УДУЗТ
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Б
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
45 max | 100 | 55 | 74 | — |
|
Б
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
30 max | 100 | 70 | 57 | — |
|
Б
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
20 max | 100 | 80 | 66 | — |
|
Б
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
— | 50 | 50 | 38 | — |
|
Б
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
— | 50 | 50 | 60 | — |
|
Б
|
Публічне управління та адміністрування Економічний |
10 max | 75 | 65 | 121 | 100 |
|
БМ
|
Економіка Економічний |
— | 10 | 10 | 9 | 1 |
|
БМ
|
Облік і оподаткування Економічний |
— | 20 | 20 | 2 | 0 |
|
БМ
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
n/a | 5 | 5 | 12 | 18 |
|
БМ
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | 2 | 2 | 4 | 18 |
|
БМ
|
Менеджмент Економічний |
— | 10 | 10 | 0 | 1 |
|
БМ
|
Менеджмент Економічний |
— | 5 | 5 | 0 | 1 |
|
БМ
|
Маркетинг Економічний |
— | 5 | 5 | 1 | 0 |
|
БМ
|
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність Економічний |
— | 20 | 20 | 1 | 0 |
|
БМ
|
Комп’ютерна інженерія Інформаційно-керуючих систем та технологій |
n/a | 20 | 15 | 13 | — |
|
БМ
|
Інформаційні системи та технології Інформаційно-керуючих систем та технологій |
n/a | 25 | 20 | 12 | — |
|
БМ
|
Галузеве машинобудування Будівельний |
n/a | 30 | 20 | 18 | 15 |
|
БМ
|
Галузеве машинобудування Будівельний |
n/a | 10 | 10 | 0 | 15 |
|
БМ
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Механіко-енергетичний |
n/a | 2 | 2 | 2 | 10 |
|
БМ
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Механіко-енергетичний |
n/a | 10 | 10 | 1 | 10 |
|
БМ
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Механіко-енергетичний |
n/a | 25 | 18 | 13 | 10 |
|
БМ
|
Теплоенергетика Механіко-енергетичний |
n/a | 20 | 10 | 17 | 13 |
|
БМ
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології Інформаційно-керуючих систем та технологій |
n/a | 50 | 30 | 28 | 19 |
|
БМ
|
Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка Механіко-енергетичний |
n/a | 15 | 15 | 3 | — |
|
БМ
|
Телекомунікації та радіотехніка Інформаційно-керуючих систем та технологій |
n/a | 10 | 5 | 5 | 0 |
|
БМ
|
Будівництво та цивільна інженерія Будівельний |
n/a | 30 | 25 | 10 | 10 |
|
БМ
|
Будівництво та цивільна інженерія Будівельний |
n/a | 30 | 20 | 14 | 12 |
|
БМ
|
Залізничний транспорт Будівельний |
n/a | 25 | 25 | 0 | 24 |
|
БМ
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
n/a | 35 | 5 | 41 | 41 |
|
БМ
|
Залізничний транспорт Будівельний |
n/a | 50 | 30 | 26 | 24 |
|
БМ
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
n/a | 30 | 10 | 31 | 41 |
|
БМ
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
n/a | 30 | 3 | 31 | 41 |
|
БМ
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
n/a | 10 | 7 | 4 | — |
|
БМ
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
n/a | 59 | 19 | 55 | — |
|
БМ
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
— | 1 | 1 | 0 | — |
|
Б
|
Філологія / германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська Навчально-науковий центр гуманітарної освіти |
10 max | 25 | 15 | 252 | 226 |
|
Б
|
Економіка Економічний |
10 max | 40 | 30 | 78 | 168 |
|
Б
|
Економіка Економічний |
— | 10 | 10 | 48 | 168 |
|
Б
|
Облік і оподаткування Економічний |
10 max | 15 | 5 | 43 | 42 |
|
Б
|
Облік і оподаткування Економічний |
— | 15 | 15 | 26 | 42 |
|
Б
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | 10 | 10 | 37 | 42 |
|
Б
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
10 max | 20 | 10 | 46 | 42 |
|
