Зачекайте...
Головна → Гостьова книга

Новий коментар

а що означає виділення білим та сірим шрифтом?
Навіщо давати паролі до особистого кабінету? Ви ж всеодно висвітлюєте особисту інформацію абітурієнтів!
ШАНОВНІ ВСТУПНИКИ! Заспокойтеся, дихайте на повні груди, не нервуйтеся! Наближається ваш час, вирішальний, доленосний. Бажаю вам всім удачі, стати студентами омріяних ВНЗ.)))
Дя-я-я-якую!)
Смішно,звичайно,але я навіть у календарі дні до 1-го серпня відмічаю червоними хрестиками)
Типу,апокалипсис близько)
повністю згодна з попередніми коментаторами
Согласен полностью, что за диискроменация? в прошлом году такого не было!
Якщо Ви так написали то слово,ще й в такому контексті то я тоже б не хотіла на ваші бали дивиться((
Шкода, що тут не можна оцінювати коментарі, я би Вам 5+ поставила)))
Та не від показу ваших балів залежить ваш вступ! Не про те переживаєте. Зараз вам треба думати, чи будете студентами. Ви витрачаєте час і свою молоду енергію даремно. Показ ваших балів з кожного предмета ЗНО не є розголошенням таємної інформації. А мені, наприклад, не зрозуміло, як середній бал атестата 10,5, а ЗНО - 143; 138,5; 164. Соромно!!! Вчитися треба було, ваші шкільні оцінки не відповідають дійсності. Вам їх ставили за гарні очі (або батьки правильно попросили). Працюю в школі, маю право так стверджувати. От через це ви й не хочете, щоб ваші бали бачили люди, які вас знають. І піднімати тут галас не потрібно. Знайте собі ціну! Нікого не хотіла образити.
саме тому треба показувати всі складові загального конкурсного балу
иногда при равных баллах судьбу решает только результат профильного ЗНО...именно сейчас видно балл профильного...
я в шоке,ребята! я вижу не один такой..многие,кто не доволен "новому дизайну сайта" .. прошу как нормальных людей,уберите баллы ЗНО,пусть будет общая сумма..мне этого было достаточно..да и многие радуются лишь потому,что можно посмотреть результаты знакомых..конфиденциальная информация,да конечно! сделали смех ,вот и всё
Что за бред,почему видно все баллы? я не согласна с этим,сделайте общую сумму и всё,почему именно в нашем году открыли??? все люди,как люди,нормально сдали и свои результаты только они знали ,хотя они тоже подавали в ВУЗи и тоже соглашались с правилами поступления,но почему-то никто их баллы не обнародовал !! перестаньте страдать,сделайте всё так,как было раньше!
В 2011 теж були відкриті
я теж не згодна,чому показують бали! навіщо тоді було "це все секрет,тільки ти можеш це знати"! я обурена,зробіть як і раніше тільки загальну суму! а на вступ інфо хай,що хочуть те і роблять,а тут будь ласка,зробіть по-старому,так як раніше було
заберіть бали ЗНО! що за .. хай вже б були на вступ інфо..там хоть тільки тоді,коли курсор наводиш! раз вам так хочеться ,то зробіть і тут так ..а то багато хто не задоволений!!
На вступ інфо тепер немає суми, тільки по предметам.
скажите пожалуйста, почему у меня в графе наихудшая позиция стоит знак вопроса?
По-моему, у вас на сайте время "спешит" на пол-часа.
А у 2 та 3 хвилі відбирають тільки тих хто подав оригінали?
Нісенітниця.
Будь-ласка,поясніть,що таке найкраща/найгірша позиції,та чи варто звертати увагу на ці цифри
Пояснення ви можете знайти під конкурсною таблицею.
А варто звертати увагу на ці цифри? Адже,я читала,що по цих цифрах можна визначити,чи пройдеш ти на бюджет,чи ні.
Якщо обидві зелені - пройдеш
а якщо друга цифра не зелена,є шанси?
Скажіть, будьласка, чи може у вступника бути зазначено 4 (чотитри) заяви у одному ВИШі?
мой друг подал уже 9 ..
В ОДНО вісщее учебное заведение? Или друг факир, или правила для всех разніе! Насколько мне известно, в ОДИН ВУЗ не более чем 3 заявления!
Може. Якщо одна й та ж спеціальність, але на різних факультетах, - то це зараховується як одна заява.
