КЛКНАУ
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Б
|
Облік і оподаткування Відділення (факультет) авіаційного транспорту, електроенергетики і управління |
— | 50 | 50 | 0 | — |
|
Б
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Відділення (факультет) авіаційного транспорту, електроенергетики і управління |
— | 25 | 25 | 1 | — |
|
Б
|
Авіаційний транспорт Відділення (факультет) авіаційного транспорту, електроенергетики і управління |
— | 10 | 10 | 1 | — |
|
Б
|
Авіаційний транспорт Відділення (факультет) авіаційного транспорту, електроенергетики і управління |
— | 15 | 15 | 0 | — |
|
Б3М
|
Облік і оподаткування |
— | 50 | 50 | 9 | 0 |
|
Б3М
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Відділення (факультет) авіаційного транспорту, електроенергетики і управління |
— | 25 | 25 | 19 | — |
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт Відділення (факультет) авіаційного транспорту, електроенергетики і управління |
— | 10 | 10 | 24 | — |
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | 10 | 10 | 20 | — |
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт Відділення (факультет) авіаційного транспорту, електроенергетики і управління |
— | 15 | 15 | 10 | — |
|
М
|
Облік і оподаткування |
— | 7 | 7 | 0 | — |
|
М
|
Авіоніка |
5 | 11 | 6 | 3 | — |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 8 | 8 | 0 | — |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
5 | 12 | 7 | 9 | — |
|
М
|
Облік і оподаткування |
— | 8 | 8 | 0 | — |
|
М2
|
Облік і оподаткування |
— | 15 | 15 | 0 | — |
|
М
|
Авіоніка |
— | 4 | 4 | 3 | — |
|
М2
|
Авіоніка |
— | 4 | 4 | 0 | — |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 7 | 7 | 0 | — |
|
М2
|
Авіаційний транспорт |
— | 15 | 15 | 0 | — |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 3 | 3 | 5 | — |
|
М2
|
Авіаційний транспорт |
— | 5 | 5 | 0 | — |
|
М
|
Авіоніка |
— | n/a | 7 | — |
|
|
М
|
Авіоніка |
— | n/a | 8 | — |
|
|
М2
|
Авіоніка |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 2 | — |
|
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 3 | — |
|
|
М2
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|