Б
|
Менеджмент Економічний |
— | 20 | 20 | 54 | 56 |
|
Б
|
Менеджмент Економічний |
10 max | 25 | 15 | 79 | 56 |
|
Б
|
Менеджмент Економічний |
— | 20 | 20 | 74 | 56 |
|
Б
|
Менеджмент Економічний |
— | 25 | 81 | — |
|
|
Б
|
Маркетинг Економічний |
10 max | 10 | 52 | 60 |
|
|
Б
|
Маркетинг Економічний |
— | 15 | 15 | 64 | 60 |
|
Б
|
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність Економічний |
— | 30 | 30 | 56 | 88 |
|
Б
|
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність Економічний |
10 max | 20 | 10 | 47 | 88 |
|
Б
|
Комп’ютерна інженерія Інформаційно-керуючих систем та технологій |
— | 15 | 15 | 40 | 32 |
|
Б
|
Комп’ютерна інженерія Інформаційно-керуючих систем та технологій |
36 max | 40 | 4 | 69 | 32 |
|
Б
|
Інформаційні системи та технології Інформаційно-керуючих систем та технологій |
10 max | 20 | 10 | 38 | 22 |
|
Б
|
Інформаційні системи та технології Інформаційно-керуючих систем та технологій |
— | 5 | 5 | 29 | 22 |
|
Б
|
Галузеве машинобудування Будівельний |
10 max | 29 | 19 | 13 | 19 |
|
Б
|
Галузеве машинобудування Будівельний |
— | 5 | 5 | 6 | 19 |
|
Б
|
Галузеве машинобудування Будівельний |
— | 1 | 1 | 1 | 19 |
|
Б
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Механіко-енергетичний |
10 max | 25 | 15 | 24 | 27 |
|
Б
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Механіко-енергетичний |
— | 10 | 10 | 11 | 27 |
|
Б
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Механіко-енергетичний |
— | 10 | 10 | 11 | 27 |
|
Б
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Механіко-енергетичний |
— | 10 | 10 | 5 | 27 |
|
Б
|
Теплоенергетика Механіко-енергетичний |
10 max | 50 | 40 | 16 | 10 |
|
Б
|
Теплоенергетика Механіко-енергетичний |
— | 30 | 30 | 3 | 5 |
|
Б
|
Теплоенергетика Механіко-енергетичний |
— | 30 | 30 | 12 | 5 |
|
Б
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології Інформаційно-керуючих систем та технологій |
25 max | 50 | 25 | 52 | 37 |
|
Б
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології Інформаційно-керуючих систем та технологій |
— | 50 | 50 | 6 | 37 |
|
Б
|
Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка Механіко-енергетичний |
10 max | 15 | 5 | 10 | — |
|
Б
|
Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка Механіко-енергетичний |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б
|
Телекомунікації та радіотехніка Інформаційно-керуючих систем та технологій |
16 max | 20 | 4 | 22 | 18 |
|
Б
|
Телекомунікації та радіотехніка Інформаційно-керуючих систем та технологій |
— | 10 | 10 | 19 | 18 |
|
Б
|
Будівництво та цивільна інженерія Будівельний |
— | 20 | 20 | 20 | 22 |
|
Б
|
Будівництво та цивільна інженерія Будівельний |
11 max | 25 | 14 | 21 | 22 |
|
Б
|
Цивільна безпека Управління процесами перевезень |
10 max | 30 | 20 | 44 | 76 |
|
Б
|
Цивільна безпека Управління процесами перевезень |
— | 15 | 15 | 37 | 76 |
|
Б
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
— | 20 | 20 | 3 | 49 |
|
Б
|
Залізничний транспорт Інформаційно-керуючих систем та технологій |
10 max | 30 | 20 | 17 | 13 |
|
Б
|
Залізничний транспорт Будівельний |
— | 25 | 25 | 17 | 13 |
|
Б
|
Залізничний транспорт Будівельний |
15 max | 30 | 15 | 12 | 13 |
|
Б
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
20 max | 30 | 10 | 29 | 49 |
|
Б
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
10 max | 25 | 15 | 10 | 49 |
|
Б
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
— | 15 | 15 | 3 | 49 |
|
Б
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
6 max | 25 | 19 | 19 | 49 |
|
Б
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
