МКХДМА
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
М
|
Прикладна механіка |
20 | 50 | 30 | 30 | 16 |
|
М
|
Прикладна механіка |
20 | 75 | 55 | 29 | 16 |
|
М
|
Суднобудування |
20 | 50 | 30 | 32 | 19 |
|
М
|
Суднобудування |
20 | 50 | 30 | 47 | 19 |
|
М
|
Суднобудування |
20 | 50 | 30 | 33 | 17 |
|
М
|
Річковий та морський транспорт |
82 | 200 | 118 | 293 | 198 |
|
М
|
Річковий та морський транспорт |
53 | 150 | 97 | 285 | 198 |
|
М
|
Річковий та морський транспорт |
40 | 100 | 60 | 224 | 198 |
|
М2
|
Прикладна механіка |
— | 30 | 30 | 8 | 3 |
|
М2
|
Прикладна механіка |
— | 55 | 55 | 12 | 3 |
|
М2
|
Суднобудування |
— | 30 | 30 | 12 | — |
|
М2
|
Суднобудування |
— | 30 | 30 | 11 | — |
|
М2
|
Суднобудування |
— | 30 | 30 | 15 | 0 |
|