Але перед подачею 4 заяви, рекомендую перечитати правила, оскільки не у всіх ВНЗ діє таке правило. Лиш можу сказати, що в КПІ точно так робити можна, а в КНУ - не можна.
Изаиняюсь что в это сообщение пишу, но подругому не могу
Мне в приемной комиссии сказали что серый цвет - это не рекомендован на эту специальность(какую подавал)
Это правда?
На vstup.info так воно і є.
Але тут сірим кольором виділено абітурієнта, який подав оригінал на інший напрям.
Так дело в том что мой одногруппник тоже поступает так как я, но у него желтый цвет, а у меня серый, оригиналы оба сдали
Что значит, сказали, что не рекомендован? Ещё никто не рекомендован, всё начнётся 1 августа. А на счёт оригиналов, скорее всего не отметили, обратитесь в приёмную комиссию.
Вже почали рекомендувати та зараховувати, якщо вірити статистиці на ІС "Конкурс".
Жовтий колір - оригінал подано на цю спеціальність, сірий - на іншу спеціальність, але в межах цього факультету.
Та не вмежах цього факультету, а взагалі в інше місце.
Як скажете...
Так я в списке стою рядом со своим одногруппником, мы вместе подавали на 2 одинаковых специальности, но на двух этих специальностях у него желтый цвет, а у меня на 1 желтый, на 2 серый( но там где желтый, там я низко нахожусь, т.е на бюджет не попаду там)
А якщо , я , наприклад , не хочу щоб хтось бачив мої бали ? Навіщо тут вказують таку інформацію , вона повинна бути кондефіційною.
А якщо я, наприклад, не хочу знущання з української мови, продемонстроване минулим оратором? Може, після відкриття балів хоч стимул до навчання з'явиться..
Набридли плакати, потрібно було вчитися,а не в доту грати чи д**у лизати вчителям ради атестату.
я,наприклад,теж не хочу щоб бачили мої бали зно,це порушення прав!!приберіть а??
Подаючи заяву до ВНЗ, Ви погоджувалися з правилами вступу.
Та й навіть якщо тут приберуть бали ЗНО, їх все одно буде видно на vstup.info... Тому просто заспокойтесь...
Знов за рибу гроші. (Це прислів'я українське). А тепер по суті. Скільки раз можна пояснювати, що ваші бали є не лише тут??? На vstup.info також розміщена така інформація. А ще вас можна побачити. ВКонтакте. І дізнатися, звідки ви, і т.д. Не замислювались? Вам наразі треба перейматися тим, станете ви студентом чи ні, а не "страдать ерундой".
Підтримую! Я також проти. Дивно, що на сторонньоиу ресурсі міститься конфіденційна інформація.
Це НЕ конфіденційна інформація, оскільки ви дали згоду на розголошення персональних даних при подачі документів в приймальну комісію.
Вступ.info - зовсім не сторонній ресурс. Й виш, який дозволив публікувати(точніше ви дозволили йому), теж не стороння організація
що означають синій, жовтий та біллий кольори в рядках з призвіщами?
Ви знущаєтесь?
аау,шановні,ви ж абітурієнти!це практично дорослі люди,а не можете дати собі ради з найелементарнішими позначками.Невже важко полистати трохи донизу,і не набридати дибільними питаннями
Та нічого ці кольори не означають. Якщо до цих пір не зрозуміли... Там ще й плюси якісь є. Ви їх бачили? В яких колонках, не звернули уваги? Як можна бути такими безтолковими?
білий? :D Це фон
Синій? Я думав це сірий. Моя жизнь не станет прежней
я подав електронну заяву і коли пишу пошук абітурієнтів мене знаходить і знаходить шо подав у політехнікуале чому мене немає в списку абітрієнтів?
Чекайте оновлення бази даних.
що означають синій, жовтий та біллий кольори в рядках з призвіщами?
Ви знущаєтесь?
:-) 18:57 25.07.14 Відповісти
Жёлтый- поданы оригиналы.
Серый поданы оригиналы на другой факультет в этом же Вузе.
Чисто нюансове питання. Що позначають у рейтингах рядки жовтого та сірого кольору?
Справжня Бандерівка 18:37 25.07.14 Відповісти Анон ⤴
100-% потрапляння на бюджет - це коли найкраща та найгірша позиції зеленого кольору. При чому зважувати на це потрібно після 1 серпня, Як тільки обидві позиції "позеленіють" - біжіть в приймальну комісію з оригіналами, це бюджет. Однак, наголошую, що дані, розміщені на цьому сайті, запізнюютья порівняно з реальним станом речей. В деяких неспритних вишах запізнення складає близько двох діб. Тому свої реальні позиції уточнюйте безпосередньо у приймальній комісії!