— | 20 | 20 | 5 | 49 |
|
Б
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
— | 15 | 15 | 12 | 49 |
|
Б
|
Залізничний транспорт Інформаційно-керуючих систем та технологій |
— | 25 | 25 | 24 | 13 |
|
М
|
Економіка Економічний |
n/a | 25 | 22 | 22 | 12 |
|
М
|
Облік і оподаткування Економічний |
— | 20 | 20 | 7 | 6 |
|
М
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | 1 | 1 | 1 | 19 |
|
М
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | 8 | 8 | 8 | 19 |
|
М
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | 9 | 9 | 15 | 19 |
|
М
|
Менеджмент Економічний |
— | 1 | 1 | 1 | 3 |
|
М
|
Менеджмент Економічний |
— | n/a | 1 | 3 |
|
|
М
|
Менеджмент Економічний |
— | n/a | 2 | 3 |
|
|
М
|
Менеджмент Економічний |
— | n/a | 0 | 3 |
|
|
М
|
Менеджмент Економічний |
— | 8 | 8 | 11 | 3 |
|
М
|
Маркетинг Економічний |
— | 12 | 12 | 12 | 10 |
|
М
|
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність Економічний |
— | 15 | 15 | 27 | 10 |
|
М
|
Комп’ютерна інженерія Інформаційно-керуючих систем та технологій |
— | 10 | 10 | 2 | 2 |
|
М
|
Комп’ютерна інженерія Інформаційно-керуючих систем та технологій |
n/a | 25 | 13 | 25 | 2 |
|
М
|
Галузеве машинобудування Будівельний |
n/a | 50 | 31 | 29 | 33 |
|
М
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Механіко-енергетичний |
n/a | 50 | 32 | 36 | 21 |
|
М
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Механіко-енергетичний |
n/a | 30 | 21 | 15 | 21 |
|
М
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Механіко-енергетичний |
n/a | n/a | 1 | 21 |
|
|
М
|
Теплоенергетика Механіко-енергетичний |
n/a | 40 | 27 | 29 | 29 |
|
М
|
Теплоенергетика Механіко-енергетичний |
n/a | 20 | 20 | 28 | 29 |
|
М
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології Інформаційно-керуючих систем та технологій |
n/a | 100 | 63 | 51 | 21 |
|
М
|
Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка Механіко-енергетичний |
— | 10 | 10 | 4 | 2 |
|
М
|
Телекомунікації та радіотехніка Інформаційно-керуючих систем та технологій |
n/a | 14 | 5 | 16 | 0 |
|
М
|
Будівництво та цивільна інженерія Будівельний |
— | 25 | 25 | 0 | — |
|
М
|
Будівництво та цивільна інженерія Будівельний |
n/a | 20 | 11 | 11 | — |
|
М
|
Залізничний транспорт Інформаційно-керуючих систем та технологій |
n/a | 100 | 89 | 37 | 2 |
|
М
|
Залізничний транспорт Будівельний |
n/a | 100 | 74 | 69 | 56 |
|
М
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
n/a | 100 | 71 | 65 | 52 |
|
М
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
n/a | 100 | 84 | 62 | 52 |
|
М
|
Залізничний транспорт |
n/a | n/a | 0 | — |
|
|
М
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
n/a | 40 | 40 | 14 | 52 |
|
М
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
n/a | 10 | 48 | — |
|
|
М
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
n/a | 10 | 64 | — |
|
|
М
|
Залізничний транспорт Будівельний |
n/a | 10 | 67 | 56 |
|
|
М
|
Залізничний транспорт Інформаційно-керуючих систем та технологій |
n/a | 10 | 37 | 2 |
|
|
М
|
Залізничний транспорт Механіко-енергетичний |
— | 1 | 1 | 1 | 52 |
|
М
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
— | 3 | 3 | 3 | — |
|
М
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
n/a | 177 | 117 | 125 | — |
|
М
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
n/a | 10 | 10 | 0 | — |
|
М
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
n/a | 10 | 10 | 0 | — |
|
М
|
Транспортні технології / на залізничному транспорті Управління процесами перевезень |
n/a | 15 | 116 | — |
|
|
М
|
Публічне управління та адміністрування Економічний |
— | n/a | 3 | 0 |
|