ДФМРТДУІТ
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | 20 | 20 | 8 | 5 |
|
Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | 20 | 20 | 4 | 5 |
|
Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | 10 | 10 | 2 | 5 |
|
Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
БМ
|
Річковий та морський транспорт |
— | 24 | 24 | 10 | 36 |
|
Б2М
|
Річковий та морський транспорт |
— | 5 | 5 | 2 | 36 |
|
БМ
|
Річковий та морський транспорт |
— | 30 | 30 | 10 | 36 |
|
БМ
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 1 | 36 |
|
|
БМ
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
БМ
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
БМ
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2М
|
Річковий та морський транспорт |
— | 5 | 5 | 11 | 36 |
|
Б2М
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 5 | 36 |
|
|
Б2М
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2М
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2М
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | 11 | 11 | 9 | 36 |
|
Б2Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | 13 | 13 | 2 | 36 |
|
Б2Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 2 | 36 |
|
|
Б2Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б3Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б3Б
|
Річковий та морський транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|