ХДАДК
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
М
|
Економіка |
22 | 30 | 8 | 33 | 25 |
|
М
|
Облік і оподаткування |
— | 30 | 30 | 6 | 16 |
|
М
|
Право |
30 | 60 | 30 | 80 | 71 |
|
М
|
Галузеве машинобудування |
20 | 30 | 10 | 31 | 26 |
|
М
|
Будівництво та цивільна інженерія |
26 | 60 | 34 | 35 | 33 |
|
М
|
Будівництво та цивільна інженерія |
16 | 30 | 14 | 27 | 33 |
|
М
|
Автомобільний транспорт |
20 | 30 | 10 | 34 | 28 |
|
М
|
Транспортні технології / на автомобільному транспорті |
19 | 30 | 11 | 27 | — |
|
М
|
Економіка |
10 | 30 | 20 | 41 | 41 |
|
М2
|
Економіка |
— | 2 | 2 | 3 | 41 |
|
М2
|
Облік і оподаткування |
— | 14 | 14 | 9 | 11 |
|
М
|
Право |
5 | 30 | 25 | 69 | 81 |
|
М2
|
Право |
— | n/a | 6 | 81 |
|
|
М
|
Галузеве машинобудування |
12 | 30 | 18 | 39 | 40 |
|
М2
|
Галузеве машинобудування |
— | 3 | 3 | 6 | 40 |
|
М2
|
Будівництво та цивільна інженерія |
— | 7 | 7 | 5 | 5 |
|
М2
|
Будівництво та цивільна інженерія |
— | 14 | 14 | 5 | 5 |
|
М2
|
Автомобільний транспорт |
— | 5 | 5 | 41 | 25 |
|
М2
|
Транспортні технології / на автомобільному транспорті |
— | 7 | 7 | 13 | — |
|
М2
|
Економіка |
— | 4 | 4 | 0 | 41 |
|
М2
|
Облік і оподаткування |
— | 5 | 5 | 1 | 11 |
|
М
|
Галузеве машинобудування |
20 | 30 | 10 | 30 | 25 |
|
М2
|
Галузеве машинобудування |
— | 3 | 3 | 0 | 40 |
|
М2
|
Будівництво та цивільна інженерія |
— | 6 | 6 | 0 | 5 |
|
М2
|
Будівництво та цивільна інженерія |
— | 14 | 14 | 0 | 5 |
|
М2
|
Автомобільний транспорт |
— | n/a | 0 | 25 |
|
|
М2
|
Будівництво та цивільна інженерія |
— | n/a | 0 | 5 |
|