«ПКДВНЗ» КНУ
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
М2
|
Залізничний транспорт |
— | 21 | 18 | 1 | 0 |
|
М2
|
Залізничний транспорт |
— | 6 | 5 | 0 | 0 |
|
М2
|
Залізничний транспорт |
— | 43 | 43 | 4 | 0 |
|
М
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті |
n/a | 25 | 5 | 33 | — |
|
М2
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті |
— | 6 | 5 | 3 | — |
|
М2
|
Залізничний транспорт |
— | 43 | 43 | 0 | 0 |
|
М2
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті |
— | 38 | 37 | 1 | — |
|
М
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
25 | 50 | 25 | 127 | 24 |
|
М
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
20 | 30 | 10 | 108 | 21 |
|
М
|
Залізничний транспорт |
56 | 120 | 64 | 115 | 77 |
|
М
|
Залізничний транспорт |
24 | 30 | 6 | 146 | 77 |
|
М
|
Залізничний транспорт |
21 | 40 | 19 | 82 | 77 |
|
М
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті |
25 | 65 | 40 | 94 | — |
|
М
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті |
21 | 30 | 9 | 88 | — |
|
М2
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
— | 28 | 27 | 4 | 0 |
|
М2
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
— | 11 | 7 | 0 | 0 |
|