Жёлтый- поданы оригиналы.серый поданы оригиналы на другой факультет в этом же Вузе.
... в любом вузе
Что обозначает зелёный цвет у колонке найкраща й найгірша позиция ?
Справжня Бандерівка 18:37 25.07.14 Відповісти
100-% потрапляння на бюджет - це коли найкраща та найгірша позиції зеленого кольору. При чому зважувати на це потрібно після 1 серпня, Як тільки обидві позиції "позеленіють" - біжіть в приймальну комісію з оригіналами, це бюджет. Однак, наголошую, що дані, розміщені на цьому сайті, запізнюютья порівняно з реальним станом речей. В деяких неспритних вишах запізнення складає близько двох діб. Тому свої реальні позиції уточнюйте безпосередньо у приймальній комісії!
Підкажіть будь-ласка, при введені свого прізвища, ім'я, по батькові показує, що знайдено 53 заяви (тобто не один я з таким ПІБ), але показано 30 заяв, половину своїх заяв не можу переглянути. Як розгорнути чи переглянути всі заяви? Дякую
Только самому придётся искать себя в рейтинговых списках.
Звичайно так і роблю (відслідковую безпосередньо рейтинг в самих вузах та на вступ.інфо, але хотілось би розгорнути всі свої заяви ще на цьому сайті. Можливо є варіант?
Если сменить фамилию на более редкую уже не успеешь,то нет(
Підкажіть будь-ласка, при введені свого прізвища, ім'я, по батькові показує, що знайдено 53 заяви (тобто не один я з таким ПІБ), але показано 30 заяв, половину своїх заяв не можу переглянути. Як розгорнути чи переглянути всі заяви? Дякую
Якщо при першій хвилі проходжу в один із ВНЗ, але мрію навчатись в іншому ВНЗ, чи можна при другій-третій хвилі забирати документи з першого вузу та подати в інший?
Если Вы подали в другой ВУЗ копии то можете их на оригиналы поменять в любой день до конца конкурса.
Скажіть будь ласка як скасувати електронну заяву ?
Можна скасувати. З паспортом в приймальній комісії особисто.
Навіщо створювати сайт якщо не можете його супроводжувати? Інформація по екзаменам не поновлюється
Це-приватний ресурс, створений для допомоги абітурієнтам. Якщо він не є для Вас зручний, Ви можете користуватись будь-яким іншим на Ваш вибір. Інформацію по єкзаменам спостерігайте на офіційних сайтах вишів та в приймальних комісіях. Тут інформація з`явиться не скоріше, ніж потрапить на вступ-інфо.
На вступ-інфо інформція вже як два дні змінилась, а у вас ні -ви ж приватний сайт, там державний, не можете встигати - не потрібно тоді і старатись, і робити - аби робити для "галочки"
Неправда! Затримка - максимум 1 лень. Не перебільшуйте. Крім того, якщо затримка була б еавіть в 2 дня, подача інформації все-таки залишається дуже інформативною і кориснішою, ніж на інших сайтів
І все ж, якщо вам тут не подобажться, ви можете відстежувати себе на "конкурсі", тримаючи 15 закладок в браузері
Хочу подякувати адміністраторам сайту за відповіді,дуже допомагаєте.
Підтримую!!! Велика вдячність ЛЮДИНІ за роботу! А невдоволені завжди були, є і будуть. Не звертаймо на них уваги,
Мы полностью на Вашей стороне,не обращайте внимание на эту истерику.не бросайте нас за неделю до финиша,пожалуйста!!!вы так долго помогали нам,продолжайте в том же духе ---ПОВЕРЬТЕ,БЛАГОДАРНЫХ В ТЫСЯЧИ БОЛЬШЕ!я и прошлые года имею ввиду.
Навіщо Вам дивитися сайт, який Вам не подобається? Мазохізм полюбляєте? Не хочете - не дивіться собі.
До адміністраторів - не звертайте увагу на дурнуватих людей, працюйте й надалі!!! Ви це робите досить добре!
Скажіть ,будь ласка, як часто оновлюються дані в рейтинговій таблиці. Я подала оригінал 3 дні назад, але в таблиці це не відображено. Де ж тоді прозорість інформації.
