думали???Как проверяли???Успокоили!
Інсайд інфа.

До 18 списків не будеш, не встигають опрацювати заяви по вчорашньому наказу
У зв’язку з цим Міністерство освіти і науки України, керуючись
Конституцією України та статтею 53 Закону України «Про вищу освіту»,
оголошує про технічну перерву для опрацювання адресного розміщення
державного замовлення, яке буде оприлюднено не пізніше 18.00 год. 1 серпня
2017 року.
Вищим навчальним закладам надається час до 13.00 год. для завершення
робіт з перевірки правильності нарахування сільського коефіцієнту та внесення
цих та інших необхідних уточнень до ЄДЕБО. Доступ до бази буде закритий о
13.00 год. 1 серпня 2017 року.
Просимо керівництво приймальних комісій забезпечити виконання
необхідних дій по завершенню уточнення вхідних даних. Після 16.00 год. 1
серпня 2017 року необхідна кількість працівників приймальних комісій
повинна бути готова до отримання списків рекомендованих до зарахування та
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
їх друку. Звертаємо увагу, що цей процес не є одночасним для всіх навчальних
закладів і може зайняти до двох годин.
Заступник Міністра
Бляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Дурдом.Они не знали раньше,что нужно проверять СК ?
http://old.mon.gov.ua/files/normative/2017-08-01/7790/421.pdf
У зв’язку з цим Міністерство освіти і науки України, керуючись
Конституцією України та статтею 53 Закону України «Про вищу освіту»,
оголошує про технічну перерву для опрацювання адресного розміщення
державного замовлення, яке буде оприлюднено не пізніше 18.00 год. 1 серпня
2017 року.
Вищим навчальним закладам надається час до 13.00 год. для завершення
робіт з перевірки правильності нарахування сільського коефіцієнту та внесення
цих та інших необхідних уточнень до ЄДЕБО. Доступ до бази буде закритий о
13.00 год. 1 серпня 2017 року
Всем удачи с поступлением! Я в вас верю!
є у когось рекомендовано на державне?
Всі діти вступлять кому не вистачить бюджетних місць то на контракті обов'язково знайдеться місце.Розумію , що нема коштів, але освіту треба мати кожному - на те є батьки, які не дадуть щоб їхня дитина була без освіти.
З такою кількістю "відмінників"можна і на платне не пройти
А якщо у батьків коштів ледь на проживання(виживання) вистачає? Вам легко казати!
Що означає Допущено?
Що ти на державному:)
Ха ха дуже смішно)))
допущено до конкурсу
що ти береш участь у конкурсі на бюджет(!) або на контракт, відповідно до того , на що подавав
Уже есть такой статус?
У всіх такий статус уже має бути давно..
Не удается получить доступ к сайту

Превышено время ожидания ответа от сайта cabinet.osvitavsim.org.ua.
Ну і чо. Все появиться. як завжди
Да просто ВСЕ сидят в эл.кабинетах, вот и глючит...
у мене взагалі подані заяви відсутні
Бо всі туди заходять. Може не заходьте. Чуть пізніше, там і
Не подобається, що затягують, (бо за 2 години не реально все зробити так як тркеба), не подобається, що немає роз'яснення МОНУ...
http://osvita.ua/blogs/56693/
Невже можуть не встигнути до 12,00?
Добрый день! Когда Вы планируете опубликовать списки ХТЭИ КНТЭУ? На Вступе уже есть.
О , діти проснулись, навіть хвилюватись трішки почали.Чи то їх розпирає від цікавості.Бажаю всим дітям удачі і зайняти бюджетне місце в омріяному ВУЗІ.
Я тоже желаю всем деткам бюджета в любимом ВУЗе, на любимую специальность!
Пускай Боженька поможет!
Чому в нашій країні все як завжди?
А що тобі не подобається?
Інакше ніколи не буде..
Йдемо поп'ємо кави, поїмо щось смачненького, а там і списки будуть
це дійсно , бо хто знає, коли ми вже їсти будемо
є у когось рекомендовано на державне?