На вступ-інфо є така відмітка? Ящо є, то тут з`явиться після чергового оновлення, якщо досі нема - дзвоніть у приймальну комісію, значить вони не подали цих даних до ЄДБЕО. А взагалі багато вишів запізнюються з поданням даних на добу-дві, додайте необхідність дочекатись оновлення, то й вийде, що на третій-четвертий день тільки інформація з`являється тут.
Доброго дня . скажіть будь ласка до першого числа .списки абітурієнтів будуть передивлятися . ?(тобто що всі позиції можуть змінитися ? )
Звичайно! По-перше, до першого числа ще є можливість подати заяву на вступ. По-друге, хтось може принести оригінали, а хтось, навпаки, забрати. Так що остаточна картина невідома.
Підкажіть будь ласка , в мене сума балів по предметах ЗНО 461 , а в інформ. 424,5 - це що помилка? Сума балів атестату вказана вірно 38,5 , а сума по ЗНО - не вірно. Що робити? Куди можна звернутися, щоб виправити інформацію? Надавали дані в КПІ .
Перечитайте правила вступу. Укр. мова та літ. множиться на коефіцієнт 0,75.
як порахувати бал атестату в 200-бальній шкалі?
http://dnevnik.bigmir.net/article/987296/
у меня проходной на контракт в ВУЗ 558.1, а у меня 624,6))это норм?)
Вы все так понятно написали!?
та вроде норм)проходной балл на контракт в 2013 был 558,1, а мой 624,6(с переводом в 200-бальную шкалу)вот думаю есть ли шанс))
Конечно, на контракт 100% поступите.
Думаю,пойдет!А ещё учитывая,что меньше в этом году абитуриентов.
Краще б не додавали цю колонку з найкр./найг. позиціями, а то від них тільки гемору більше, ніхто второпати ніяк не ладен що воно :D
Ну то й не дивіться на цю колонку! Не зациклюйтесь на ній, чекайте 1 серпня.
Это тест!кто как соображает..многие завалили(
Дійсно корисно було б із позиції вилучати пільговиків. А то кожен раз від моєї 64 позиції потрібно віднімати 43 пільговиків
А найкраща позиція ніякої корисної інформації не несе, взагалі ніякої
Інформації не несе, зате вона дає надію))))
Хіба тим, хто не розуміє, що це за поле) А таких багато(
Якщо я понесла копії документів у навчальний заклад 1 на держзамовлення, а потім хочу понести копії в н.з.2 на держзам., то чи потрібно забирати копії з першого (оригінали віднесу до 11, а копій в мене багато))
Ви можете порозносити свої заяви у 5 ВНЗ (у кожен по 3 факульт., тобто на 15 факульт.), а оригінали тримайте у себе і чекайте хвиль. Як тільки дізнаєтесь, що десь проходити на бюджет - хапайте оригінали і біжіть в приймальну комісію.
Скажіть будь ласка якщо в мене найкраща позиція зеленого кольору 80, а найгірша чорного 2095, чи є в мене шанс вступити на контракт , якщо всього місць 500, а бюджетних 100?
Порівняйте свій бал з минулорічим прохідним, попередньо порахувавши атестат за 200-бальною шкалою. Якщо Ваш бал вищий - велика імовірність потрапити в цей виш.
Если уже 79 человек из 100 сдали оригиналы сюда,то шансов мало попасть на бюджет к ним,разве что контракт останется,так что сдавай ещё куда нибудь документы(копии в смысле).
що означає зелений колір в найкращій позиції?
Зелений колір,це як у світлофора - поки що можна проїхати) Тобто,станом на данний момент Ви проходите на бюджет) Але з 1 серпня,наскільки я знаю,все може круто змінитися. Бажаю Вам не побачити "червоного" кольору)
я перепрошую, але ви говорите за найкращу позицію чи рейтинговий номер?
в мене на одному факультеті я в списку 106 і немає зеленого кольору а просто знак питання що оз.. знак питання???
у мене майже кругом зелений, лише на одному факультеті сірий. невже кругом на державне прохожу?
100-% потрапляння на бюджет - це коли найкраща та найгірша позиції зеленого кольору. При чому зважувати на це потрібно після 1 серпня, Як тільки обидві позиції "позеленіють" - біжіть в приймальну комісію з оригіналами, це бюджет. Однак, наголошую, що дані, розміщені на цьому сайті, запізнюютья порівняно з реальним станом речей. В деяких неспритних вишах запізнення складає близько двох діб. Тому свої реальні позиції уточнюйте безпосередньо у приймальній комісії!
Люди!!!!!!!!! Ви читати вмієте??????? Після таблиці із заявами є пояснення. Це не реальні числа, а уявні. Як може бути, якщо.......
На якому сайті можно подивитись свій реальний стан на даний момент у тому чи іншому виші ,якщо Ви кажете,що цей сайт може бути не правдивим?
"Найсвіжіша" інформація має бути на сайтах ВНЗ. Тому насамперед там і треба дивитись. Vstup.info цього року працює препогано. Ось і зараз сайт недоступний.
напишіть ще раз будь ласка про ці позиції!!!! що значить зелений колір з лівого боку
Скажіть процент цільовиків у Полтавський національний педагогічний університет на факультет філології (англійська)?
Думаєте у відвідувачів цього сайту( в адмінів також) є якісь суперсили, які ви не маєте, і вони можуть моментально все знаходити? Ніхто нічого не має. Гугл в допомлгу. Потрібно звикати до цього. В кніверситеті нвхто замість вач нічого не буде шуккти, тим більше, коли цьої інформації навіть в гуглі не буде. Якщо я б вщявся шукати цільовиків для вас, я б відвідав сайт вишу, відкрив би розділ для абітурієнтів або вступ і ,грубо кажучи, почав би перебирати веб-сторінки, шукаючи потрібну інформацію
Мені подзвонили з ВНЗ і попрохали сьогодні-завтра принести їм оригінали документів. Чи це законно?
Ваша позиція в списку відповідає їх проханню? Деякі виші, особливо ті, де багато бюджетних місць, пропонують абітурієнтам, які скоріше за все будуть рекомендовані у 1-й хвилі привозити документи завчасно, аби уникнути черг та натовпу першого серпня. Так само можуть вчинити стосовно абітурієнтів, які проживають далеко від вишу, адже на доїзд потрібен час. Власне, Одеська юридична академія, яка має близько 100 бюджетних місць на кожному напрямку, чинить саме так. Зрозуміло, що офіційно список 1-ї хвилі буде оприлюднений тільки 1-го серня, а перше зарахування відбудеться 5-го. Тому вирішуйте самі, чи везти доументи вже, чи дочекатись офіційних списків.
Думаю.да.если не большой конкурс и Вас высокий бал..вы не единственный кому уже позвонили.
Ух ти!
Мені б так швидко дізнатись такий важливий у цей життевий період результат!
Заздрю Вам білою заздрістю)
Чому мене досі немає в списках абітурієнтів? Документи були подані ще 14 липня.
Ого! Тільки на одному напрямі нема, чи на всіх? Якщо на одному, то терміново дзвоніть до ПК, якщо на всіх - Ви, певно, неправильно друкуєте свої дані. Тут можна зарадити - знайдіть себе в будь-якому рейтинговому списку та скопіюйте своє ПІБ, слідкуйте лишень, аби зайві пробіли не скопіювати.
Та ні в мене творчий крнкурс,тому документи я більше подати не можу.На сайті обраного ВУЗу я є в списках,а на abit-poisk.org.ua немає.Чи можне це якось виправити?
Зверніться у приймальну комісію! Це питання саме до них.
Тобто цю помилку допустила ПК,коли мала внести мої дані.Це їхня спарва?
Якщо вони не подали дані до ЄДЕБО, то Ви не побачите себе ні в системі "Конкурс", ні на цьому сайті. А взагалі списки по Вашій спеціальності присутні?
присутні
Скажіть,чи всі вузи будуть приймати ел.реєстрацію чи оигінали до 1 числа,чи є виключення?
Правила вступу для всіх однакові. Оригінал маєте право подати після рекомндації, або не пізніше 11 серпня, якщо плануєте пройти на бюджет за добором. На контракт можна і пізніше. Зареєструвати заяву, байдуже, в електронному чи паперовому вигляді, можна лише до 1-го числа.
абітуріент 19:23 24.07.14 Відповісти
хто знає такий сайт де все пише про абітурієнта і є його фото
Це точно) вже знайшла більшу половину тих осіб, які подали документи на мої факультети))
Вам треба досьє на когось?
ребят, кто с харькова???какая ситуация у вас??а то мама боится отпускать учится в харькове(((
тем саме...Не відпускають,але спокійно там все...
я тоже так думаю, но не пускают:(((((((а если пустит то будет волноватся, но я лично не вижу оснований для волнения.
У нас нібито все добре... А де саме ви плануєте навчатися?
Слава Україні
Какая разница между подачей оригинала и копии документов?
1... 917 ...996